Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 februari 2024, 18:59   #861
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Begrijp je "niets"? Je vindt moord wel mis, hetzij iets beperkter toegepast dan mensen die niet psychopaat zijn.
Ik had moeten zeggen: moord op anderen daar is niks mis mee.

Sorry voor de onduidelijkheid.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 18:59   #862
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ah, een vervroegde bevalling dan. Niks mis mee he.
Zoals je ziet kon ze haar plan trekken, prima dan.
Wat had ze daar dan tegen ?
Abortus provocatus heeft niet altijd de dood als gevolg.
Er zijn duizendtallen mensen die het navertellen en geen enkele van die getuigenissen is pro death/abortion.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 19:01   #863
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Er zijn duizendtallen mensen die het navertellen en geen enkele van die getuigenissen is pro death/abortion.
Amaai wat een geheugen

Zou jij dan de wet willen invoeren dat die allemaal gedood moeten worden ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 19:01   #864
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Nee, beslist wat die wil doen in die buik.



Da's waar. Maar als die nu wel zwanger wil worden en dan dat eruit gooien, dan is die ook "in controle" he.

Kijk, als gij op het einde van de dag droog wilt zijn, dan kunt ge gewoon niet in het zwembad springen, dat is EEN manier om droog te zijn.

Maar ge kunt ook in het zwembad springen, en U nadien afdrogen he. Dat is een andere manier.

Het kan ook zijn dat ge dingen wilt doen waarbij ge het risico aanvaardt van in het zwembad te vallen. Dat moet U niet beletten van U nadien af te drogen.

DAT is "baas zijn" he, beslissen wat ge uiteindelijk wilt doen, welke risico's ge wilt nemen en hoe ge dan de situatie bijstuurt naar wat ge uiteindelijk wilt.



Nee, dan nam ze een risico waarvan ze wist dat ze het probleem nadien kon oplossen door het uit te kuisen.



Maar dat kind moet dan wel opkrassen uit die body he.

Dat is een beetje als zeggen "aangezien een dief uw lijf niet is, mag die in uw huis rondlopen". Nee, als het uw huis is, moogt ge die buiten stampen he. Als de enige manier voor die dief was om in uw huis te zijn, en gaat-em dood bij het buitenstampen, is dat zijn probleem he. Want ook al is die dief uw lichaam niet, het is wel uw huis.
Dat is een fetish die erger is dan pedofilie dan. Want als je bewust zwanger wordt met de intentie abortus te plegen: is dat een fetish van een seriemoordenaar.
Sterilisatie zou dan wel aangewezen zijn, ook bij vrouwen die een 2e nodig hebben.

Er bestaan tegenwoordig cremes die u droog uit het zwembad doen komen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 19:03   #865
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Amaai wat een geheugen

Zou jij dan de wet willen invoeren dat die allemaal gedood moeten worden ?
Ze weten niets van de abortus zelf meer, enkel dat ze die overleefden.
Ik daag u uit ene, amper ene te zoeken die pro death/abortion is.

Tot dan klopt de bewering: alle mensen die een abortus overleefden zijn pro life.
Getuigenissen na deze datum tellen vaneigenst niet.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 19:09   #866
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Dat is een fetish die erger is dan pedofilie dan. Want als je bewust zwanger wordt met de intentie abortus te plegen: is dat een fetish van een seriemoordenaar.
Mooi he

DAT is nu eens echt wat "baas" zijn is he.

Feel the power

Laatst gewijzigd door patrickve : 7 februari 2024 om 19:10.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 19:12   #867
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ze weten niets van de abortus zelf meer, enkel dat ze die overleefden.
Ik daag u uit ene, amper ene te zoeken die pro death/abortion is.
Dat heeft geen enkel belang wat die mensen denken. Misschien moet men hieruit besluiten dat abortus niks ergs heeft, want ze zijn blijkbaar heel tevreden met hunnen abortus.

Citaat:
Tot dan klopt de bewering: alle mensen die een abortus overleefden zijn pro life.
Getuigenissen na deze datum tellen vaneigenst niet.
Het is heel eigenaardig dat die mensen gekant zijn tegen hun eigen ontstaansgeschiedenis. Zij zijn per abortus op de wereld gekomen en ze zijn daar tegen. Begrijpe wie kan.

