![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 |
Minister
|
![]() U heeft dan een paar Franse drugstoeristen geinterviewd? U bent ongetwijfeld al in contact gekomen met druggebruikers (eerder canabisgebruikers maar dat verschil kent u niet) in Frankrijk?
![]() |
#862 |
Minister
|
![]() Het restje geloofwaardigheid dat u nog restte is daarmee finaal verdwenen.
![]() |
#863 |
Banneling
|
![]() De smoorverliefden moeten toch toegeven dat er enorm veel wetenschappelijke onderzoeken geweest zijn die duiden op bepaalde problemen en gevaren.
En dat er duizenden en duizenden organisaties zijn die zich met deze problemen bezig houden. Die doen dat toch niet zo maar... 'Als' cannabisgebruik slecht is dan moeten we dat 'trachten' uit de weg te ruimen. En als dat gelukt is dan kunnen we met een gerust geweten aan de tabak en de alcohol beginnen... LOL ************************** Sommige smoorverliefden eisen legalisatie van hun smoorsel... maar eisen dat men zelfs midden in de woestijn voor een rood licht blijft staan, zelfs al ziet men dat er kilometers in de omtrek niets beweegt. LOL |
![]() |
![]() |
![]() |
#864 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() Het wordt hoe langer hoe zotter.
![]() |
![]() |
![]() |
#865 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#866 |
|
![]() Ik meen me toch onderzoek te herinneren dat tot die conclussie kwam, dat het genetisch is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#867 |
Banneling
|
![]() Inderdaad:
Mw. dr. H. Lesscher, Hersenstichting-fellowship, Rudolf Magnus Instituut voor Neurowetenschappen, UMC UtrechtBron Hersenstichting Nederland |
![]() |
![]() |
![]() |
#868 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#869 |
|
![]() En hoe doen we dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#870 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#871 |
|
![]() Ik zou zeggen, laat het, het is een verloren gevecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#872 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een onderzoek dat tot 'conclussies' komt, zal wel niet veel voorstellen...
![]() |
![]() |
![]() |
#873 |
|
![]() tabak is schadelijker dan cannabis. Het is itt tot cannabis legaal te verkrijgen. En dan wilt gij de strijd tegen de illegale cannabis als prioriteit stellen? begrijpe wie kan..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#874 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waarschijnlijk hebt je mijn post hieromtrent niet gelezen. Om je te helpen post ik die hier nog eens en dit volledig gratis: CANNABIShttp://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=709 Laatst gewijzigd door uilenspiegeltje : 21 november 2008 om 14:00. Reden: bronvermelding |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#875 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Cannabis hoeft niet noodzakelijk gerookt te worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#876 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() O ja: LOL
![]() |
![]() |
![]() |
#877 |
|
![]() dat pleit dan toch voor het verbieden van tabak? wat heeft cannabis er mee te maken?
Tel de massa's doden door longkanker. Vergelijk dat met het getal nul (het aantal doden van cannabis). Je wist toch dat cannabis niet MOET gerookt worden? nee want uigenspiegel leest natuurlijk enkel de veebee rommel dat in z'n brievenbus komt. W�*llen gebrainwashd worden, dat is het. |
![]() |
![]() |
![]() |
#878 |
|
![]() Had ik dat fout geschreven? Ja, dan zal dat onderzoek niet veel voorstellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#879 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wist niet dat die lijn van het VB was. Hopelijk vergeeft je me dat... ROLLING EYES *********************** Ambiorix weet toch ook dat tabak niet MOET gerookt worden? nee want Ambiorix leest natuurlijk enkel de rommel van het extreemvieslinks gespuis dat in zijn brievenbus komt. Willen gebrainwashd worden, dat is het. Laatst gewijzigd door uilenspiegeltje : 21 november 2008 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#880 |
|
![]() |
![]() |
![]() |