Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 februari 2012, 19:40   #861
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Natuullijk ben jij benieuwd.
Het gaat dan ook ovel de N-VA hé.
Zo is dat.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2012, 19:47   #862
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Zo is dat.
mijn stoele helo staat pal vool het vadelland
telminatol of locky?

Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 februari 2012 om 19:54.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2012, 21:14   #863
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
mijn stoele helo staat pal vool het vadelland
telminatol of locky?
Pas maal op of je blijft zo schlijven vool eeuwig en altijd.
Oud 3 februari 2012, 08:54   #864
surprise buttsecks
Banneling

Standaard

Er wordt hier langs beide kanten nogal wat hete lucht verkocht.

Even relativeren. Die uitspraak "Hitler had beter zijn werk afgemaakt" is duidelijke toogpraat. Niet goed te keuren, maar dat kan evengoed, en niet onrealistisch, een woede-aanval op het moment geweest zijn en wijst er helemaal niet op dat hij een adoratie voor Hitler zou hebben.

Dat hij gepakt is met drugs. Dikke pech. Dat hij zegt dat er cokesnuivers in de Wetstraat zitten? Hoogstwaarschijnlijk, in het Zennewater zitten elke dag meetbare sporen cocaïne, en niet enkel na het weekend, zoals een studie al uitgewezen heeft. Alsook, men heeft de Italiaanse ministers een paar jaar terug eens in het geheim een (gecamoufleerde) speekseltest laten doen en er waren er massaal positief. Waarom zouden die van ons heilig zijn? Zijn probleem is dat hij gepakt is geworden, en op een heel domme manier. Pech voor hem, nu moet hij de gevolgen maar dragen.

Nu nog de doodsbedreiging. Wie neemt dat nu serieus? Zeker tegenwoordig, hoe gemakkelijk het is anoniem via facebook hem wat bedreigingen te sturen. Pure aandachtstrekkerij, daar zie je zo doorheen.
surprise buttsecks is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2012, 09:03   #865
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door surprise buttsecks Bekijk bericht
Er wordt hier langs beide kanten nogal wat hete lucht verkocht.

Even relativeren. Die uitspraak "Hitler had beter zijn werk afgemaakt" is duidelijke toogpraat. Niet goed te keuren, maar dat kan evengoed, en niet onrealistisch, een woede-aanval op het moment geweest zijn en wijst er helemaal niet op dat hij een adoratie voor Hitler zou hebben.

Dat hij gepakt is met drugs. Dikke pech. Dat hij zegt dat er cokesnuivers in de Wetstraat zitten? Hoogstwaarschijnlijk, in het Zennewater zitten elke dag meetbare sporen cocaïne, en niet enkel na het weekend, zoals een studie al uitgewezen heeft. Alsook, men heeft de Italiaanse ministers een paar jaar terug eens in het geheim een (gecamoufleerde) speekseltest laten doen en er waren er massaal positief. Waarom zouden die van ons heilig zijn? Zijn probleem is dat hij gepakt is geworden, en op een heel domme manier. Pech voor hem, nu moet hij de gevolgen maar dragen.

Nu nog de doodsbedreiging. Wie neemt dat nu serieus? Zeker tegenwoordig, hoe gemakkelijk het is anoniem via facebook hem wat bedreigingen te sturen. Pure aandachtstrekkerij, daar zie je zo doorheen.
Dat klopt natuurlijk, alleen wordt de hete lucht in de eerste plaats gebracht door een bepaald soort sensatie-pers die maar al te graag de verslaving van junkies onderhoudt in ruil voor wat losse flodders waarmee men de N-VA denkt te kunnen treffen. Als Bas ooit omkomt door een overdosis mag Humo een moord op zijn conto schrijven.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2012, 09:16   #866
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Dat klopt natuurlijk, alleen wordt de hete lucht in de eerste plaats gebracht door een bepaald soort sensatie-pers die maar al te graag de verslaving van junkies onderhoudt in ruil voor wat losse flodders waarmee men de N-VA denkt te kunnen treffen. Als Bas ooit omkomt door een overdosis mag Humo een moord op zijn conto schrijven.
Luyten gaat dit natuurlijk niet uit zijn duim zuigen dat er coke gebruikt wordt door parlementsleden. Dit gebruik is ook steevaste gewoonte bij managers van grote (en minder grote) bedrijven die moeten presteren en voortdurend onder druk staan. Het zou zelfs hoogst verwonderlijk zijn dat er geen coke wordt gebruikt in het parlement. Verder zou het me tevens niet verwonderen dat er ook coke wordt gebruikt in stripteasebars. Maar dat moet u maar aan NVA-er Francken vragen. Die zal zeker het antwoord weten.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 februari 2012 om 09:16.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2012, 09:22   #867
surprise buttsecks
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Daar geef ik je gelijk in. Humo is naar mijn mening ook riooljournalistiek.
Oud 3 februari 2012, 09:27   #868
surprise buttsecks
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Luyten gaat dit natuurlijk niet uit zijn duim zuigen dat er coke gebruikt wordt door parlementsleden. Dit gebruik is ook steevaste gewoonte bij managers van grote (en minder grote) bedrijven die moeten presteren en voortdurend onder druk staan. Het zou zelfs hoogst verwonderlijk zijn dat er geen coke wordt gebruikt in het parlement. Verder zou het me tevens niet verwonderen dat er ook coke wordt gebruikt in stripteasebars. Maar dat moet u maar aan NVA-er Francken vragen. Die zal zeker het antwoord weten.
Men zou beter onaangekondigde drugtesten doen bij al wie het parlement betreedt. Er zal geen enkele partij gevrijwaard blijven.