Maar stel nu dat men geen falende abortussen meer toelaat, dan zullen er geen overlevenden meer zijn want men garandeert dat men ze dood mept. Probleem ook weer opgelost

Het probleem is natuurlijk dat ik die smoezen niet geloof. Om een abortus kunnen te overleven moet de zwangerschap al zodanig ver gevorderd zijn dat het een vroegtijdige bevalling is. Veruit de meeste abortussen worden doorgevoerd in een veel eerder stadium van de zwangerschap he. Ik denk dus niet dat er veel BEWUST GEKOZEN ABORTUSSEN zijn door vrouwen die geen zwangerschap wilden, die die abortus overleefd hebben.

Er zijn bijzonder weinig vrouwen die wachten met een abortus tot de laatste trimester he, als die die kleine weg willen. En DAT zijn de enigen die in aanmerking komen hiervoor.

Laatst gewijzigd door patrickve : 7 februari 2024 om 19:15.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 19:23   #868
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat heeft geen enkel belang wat die mensen denken. Misschien moet men hieruit besluiten dat abortus niks ergs heeft, want ze zijn blijkbaar heel tevreden met hunnen abortus.



Het is heel eigenaardig dat die mensen gekant zijn tegen hun eigen ontstaansgeschiedenis. Zij zijn per abortus op de wereld gekomen en ze zijn daar tegen. Begrijpe wie kan.

Maar stel nu dat men geen falende abortussen meer toelaat, dan zullen er geen overlevenden meer zijn want men garandeert dat men ze dood mept. Probleem ook weer opgelost

Het probleem is natuurlijk dat ik die smoezen niet geloof. Om een abortus kunnen te overleven moet de zwangerschap al zodanig ver gevorderd zijn dat het een vroegtijdige bevalling is. Veruit de meeste abortussen worden doorgevoerd in een veel eerder stadium van de zwangerschap he. Ik denk dus niet dat er veel BEWUST GEKOZEN ABORTUSSEN zijn door vrouwen die geen zwangerschap wilden, die die abortus overleefd hebben.

Er zijn bijzonder weinig vrouwen die wachten met een abortus tot de laatste trimester he, als die die kleine weg willen. En DAT zijn de enigen die in aanmerking komen hiervoor.
Neen dat is een verwerkend trauma, las je überhaupt haar getuigenis?
Dat is wat ik mooi noem en hartverwarmend. Hoe ze verenigd werd met haar moeder en haar moeder zo blij was dat ze nog leefde.

De stem van mensen die een abortus overleefden, weegt wel door in dit debat imo. Alleen mensen die al geboren zijn willen een abortus, maar het kind krijgt geen inspraak. Dat krijgen ze nu wel via die mensen dat de ingreep overleefden.
Halleluja, God wins! Truth is out.

Choose life, not death.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 19:32   #869
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Neen dat is een verwerkend trauma, las je überhaupt haar getuigenis?
Nee, natuurlijk niet. Maar zeg nu zelf, als haar leven een trauma was, was het beter van dat leven niet te leven he.

Citaat:
Dat is wat ik mooi noem en hartverwarmend. Hoe ze verenigd werd met haar moeder en haar moeder zo blij was dat ze nog leefde.
Dan zal die moeder geen abortus gewild hebben he. Stel U voor dat die moeder ferm vloekt en zegt dat ze beter dood was geweest.

Citaat:
De stem van mensen die een abortus overleefden, weegt wel door in dit debat imo. Alleen mensen die al geboren zijn willen een abortus, maar het kind krijgt geen inspraak.
Uiteraard niet, het heeft niks in ruil te bieden. Om iets te bekomen moet je ook iets bieden he.

Citaat:
Dat krijgen ze nu wel via die mensen dat de ingreep overleefden.
Halleluja, God wins! Truth is out.
Natuurlijk niet. Dat is totaal belachelijk wat ge daar zegt, he, mensen die de ingreep overleefden, daar kan je 2 dingen van zeggen:

1) ze gingen niet dood, dus hebben ze geen "echte" abortus meegemaakt. Hadden ze dood geweest ze zouden geen problemen gemaakt hebben rond abortus eh.

2) ze zijn dus geboren zoals iedereen he. Het was een speciale manier van bevallen, meer niet. Dat heeft totaal niks te maken met abortussen veel vroeger in de zwangerschap. Ze bemoeien zich dus met iets dat ze NIET hebben meegemaakt. En in de grond zijn ze dus eigenlijk blij met hun geboorte, terwijl ze doen alsof dat een schandaal is. Aandachtshoeren meer niet.

