![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#862 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die eigenlijk niet eens nodig zijn indien je de moed zou vinden je ogen te openen en je gezond verstand te gebruiken. Nu je ook Geert Noels's uitspraken niet eens ernstig neemt, kunnen we gewoon concluderen dat al je gedraai en gekronkel enkel om kinderlijke tegendraadsheid en onwil gaat. Doe je dat altijd als de feiten en de onprettige waarheid niet in je kraampje passen? Laatst gewijzigd door Cut de krap : 1 februari 2010 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#863 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#864 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hoeft wat ik 'verkoop' niet aan te nemen als (hypothetische) 'prietpraat, en zeer zeker niet die zogenaamde (hypothetische) 'prietpraat' te weerleggen, your google is as good as mine, U hoeft mij niet te geloven, U kan het zélf opzoeken - en áls U het gevonden hebt - kunt U de (hypothetische) 'prietpraat' van de mensen die ik 'citeerde' weerleggen en aantonen dat zij (hypothetische) 'prietpraat verkopen' - dan kan U in discussie gaan met 'hen'.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 1 februari 2010 om 21:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#865 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ondertussen wachten we nog steeds op je antwoord. Mond nog steeds vol tanden? Toch wel raar, verrijking claimen en dan niet eens een voorbeeld of cijfers kunnen geven. Het zal 'hypothetisch' in jouw fantasiewereld zijn, me dunkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#866 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik vrees dat hij niet zo veel medelijden met artisjok gaat hebben als wij hebben, SDX. Volgens mij weet ze niet eens wie dat is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#867 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar jij stelt voor om te discussiëren met "hen". Nodig je "hen" uit om te discussiëren in jouw plaats? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#868 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Arme Geert Noels - niet te vergeten JMDD, want zijn cijfers kloppen natuurlijk ook niet, wacht, de KBS, OESO, het CPB en alle anderen die DD als bron aanhaalt (maar hij gééft geen bronnen) moeten er natuurlijk ook aan geloven.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#869 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar je hebt ongetwijfeld gelezen dat Alice schreef dat deze discussie niet over mij gaat. Zou je niet beter wat meer naar haar luisteren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#870 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigenlijk kunnen we dat al een tijdje. Tenslotte spreken al de aangebrachte facts en figures voor zich (behalve voor jou uiteraard). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#871 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, je kan het oneens zijn met wat IK beweer, met MIJN stelling en daarover kan je met MIJ in discussie, je kan het weerleggen of wat dan ook, maar als je het niet eens bent met wat er 'geciteerd' werd, zal je dat toch tegenover de persoon die het origineel geschreven of verklaard heeft moeten gaan uitleggen, als U hier iemand 'citeert', hoeft U zich daar ook niet voor te verantwoorden tegenover mij, U kan MIJN uitspraken weerleggen, in twijfel trekken of verkiezen het niet te geloven, dan kan Ik weer op MIJN beurt daarover in discussie gaan met U en mijn uitspraken proberen bewijzen adhv voorbeelden, citaten e.d., maar het 'geciteerde' is niet voor mijn rekening, ik kan het er enkel maar mee eens zijn of niet, ben ik het er niet mee eens, ga ik in discussie met degene die het origineel heeft verklaard en niet met degene die het 'citeert'! U bent degene die het (blijkbaar) niet eens is met de uitspraken van de Hr. Noels, dan raad ik U aan om met de Hr. Noels in discussie te gaan, ik heb hem enkel maar 'geciteerd'!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#872 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan anders ook wel wat facts en figures produceren; als dat je zo aanspreekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#873 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom eens af met wat 'facts & figures' dat immigratie meer opbrengt dan het kost!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#874 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#875 | |
Banneling
|
![]() In afwachting van de feiten en citaten die Artisjok ons ongetwijfeld gaat tonen, hier alvast wat bikkelharde feiten over de kosten van Marokkanen in Nederland:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 2 februari 2010 om 00:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#876 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...en op basis van dát onderzoek in Nl. baseert het OESO en dat rapport van de KBS zich, die beiden nevestigen dat - en ik 'citeer' nogmaals:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#877 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat heb ik nooit beweerd! Ik heb al meermaals geschreven dat ik de cijfers niet heb van de opbrengsten en dat ik dus niet weet of het saldo positief of negatief zal zijn; en hoeveel. Wat ik ook beweerd heb is dat JMDD deze opbrengsten niet meerekent. Dat JMDD geen cijfers heeft(en geeft) voor België over de werkloosheid. Begrijp jij nu al dat als een bepaald deel van een bevolking werkt, dit niet betekent dat het andere deel van de bevolking leeft van een uitkering? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#878 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Dat is alleen al aan de cursussen 30 000 000 € …. Die we niet hebben"
Wat een nulletjes plotklaps. 1500 € per ingeburgerde burger lijkt me een koopje. En dat te bedenken dat een groot deel van dit geld werkgelegenheid verschaft. Maar als die meneer Van Miert nog 30 miljoen zoekt, misschien eens die dubbelmandaten aankaarten? Dat lijkt me nu echt zonde van het belastinggeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#879 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om te weten of het saldo negatief of positief is kun je dus dat boek lezen;wat u niet gelezen hebt! Wanneer uw mening echter gevraagd wordt" dragen allochtonen bij economisch tot de welvaart", eindigt u in eindeloos gekronkel en gedraai want eigenlijk weet u wel dat dit niet zo is; maar dit toegeven kunt u niet, liever verkoopt u eindeloos dezelfde onzin! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#880 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cut de krap : 2 februari 2010 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |