![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#861 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Maar aan de andere kant moet ik toch laten opmerken dat het niet het VB was dat andersdenkenden eergisteren op weg naar een open, democratisch en toegelaten debat over de samenwerking tussen België en Vlaanderen heeft ineengeklopt. Ik laat U ook opmerken dat het niet langer dan veertien dagen is geleden dat nogmaals onweerlegbaar werd bevestigd dat 70% van onze vrije meningsuiting wordt gedomineerd door links tot extreem links. Ik laat U ook graag opmerken dat het niet het VB is dat apetrots en openlijk een cordon mediatique rond die partij legt. Vrije meningsuiting zei U? http://vlaamseconservatieven.blogspo...e-puntjes.html
|
|
|
|
#862 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
En hebt u nergens gevraagd aan te tonen waar u het Vb met nazisme en extreem rechts in verband bracht, misschien hier in uw eerste zin waarin u begint te zeveren over uw krantenknipsels. Indien de benaming "drol"opsila volgens u beledigend zou zijn en u daar op de middelbare school ook mee bezig was en dit uw persoontje zou storen, kan ik u vragen wat u verstaat onder iemand aanspreken met "luie distel"? Dus indien u verder de debiel wil spelen voor mij zeker niet gelaten maar ga dan eerst na met wat en op wat u bezig bent te reageren.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 9 oktober 2008 om 15:08. |
|
|
|
|
|
|
#863 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#864 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#865 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Hopelijk weet u zelf wat u hier weer allemaal hebt neergeplaatst en komt u weer niet op het idee om dan andere te vragen aan te tonen waar u bepaalde zaken beweerd.
|
|
|
|
#866 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#867 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Indien men u dat aantoont heeft men goed meegewerkt en heeft men zich belachelijk gemaakt! Alléz vooruit als het dat maar is.
|
|
|
|
#868 | |
|
Minister
|
Citaat:
't Ziet er naar uit dat je 't nogal pijn doet. In plaats van erover op hol te slaan, wijs 't mij aan zoeteke.
|
|
|
|
#869 |
|
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Zegt de man met een brandende Vlaamse vlag in zijn avatar. Dat is niet extreem zeker?
|
|
|
#870 | |
|
|
Citaat:
Yep, yep,yep... Volledig akkoord... Animo, Spa jongeren, enz...
|
|
|
|
#871 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het Vb is enkel geïnteresseerd in vrije meningsuiting als het over hun mening gaat. Knokploegen als Voorpost, tuig van de richel, zijn er nu niet bepaald om een vrije meningsuiting te vrijwaren, maar om andersdenkenden te intimideren.
Laatst gewijzigd door Pietje : 9 oktober 2008 om 21:39. |
|
|
|
|
|
|
#872 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Extreem is wanneer men geweld gaat gebruiken om politieke meningen gehandhaafd te zien. D�*t is extreem. Denk maar aan ALF die Mc Donnalds in brand staken, of aan de aanslagen op pelsenkwekers of de moord op Pim Fortuyn bijvoorbeeld... D�*t is extreem. Want daar komt geweld en schade aan te pas. Maar een avatar is dat niet. Dat is eerder 'radicaal' te noemen. Hopelijk leerde je iets bij. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#873 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ken al veertig jaar d�*t soort van mensen die weten wat er onder gelijkgezinden en achter gesloten deuren wordt gedaan bij een ander... Ze weten het zelfs beter dan die gelijkgezinden, zo blijkt. Dat is pas erg. Ik voor mij, en samen met veel andere gelijkgezinden heb absoluut geen weet van café's in Vlaanderen, die op een bepaald uur hun deuren sluiten om vervolgens Naziliederen te zingen en/of aan te leren. En ik zou het, moesten ze bestaan, nochtans moeten weten. Mij lijkt jouw betoog eerder als dat van de Duitsers die beweerden dat de Joden achter gesloten deuren, door samenzweringen, de wereldeconomie naar hun hand wisten te zetten, met daarbij het gebruik van bepaalde rituelen. En al zul je vinden dat deze vergelijking niet opgaat,... misschien, heel misschien ga je ooit beseffen hoe je in werkelijkheid overkomt. Maar ik vrees ervoor. Enneuh... van een liedje te zingen is nog nooit iemand gestorven hoor. Maar van aanzetten tot haat tegen mensen met een andere mening daarentegen... En je bent er nog trots op ook. Dat is pas erg. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#874 | |
|
Banneling
|
Citaat:
jij zal in je geschiedenisboekje toch nog eens moeten opzoeken waarom er zulke, wat jij 'knokploegen' noemt, �* la VMO , opgericht moesten worden ... als vakbondsman zou je kunnen verschieten waar het tuig van de richel zat |
|
|
|
|
|
|
#875 |
|
Minister-President
|
Djeezes, het is niet eens een echte vlag maar een virtuele. Ik garandeer dat er geen echte vlag pijn werd gedaan. Ik heb gewoon een hekel aan nationalisme, het brengt het slechtste in de mens boven.
|
|
|
#876 | ||
|
|
[quote]
Citaat:
"ik ken er ene die...", "ik ben er zeker van...." komt, zoals je zelf wel weet, niet in de buurt hé bro... Citaat:
Vind je zelf niet dat het iets lachwekkends heeft? Daarenboven: U (en uw linkiewinkie gelijkgezinden) heeft in deze draad bevestigd dat het net Voorpost was die plaats wilde maken voor een democratisch debat van én LDD én Demesmaeker (NVA) én de CDA. Is dit niet het ultieme bewijs van het tegendeel van wat jij beweert? Vind je dat niet een ietsiepietsie belachelijk? Dat het net de liniewinkies waren die met geweld een debat tussen 4VERSCHILLENDE meningen over "samenwerking" hebben uiteengeslagen? Is het niet een héééél klein beetje belachelijk? Wilders was ook uitgenodigd: hij is niet kunnen komen omdat zijn veiligheid niet was gegarandeerd. Hoezo veiligheid? Als een linkse universiteit nu al openlijk toegeeft dat ze haar linkiewinkies niet in de hand kan houden wat betreft fysiek geweld op andersdenkenden is dat dan niet het ultieme bewijs van het antidemocratische linkse gedachtengoed? Vind je uw opmerking dan niet een beetje lachwekkend? Het feit dat op de zevende dag de vakbonden weigeren om van gedachten te wisselen met andersdenkenden zodat dezen in het publiek moeten plaats nemen (waar ze zich volgens hun mandatarissen perfect op hun plaats voelen) Dat is de vrije meningsuiting in linkiewinkieland? Vind je jouw opmerking dan niet een klein klein klein beetje hilarisch Pjotr de vakbondsman van pas op of we leggen de boel plat en nemen de job én het levenswerk af van collega's die hun leven lang keihard werken in plaats van zich weg te steken in de nevel van linkiewinkieterreur?
|
|
|
|
#877 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mooie afsluiter. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 oktober 2008 om 18:57. |
|
|
|
|
|
|
#878 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#879 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#880 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aiaiaiaiai toch, hoe is het mogelijk, hoe is het mogelijk. Van een kindertuin gesproken!
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 10 oktober 2008 om 23:55. |
|
|
|