Laatst gewijzigd door patrickve : 7 februari 2024 om 19:34.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 19:40   #870
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Mooi he

DAT is nu eens echt wat "baas" zijn is he.

Feel the power
Power? Heel powerful iets te vermoorden dat nog geen kilo kan opheffen.
Een laffere daad dan een kind in de baarmoeder vermoorden bestaat wellicht niet eens.


https://twitter.com/argonerd/status/1172081193627598848

Hier mogen ze wel levenslang vervolgen zonder kans op vervroegde vrijlating.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 19:45   #871
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Nee, natuurlijk niet. Maar zeg nu zelf, als haar leven een trauma was, was het beter van dat leven niet te leven he.



Dan zal die moeder geen abortus gewild hebben he. Stel U voor dat die moeder ferm vloekt en zegt dat ze beter dood was geweest.



Uiteraard niet, het heeft niks in ruil te bieden. Om iets te bekomen moet je ook iets bieden he.



Natuurlijk niet. Dat is totaal belachelijk wat ge daar zegt, he, mensen die de ingreep overleefden, daar kan je 2 dingen van zeggen:

1) ze gingen niet dood, dus hebben ze geen "echte" abortus meegemaakt. Hadden ze dood geweest ze zouden geen problemen gemaakt hebben rond abortus eh.

2) ze zijn dus geboren zoals iedereen he. Het was een speciale manier van bevallen, meer niet. Dat heeft totaal niks te maken met abortussen veel vroeger in de zwangerschap. Ze bemoeien zich dus met iets dat ze NIET hebben meegemaakt. En in de grond zijn ze dus eigenlijk blij met hun geboorte, terwijl ze doen alsof dat een schandaal is. Aandachtshoeren meer niet.
Neen want ze vond de drive om te leven en zin haar leven te geven. Ze helpt nu duizenden lotgenoten en is een voorvechter van pro life.
Haar leven is een succesverhaal geworden en een lichtbaken tussen het dood en verderf van liberalen.

Natuurlijk dat een vrouw die een abortus overleefde overwegend is op een politieker die aast op eugenetisch materiaal.

Ze zijn niet geboren zoals iedereen. Men heeft ze via een abortus ter wereld gebracht. Men liet ze voor dood achter maar verpleegsters grepen in.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 20:17   #872
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Power? Heel powerful iets te vermoorden dat nog geen kilo kan opheffen.
Het ging over de power van baas te zijn he. Niet over gewichtsheffen. Baas in eigen buik, daarover ging het. Daar totaal te doen wat je wil. Baas dus. Niet de dictaten volgen van mensen die opinies hebben over wat ze zou moeten doen, he.

Citaat:
Een laffere daad dan een kind in de baarmoeder vermoorden bestaat wellicht niet eens.
Baas zijn kan betekenen van de vrijheid te hebben laffe dingen te doen he.

Je begrijpt nog altijd niet wat "baas zijn" wil zeggen he. Het wil zeggen: doen wat je wil, wat U bevalt ( ). Of anderen dat nu verschrikkelijk, laf, machtig, schandalig of wat dan ook vinden. Baas zijn. Beslissen, zoals het U uitkomt, zonder rekening moeten te houden met andermans' ideetjes.

Citaat:
Hier mogen ze wel levenslang vervolgen zonder kans op vervroegde vrijlating.
Jij hebt echt moeite met andermans' wensen he. Alles moet gaan zoals in jouw droomwereldje de dingetjes moeten verlopen. Baas in eigen buik enkel maar als het is zoals JIJ baasje wil spelen elders he.

Het zijn eerder zieke moeials zoals jij die zware straffen verdienen. Bijvoorbeeld, levenslang gedwongen worden om abortussen mee uit te voeren Met 1 uurtje middagpauze.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 20:43   #873
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het ging over de power van baas te zijn he. Niet over gewichtsheffen. Baas in eigen buik, daarover ging het. Daar totaal te doen wat je wil. Baas dus. Niet de dictaten volgen van mensen die opinies hebben over wat ze zou moeten doen, he.
Iemand die geen zelfcontrole heeft over haar seksuele impulsen, is niet baas over haar buik. Baas/meesterschap vereist discipline.
U baas voelen omdat ge op een mier trapt is gewoon inferieur aan wat baas zijn werkelijk is.

