![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#862 |
Banneling
|
![]() mijn stoele helo staat pal vool het vadelland
telminatol of locky? Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 februari 2012 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#863 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas maal op of je blijft zo schlijven vool eeuwig en altijd.
![]() |
#864 |
Banneling
|
![]() Er wordt hier langs beide kanten nogal wat hete lucht verkocht.
Even relativeren. Die uitspraak "Hitler had beter zijn werk afgemaakt" is duidelijke toogpraat. Niet goed te keuren, maar dat kan evengoed, en niet onrealistisch, een woede-aanval op het moment geweest zijn en wijst er helemaal niet op dat hij een adoratie voor Hitler zou hebben. Dat hij gepakt is met drugs. Dikke pech. Dat hij zegt dat er cokesnuivers in de Wetstraat zitten? Hoogstwaarschijnlijk, in het Zennewater zitten elke dag meetbare sporen cocaïne, en niet enkel na het weekend, zoals een studie al uitgewezen heeft. Alsook, men heeft de Italiaanse ministers een paar jaar terug eens in het geheim een (gecamoufleerde) speekseltest laten doen en er waren er massaal positief. Waarom zouden die van ons heilig zijn? Zijn probleem is dat hij gepakt is geworden, en op een heel domme manier. Pech voor hem, nu moet hij de gevolgen maar dragen. Nu nog de doodsbedreiging. Wie neemt dat nu serieus? Zeker tegenwoordig, hoe gemakkelijk het is anoniem via facebook hem wat bedreigingen te sturen. Pure aandachtstrekkerij, daar zie je zo doorheen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#865 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#866 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 februari 2012 om 09:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#867 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#868 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb geen reden om aan te nemen waarom het bij ons anders zou zijn dan in Italië: http://hempyreumenglish.wordpress.co...an-parliament/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#869 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#870 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 3 februari 2012 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#871 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 februari 2012 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#872 |
Minister-President
|
![]() In mijn boekje betekent dat zeveren, kwijlen, flauwe praat verkopen. Je kan dat ook nuchter zijnde, maar in het geval DeWael zou ik even bij de O Vld te raden gaan. Hij was in ieder geval de hypocriet van de dag, die dag. Is dat een Belgicistisch symptoom?
Laatst gewijzigd door Jakko : 3 februari 2012 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#873 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vertelt niet de waarheid. Dewael heeft goed gesproken. Zeker niet een speech van iemand die een glaasje op had. Hij was klaar, duidelijk en to the point voor wat de NVA betreft. En... hij zette de NVA goed in zijn hemd. Ik heb ervan genoten.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 februari 2012 om 11:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#874 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Schizofrenie volgens kenner Dewael Laatst gewijzigd door Jakko : 3 februari 2012 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#875 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bijgedachte : het zou erg zijn, want de fractieleider van n-va zou dus in een debat zwaar verloren hebben van iemand die volgens sommigen dronken was ![]() Nog zoiets : behalve hier heb ik nog nooit iets gelezen van die vermeende bezoeken aan de singles bar van dewael. Van waar komen toch zulke geruchten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#876 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 3 februari 2012 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#877 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 februari 2012 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#878 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik hoef dit noch te ontkennen, noch te bevestigen. Vraag is welk volk in Nunu of Joffrey's komt en of een Open Vlder van het kaliber DeWael, daar wel op zijn plaats is? Ik noteer dat u zich met veel minder tevreden stelt, om uw punt te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#879 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dewael is burgemeester van Tongeren. Hij zal overal wel eens zijn kop laten zien..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#880 |
Minister-President
|
![]() Uitleg is alles, maar weet dat er flink over gepraat wordt. Ik weet dus niet of dit excuus hem echt zal dienen? Jij ziet dit dus als een verkiezingsstunt? Een oude vent voelt zich overal thuis? Joffry's ligt in Hasselt.
Laatst gewijzigd door Jakko : 3 februari 2012 om 12:51. |
![]() |
![]() |