![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over: 1/ Er gebeurden en het zal nog gebeuren dat er onverklaarde of onvoldoende verklaarde fenomenen voorkomen. ????????????? Of .. 2/ Elke onverklaarde of onvoldoende verklaarde fenomeen is veroorzaakt door buitenaardsen. ???????????????????????????????????? Wat wordt het ? 1 of 2 ? Laatst gewijzigd door ʇɟıɹɥɔsןǝƃǝıds : 19 juni 2010 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#862 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het probleem is dat veel van die zaken niet te bewijzen zijn. Ik lees bijvoorbeeld over het in stand brengen van koude fusie. Zoeits heeft men al heel vaak geprobeert (ja, ook de mainstream wetenschap), en dat is trouwens iets waar een enorme prijs voor staat voor de eerste die kan bewijzen dat ze een koude fusie reactie hebben in stand gebracht waar energie uit kan worden gewonnen....
Tot op heden heeft niemand die prijs kunnen komen afhalen... simpelweg, omdat tot op heden er niemand is in geslaagd.
![]() |
#863 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrij simpel te bewijzen(meer uit dan er in) maar voorlopig lukt het nog niet. Wat heeft dit trouwens te maken met UFO's? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#864 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.naturalnews.com/025925_co..._research.html Laatst gewijzigd door Khwajagan : 19 juni 2010 om 18:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#865 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar zijn die experimenten dan? Citaat:
Right : NERGENS !!!!!!!! Laatst gewijzigd door Cdude : 19 juni 2010 om 19:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#866 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#867 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na het bestuderen ervan slaagde ik er ook in het geheim te ontfutselen en sindsdien verkoop ik die dingen zelf via ebay en verdien er schatten aan. Ik moest ze wel noodgedwongen onder de rubriek ijsmachine aan de man brengen.... de nwo en vooral de fiscus ... weet ge wel. ![]() Maar echte insiders weten wel beter als ze daar een modelleke zien staan van boven de € 3000 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#868 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#869 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#870 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is fusie, hier op aard, niet in strijd met de wet behoud energie? Wat ik wil zeggen is dat splitsing een natuurlijk voorkomend fenomeen is maar dat je voor plasma je zoveel energy nodig hebt(bij gebrek aan massa a la zon), dat dit niet, zelfs nooit rendabel kan worden. Een gedacht dat me plots te binnen schoot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#871 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is fusie, hier op aard, niet in strijd met de wet behoud energie? Wat ik wil zeggen is dat splitsing een natuurlijk voorkomend fenomeen is maar dat je voor plasma je zoveel energy nodig hebt(bij gebrek aan massa a la zon), dat dit niet, zelfs nooit rendabel kan worden. Een gedacht dat me plots te binnen schoot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#872 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar dat heeft niks met de wet van behoud van energie te maken. A priori is de energie die je er moet in stoppen (opwarmen van het plasma en zo) ook weer recupereerbaar en is er netto winst ten gevolge van het fusie proces. Het grote vraagstuk is hoe dat op grote schaal technologisch, industrieel en uiteindelijk economisch te doen, zonder dat men overal verliezen heeft (afvalwarmte en zo) die de *nuttige* balans uiteindelijk negatief maken. Trouwens iets grappigs is dat zelfs onder de condities in het centrum van de zon, de DENSITEIT van energieproduktie in de kern van de zon veel kleiner is dan in een menselijk lichaam. Stapel dus zoveel menselijke lichamen opeen als je materie hebt in de kern van de zon, en het spel straalt veel harder ! Op aarde willen we bovendien dus een veel grotere vermogensdichtheid (tenzij we alle chinezen op een hoop zouden gooien misschien ?) ![]()
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 20 juni 2010 om 19:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#873 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#874 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk, he !
http://en.wikipedia.org/wiki/Solar_core Citaat:
![]() |
![]() |
#875 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#876 |
Banneling
|
![]() Koud dus. Zoals ik al eens beweerde. En toen kwaamt gij daar (als gek) op tegen in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#877 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#878 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#879 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom maak JIJ geen exemplaar en/of maakt het openbaar? |
|
![]() |
![]() |