Citaat:
Baas zijn kan betekenen van de vrijheid te hebben laffe dingen te doen he.
De oorsprong van het woord "baas" gaat terug naar het Middelnederlands, waar "baes" of "b?s" de betekenis had van meester of heer.

Citaat:
Je begrijpt nog altijd niet wat "baas zijn" wil zeggen he. Het wil zeggen: doen wat je wil, wat U bevalt ( ). Of anderen dat nu verschrikkelijk, laf, machtig, schandalig of wat dan ook vinden. Baas zijn. Beslissen, zoals het U uitkomt, zonder rekening moeten te houden met andermans' ideetjes.
Zie boven. Ik weet het beter dan u, of kader het anders dan u.
Je speelt dan baas over een ander, maar bent geen baas als dat ongewenst in je buikje komt.

Citaat:
Jij hebt echt moeite met andermans' wensen he. Alles moet gaan zoals in jouw droomwereldje de dingetjes moeten verlopen. Baas in eigen buik enkel maar als het is zoals JIJ baasje wil spelen elders he.

Het zijn eerder zieke moeials zoals jij die zware straffen verdienen. Bijvoorbeeld, levenslang gedwongen worden om abortussen mee uit te voeren Met 1 uurtje middagpauze.
Ik moei me niet, ik verkondig mijn mening en ervaringen.
Ge zult me niet voor een abortuskliniek vinden bv.
Vaneigenst dat ik moeite heb met een seriemoordende fetish.
Vaneigenst dat ik het vrouwonvriendelijk vind onze dochters wijs te maken dat hun kindje een levensloos hoopje cellen is dat niets merkt van de procedure.

Make motherhood affordable again! De huurprijzen bewijzen dat onze politiek moederschap tegenwerkt en de bevolking wil omvolken met migratie.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 20:55   #874
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Iemand die geen zelfcontrole heeft over haar seksuele impulsen, is niet baas over haar buik. Baas/meesterschap vereist discipline.
Helemaal niet. Je begrijpt het niet. Baas zijn is zelf willekeurig beslissen en anderen die daar niks over in de pap te brokken hebben.

Citaat:
U baas voelen omdat ge op een mier trapt is gewoon inferieur aan wat baas zijn werkelijk is.
Dat is echt een heel goed voorbeeld.

Bezie het zo: je wil eigenlijk geen mieren op uw picknick tafel. Je bent uiteraard baas van je picknick tafel. Nu hebt ge idioten die vinden dat mensen die baas zijn over een picknick tafel die tafel zodanig moeten zetten, in potten met olie, met allerlei producten en zo, dat er geen enkele mier op die tafel zou KUNNEN kruipen, als er dan toch een mier erop kruipt EIGEN SCHULD DIKKEN BULT en nu moet ge die mier maar laten doen, ge had maar "nen bekwameren baas moeten zijn van uw picknick tafel".

En dan hebt ge normale mensen die geen mieren op hun picknick tafel willen, maar die daar niet speciaal iets voor doen. Kruipt er toch een mier op, dan meppen ze die dood.

En dan gaan er een aantal waanzinnigen "MOORD VAN MIER" roepen.

Kijk, als ge baas zijt over de picknick tafel wil dat zeggen dat als er daar mieren komen, ge die dood mept als ge dat wilt he, meer is daar niet aan.

Citaat:
De oorsprong van het woord "baas" gaat terug naar het Middelnederlands, waar "baes" of "b?s" de betekenis had van meester of heer.
Welja, hij die dus willekeurig kan beschikken en beslissen he, die meester is van leven en dood zoals het hem uitkomt.

Citaat:
Je speelt dan baas over een ander, maar bent geen baas als dat ongewenst in je buikje komt.
Uiteraard wel, dat is EXACT wat baas wil zeggen.

Het is ook de kijk die ik heb op ongewenste migranten. In plaats van paniekerig de grens willen dicht te houden en te 'FALEN' als er toch door piepen is mijn idee om die gewoon laten binnen te komen en dan naar eigen goesting die hier dood te meppen he.

Doden wat U niet aanstaat is een veel en veel handiger manier om veel problemen op te lossen dan te denken dat ge dat allemaal moet "voorkomen".