Ik heb geen reden om aan te nemen waarom het bij ons anders zou zijn dan in Italië:
http://hempyreumenglish.wordpress.co...an-parliament/
Oud 3 februari 2012, 09:48   #869
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom moeten we dat nog vragen? We weten het toch allemaal van Patrick de Wael uit de Hasseltse "singles-bar"?
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2012, 09:56   #870
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Tja, als Bas Luyten het zegt. Bas Luyten is/was een gebruiker. Vereeck heeft onlangs nog iets in het parlement gepresteerd. Verdacht, maar dat moet je hem best vragen. Ook DeWael wist door zijn zattemanspraat te presteren en u te bekoren. Zeer verdacht geval, maar dat kan je best aan de O Vld vragen. Man, man, man, viswijven zijn er niks tegen.

Laatst gewijzigd door Jakko : 3 februari 2012 om 09:57.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2012, 10:42   #871
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Tja, als Bas Luyten het zegt. Bas Luyten is/was een gebruiker. Vereeck heeft onlangs nog iets in het parlement gepresteerd. Verdacht, maar dat moet je hem best vragen. Ook DeWael wist door zijn zattemanspraat te presteren en u te bekoren. Zeer verdacht geval, maar dat kan je best aan de O Vld vragen. Man, man, man, viswijven zijn er niks tegen.
Dat is het spijtige bij u Vlaams-nationalisten. Wanneer iemand in de Kamer de NVA -terecht- eens goed de mantel uitveegt, dan beweert de NVA doodleuk dat deze persoon dronken is. Foei!

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 februari 2012 om 10:42.
Oud 3 februari 2012, 10:53   #872
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat is het spijtige bij u Vlaams-nationalisten. Wanneer iemand in de Kamer de NVA -terecht- eens goed de mantel uitveegt, dan beweert de NVA doodleuk dat deze persoon dronken is. Foei!
In mijn boekje betekent dat zeveren, kwijlen, flauwe praat verkopen. Je kan dat ook nuchter zijnde, maar in het geval DeWael zou ik even bij de O Vld te raden gaan. Hij was in ieder geval de hypocriet van de dag, die dag. Is dat een Belgicistisch symptoom?

Laatst gewijzigd door Jakko : 3 februari 2012 om 10:59.
Oud 3 februari 2012, 10:57   #873
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In mijn boekje betekent dat zeveren, kwijlen, flauwe praat verkopen. Je kan dat ook nuchter zijnde, maar in het geval DeWael zou ik even bij de O Vld te raden gaan. Hij was in ieder geval de hypocriet van de dag, die dag.
U vertelt niet de waarheid. Dewael heeft goed gesproken. Zeker niet een speech van iemand die een glaasje op had. Hij was klaar, duidelijk en to the point voor wat de NVA betreft. En... hij zette de NVA goed in zijn hemd. Ik heb ervan genoten.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 februari 2012 om 11:00.
Oud 3 februari 2012, 11:02   #874
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
U vertelt niet de waarheid. Dewaeel heeft goed gesproken. Zeker niet een speech van iemand die een glaasje op had. Hij was klaar, duidelijk en to the point voor wat de NVA betreft. En... hij zette de NVA goed in zijn hemd. Ik heb ervan genoten.
Het tegendeel zou me verwonderen, maar van een bedroevend niveau als je het mij vraagt. Het compromis zal wel ergens in het midden liggen tenzij jij de waarheid in pacht hebt? Een Belgicistisch symptoom?