Laatst gewijzigd door patrickve : 7 februari 2024 om 20:55.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 20:57   #875
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ge zult me niet voor een abortuskliniek vinden bv.
Misschien zult ge daar zelfs levenslang in opgesloten worden he

Citaat:
Vaneigenst dat ik moeite heb met een seriemoordende fetish.
Vaneigenst dat ik het vrouwonvriendelijk vind onze dochters wijs te maken dat hun kindje een levensloos hoopje cellen is dat niets merkt van de procedure.
Allemaal zo zelfingenomen uw eigen dadakes voor vanzelfsprekend vinden he.

Ik vind doodmeppen van storende wezens prima. En het heeft totaal geen belang wat een parasiet nu "vindt" van het feit dat ge die buitengooit. Zoals het voor mij totaal geen belang heeft wat een ongewenste immigrant "meemaakt" als ge die zou doodmeppen.

Citaat:
en de bevolking wil omvolken met migratie.
Het is veel beter om die dood te meppen dan een race in het kweken te houden he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 7 februari 2024 om 20:58.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 21:02   #876
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Helemaal niet. Je begrijpt het niet. Baas zijn is zelf willekeurig beslissen en anderen die daar niks over in de pap te brokken hebben.



Dat is echt een heel goed voorbeeld.

Bezie het zo: je wil eigenlijk geen mieren op uw picknick tafel. Je bent uiteraard baas van je picknick tafel. Nu hebt ge idioten die vinden dat mensen die baas zijn over een picknick tafel die tafel zodanig moeten zetten, in potten met olie, met allerlei producten en zo, dat er geen enkele mier op die tafel zou KUNNEN kruipen, als er dan toch een mier erop kruipt EIGEN SCHULD DIKKEN BULT en nu moet ge die mier maar laten doen, ge had maar "nen bekwameren baas moeten zijn van uw picknick tafel".

En dan hebt ge normale mensen die geen mieren op hun picknick tafel willen, maar die daar niet speciaal iets voor doen. Kruipt er toch een mier op, dan meppen ze die dood.

En dan gaan er een aantal waanzinnigen "MOORD VAN MIER" roepen.

Kijk, als ge baas zijt over de picknick tafel wil dat zeggen dat als er daar mieren komen, ge die dood mept als ge dat wilt he, meer is daar niet aan.



Welja, hij die dus willekeurig kan beschikken en beslissen he, die meester is van leven en dood zoals het hem uitkomt.



Uiteraard wel, dat is EXACT wat baas wil zeggen.

Het is ook de kijk die ik heb op ongewenste migranten. In plaats van paniekerig de grens willen dicht te houden en te 'FALEN' als er toch door piepen is mijn idee om die gewoon laten binnen te komen en dan naar eigen goesting die hier dood te meppen he.
Het gaat wel over baas zijn over de buik he.
Wie baas over eigen buik is, wordt niet ongewenst zwanger.
We kunnen nog 100x over en weer ping pongen. We gaan er niet uitkomen.

Als mensen echt geen insecten op hun tafel willen, eten ze meestal niet buiten hoor Patrick. En als de picknicktafel de samenleving is en abortus de mier, is het hoog tijd de tafel eens te verzetten zodat er minder mieren op tafel komen?
Dat doe je niet door de vrouw opperwezen te kronen, biologie met genderideoligie te vervangen en hen wijs te maken dat een abortus geen moord is. Dat het kind nog geen mens is maar een levensloos hoopje cellen edm.

Baas spelen over een ander in uw buik maakt nog niet dat je baas over buik bent.
Want wie baas is over haar buik, wordt niet ongewenst zwanger. You know the drill.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 21:06   #877
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Misschien zult ge daar zelfs levenslang in opgesloten worden he



Allemaal zo zelfingenomen uw eigen dadakes voor vanzelfsprekend vinden he.

Ik vind doodmeppen van storende wezens prima. En het heeft totaal geen belang wat een parasiet nu "vindt" van het feit dat ge die buitengooit. Zoals het voor mij totaal geen belang heeft wat een ongewenste immigrant "meemaakt" als ge die zou doodmeppen.



Het is veel beter om die dood te meppen dan een race in het kweken te houden he.
Maar geen race van maken. Gewoon de meeste terugsturen, (niet mensen die hier al echt enkele generaties wonen) , de vergrijzing omarmen, de economie hervormen zodat mensen met 1 loon een heel gezin kunnen onderhouden.

Dit is pure genocide, zowel via abortus als via de demografie.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 21:08   #878
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het gaat wel over baas zijn over de buik he.
Wie baas over eigen buik is, wordt niet ongewenst zwanger.
We kunnen nog 100x over en weer ping pongen. We gaan er niet uitkomen.
Tuurlijk gaan we er niet uitkomen want jij wil absoluut niet weten dat baas zijn over eigen buik betekent dat je daar beslist wat je wil. Wie baas is over eigen buiik beslist wat die doet met die buik. Dat kan zijn dat men beslist om proberen niet zwanger te worden. Maar dat kan ook zijn dat men beslist van zich dat niet aan te trekken, en eruit te gooien wat erin komt als men zwanger wordt.

Zoals men kan beslissen van proberen geen mieren op zijn tafel te hebben, dan wel de mieren die er toch komen, dood te meppen.

Citaat:
Als mensen echt geen insecten op hun tafel willen, eten ze meestal niet buiten hoor Patrick.
Dat heb jij niet te beslissen. Als mensen geen insekten willen, kunnen ze ze ook dood meppen.


DIE KEUZE is precies wat het wil zeggen "baas zijn". Dus niet NAAR JOUW DICTATEN LUISTEREN maar zelf beslissen wat men doet. Niet JIJ bent de baas, maar zij. DAT is juist gans het punt.

Als jij gaat zeggen HOE men baas moet zijn, dan speel JIJ de baas.


Citaat:
En als de picknicktafel de samenleving is en abortus de mier, is het hoog tijd de tafel eens te verzetten zodat er minder mieren op tafel komen?
Niet als dat doodmeppen voldoening geeft he. Dat is precies wat "baas zijn" wil zeggen: DIE persoon beslist, zoals DIE het wil, en niet zoals JIJ vindt dat die het ZOU MOETEN WILLEN.

Citaat:
Dat doe je niet door de vrouw opperwezen te kronen
Iemand baas laten zijn over eigen buik is niet "opperwezen" zijn he. Niet meer als een dief doodmeppen bij U thuis een opperwezen statuut voorstelt. Het is gewoon baas zijn, meer niet.

Jij hebt daar moeite mee, jij wil zelf baas zijn over anderen, door hen te zeggen HOE ze "baas" moeten zijn VOLGENS JOU.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 21:10   #879
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Maar geen race van maken. Gewoon de meeste terugsturen
Ze dood meppen geeft meer voldoening, is stukken eenvoudiger, dan komen ze niet meer nog eens terug en je moet geen reis organiseren, noch ergens een akkoord hebben dat ze terug "mogen". Gewoon doodslaan, veel en veel simpeler, rapper, efficienter en minder duur.

Meer nog, het heeft dan een effect van afschrikking, zij die je anders nog zou moeten terugsturen en die tegenpruttelen, gaan vanzelf lopen, en de anderen komen vanzelf niet meer af.

Tegen dat je 30% hebt doodgemept met de hulp van heel wat burgers van goeie wil, gaat de overige 70% de biezen pakken en moet je zelfs geen grenzen meer sluiten voor zij die nog zouden willen komen.

Ik zou, om in het onderwerp van deze draad te blijven, zelfs beginnen met de kleine kinderen eerst dood te meppen. Dat gaat meer effect hebben. En het is gemakkelijker.

Laatst gewijzigd door patrickve : 7 februari 2024 om 21:14.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 21:13   #880
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 74.452
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Misschien zult ge daar zelfs levenslang in opgesloten worden he



Allemaal zo zelfingenomen uw eigen dadakes voor vanzelfsprekend vinden he.

Ik vind doodmeppen van storende wezens prima. En het heeft totaal geen belang wat een parasiet nu "vindt" van het feit dat ge die buitengooit. Zoals het voor mij totaal geen belang heeft wat een ongewenste immigrant "meemaakt" als ge die zou doodmeppen.



Het is veel beter om die dood te meppen dan een race in het kweken te houden he.
Mag ik je er dan vanuit deze zeer oprechte & gewaardeerde getuigenis vragen naar begrip en empathie voor diegenen (zoals ik) die gewoon dezelfde positieve emotionele insteek hebben maar dan tegenover een andere doelgroep (in casu extreem-rechts dus) ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be