Schizofrenie volgens kenner Dewael

Laatst gewijzigd door Jakko : 3 februari 2012 om 11:09.
Oud 3 februari 2012, 11:16   #875
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Het tegendeel zou me verwonderen, maar van een bedroevend niveau als je het mij vraagt. Het compromis zal wel ergens in het midden liggen tenzij jij de waarheid in pacht hebt? Een Belgicistisch symptoom?
Geen belgicistisch symptoom, wel eentje bij (sommige) sympathisanten van n-va op dit forum. Ik heb nergens anders dan hier kunnen lezen dat dewael toen dronken was. Geen enkele journalist schreef dat, enkel vanuit vlaams-nationale hoek kwam dat. En dan krijg je papegaai gedrag, en zo ontstaat een mythe. Tenzij jij over objectieve criteria beschikt om aan te tonen dat dewael dronken was ?
Bijgedachte : het zou erg zijn, want de fractieleider van n-va zou dus in een debat zwaar verloren hebben van iemand die volgens sommigen dronken was

Nog zoiets : behalve hier heb ik nog nooit iets gelezen van die vermeende bezoeken aan de singles bar van dewael. Van waar komen toch zulke geruchten ?
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2012, 11:51   #876
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Geen belgicistisch symptoom, wel eentje bij (sommige) sympathisanten van n-va op dit forum. Ik heb nergens anders dan hier kunnen lezen dat dewael toen dronken was. Geen enkele journalist schreef dat, enkel vanuit vlaams-nationale hoek kwam dat. En dan krijg je papegaai gedrag, en zo ontstaat een mythe. Tenzij jij over objectieve criteria beschikt om aan te tonen dat dewael dronken was ?
Bijgedachte : het zou erg zijn, want de fractieleider van n-va zou dus in een debat zwaar verloren hebben van iemand die volgens sommigen dronken was

Nog zoiets : behalve hier heb ik nog nooit iets gelezen van die vermeende bezoeken aan de singles bar van dewael. Van waar komen toch zulke geruchten ?
Voor mij blijft het zattemanspraat= zever, flauwe praat verkopen, kwijlen. Afdwalen, een typisch Belgicistisch symptoom? Een onbezonnen actie vraagt om een reactie of wie moesten we ondervragen over cokegebruik en op basis van wat? Ik heb hier trouwens al eens een foto gepost, waar hij single aanwezig was in de "club Nunu" in Tongeren. Ook het artikel gelezen over de zaak "Joffry's" (uitgebaat door the bachelor)? Het artikel staat in "Dag allemaal" (20 december 2011), de concurrent van "Humo". DeWael komt er regelmatig single over de vloer.

Laatst gewijzigd door Jakko : 3 februari 2012 om 12:01.
Oud 3 februari 2012, 12:22   #877
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voor mij blijft het zattemanspraat= zever, flauwe praat verkopen, kwijlen. Afdwalen, een typisch Belgicistisch symptoom? Een onbezonnen actie vraagt om een reactie of wie moesten we ondervragen over cokegebruik en op basis van wat? Ik heb hier trouwens al eens een foto gepost, waar hij single aanwezig was in de "club Nunu" in Tongeren. Ook het artikel gelezen over de zaak "Joffry's" (uitgebaat door the bachelor)? Het artikel staat in "Dag allemaal" (20 december 2011), de concurrent van "Humo". DeWael komt er regelmatig single over de vloer.
Wie zegt me dat u niet op gezette tijden in 'club Nunu' komt?

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 februari 2012 om 12:23.
Oud 3 februari 2012, 12:33   #878
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wie zegt me dat u niet op gezette tijden in 'club Nunu' komt?

Ik hoef dit noch te ontkennen, noch te bevestigen. Vraag is welk volk in Nunu of Joffrey's komt en of een Open Vlder van het kaliber DeWael, daar wel op zijn plaats is? Ik noteer dat u zich met veel minder tevreden stelt, om uw punt te maken.
Oud 3 februari 2012, 12:38   #879
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik hoef dit noch te ontkennen, noch te bevestigen. Vraag is welk volk in Nunu of Joffrey's komt en of een Open Vlder van het kaliber DeWael, daar wel op zijn plaats is? Ik noteer dat u zich met veel minder tevreden stelt, om uw punt te maken.
Dewael is burgemeester van Tongeren. Hij zal overal wel eens zijn kop laten zien..
Oud 3 februari 2012, 12:43   #880
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dewael is burgemeester van Tongeren. Hij zal overal wel eens zijn kop laten zien..
Uitleg is alles, maar weet dat er flink over gepraat wordt. Ik weet dus niet of dit excuus hem echt zal dienen? Jij ziet dit dus als een verkiezingsstunt? Een oude vent voelt zich overal thuis? Joffry's ligt in Hasselt.

Laatst gewijzigd door Jakko : 3 februari 2012 om 12:51.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be