Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 april 2012, 11:10   #861
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Heb je begrepen wat ik wilde zeggen ?

Ofwel staat in dat boek het enige dat relevant is voor de verwijzing naar dat boek in je repliek (en dan moeten we het niet lezen, dan weten we het, he), ofwel staat in dat boek iets anders en was je verwijzing naar dat boek naast de kwestie, he.

Sjonges, hoe moeilijk kan het worden....
Dat is een nogal binaire logica.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2012, 11:11   #862
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Onze seingever 1ste klasse zal het eens zeggen.
Kijk tussen uw berichten ook af en toe ook eens wat er gebeurt op de spoorlijn Antwerpen/Gent.
Weten we dat ook alweer.
Oud 13 april 2012, 11:11   #863
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Heb je begrepen wat ik wilde zeggen ?

Ofwel staat in dat boek het enige dat relevant is voor de verwijzing naar dat boek in je repliek (en dan moeten we het niet lezen, dan weten we het, he), ofwel staat in dat boek iets anders en was je verwijzing naar dat boek naast de kwestie, he.

Sjonges, hoe moeilijk kan het worden....
Omdat hij het zogezegd gelezen heeft is hij gewoon een beter mens Patrick. Dat moet je toch begrijpen. Volgens mij heeft hij alleen het voorwoord gelezen of gelezen wie het voorwoord geschreven heeft.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2012, 11:13   #864
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Daar heeft u geen kaas van gegeten he ? Het is nochtans niet zo moeilijk.
Oud 13 april 2012, 11:16   #865
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Onze seingever 1ste klasse zal het eens zeggen.
Kijk tussen uw berichten ook af en toe ook eens wat er gebeurt op de spoorlijn Antwerpen/Gent.
De relevantie van deze opmerking ontgaat me hoor Jack. Ik dacht dat u ook niet graag dit soort opmerkingen op u kon verdragen. Doe het dan vooral niet zelf.
Oud 13 april 2012, 21:43   #866
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U heeft blijkbaar verkeerde paddenstoelen of drugs gebezigd. Bon het staat iedereen vrij om hun fantasie ten beloop te laten om te bewijzen wat in een boek staat zonder het te lezen.
Laat maar zitten als u één en ander niet kunt volgen, mijnheer ViveLaBelgique. Aan uw vragen en replieken in deze draad is te merken dat u al een tijdje niet meer mee bent : vermoeidheid wellicht. Geen erg, mits wat rust en ontspanning komt het wel weer goed.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2012, 11:46   #867
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Laat maar zitten als u één en ander niet kunt volgen, mijnheer ViveLaBelgique. Aan uw vragen en replieken in deze draad is te merken dat u al een tijdje niet meer mee bent : vermoeidheid wellicht. Geen erg, mits wat rust en ontspanning komt het wel weer goed.
Kan U dit een beetje meer concreet aantonen ?

Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
Oud 14 april 2012, 12:01   #868
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

En? Is het hier ondertussen voor iedereen al duidelijk dat De Wever zèlf aan de kant ging staan en dat hij dus niet aan de kant gezet werd door de anderen? Of zijn er nog die twijfelen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2012, 12:18   #869
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Welk deel moet specifiek concreet aangetoond worden?
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2012, 13:21   #870
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik wacht nog concreet op redenen waarom ik een aantal boeken moet lezen die u nogal belangrijk acht om te mogen deelnemen aan het debat.
Die lijst van boeken mag u tegelijk ook posten.
Oud 14 april 2012, 16:31   #871
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Ik wacht nog concreet op redenen waarom ik een aantal boeken moet lezen die u nogal belangrijk acht om te mogen deelnemen aan het debat.
Die lijst van boeken mag u tegelijk ook posten.
Ik gebruik nooit het woord "moeten". Als het debat echter uitweidt over de inhoud van een boek moet je het wel hebben gelezen om te kunne meepraten.

Oud 15 april 2012, 05:50   #872
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eh, logica is binair he. De wet van de uitgesloten derde niewaar.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2012, 06:00   #873
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik gebruik nooit het woord "moeten". Als het debat echter uitweidt over de inhoud van een boek moet je het wel hebben gelezen om te kunne meepraten.
Het ging hem niet echt over de inhoud van een boek he. Het ging hem over het feit dat jij een boek citeerde om een bepaald punt te weerleggen (namelijk dat het feit dat Gennez op TV is komen zeggen dat de nota van Di Rupo zo opgesteld was dat het voor BDW onaanvaardbaar zou zijn, zodat hij niet meer mee zou doen, en dat ze daar enkele suggesties zelf voor had gedaan, niet wilde zeggen dat BDW aan de kant was gezet) en dan is het enige relevante aan de inhoud van het boek dat het ergens iets moet bevatten dat dat specifieke punt tegenspreekt OF dat de verwijzing naar dat boek naast de kwestie is he.

Natuurlijk, als je precies wil weten HOE er in dat boek geargumenteerd wordt dat wat Gennez daar op TV gezegd heeft niet wil zeggen wat Gennez daar op TV gezegd heeft, dan zal je natuurlijk wel het boek moeten lezen (aannemende dat dat is wat er inderdaad in het boek stond, en dat je niet naast de kwestie referenties aan het spuien was, wat ik een aannemelijke veronderstelling vond, vandaar mijn "zekers"). Maar als men zich beperkt tot het statement dat er in dat boek ergens iets moet staan dat stelt dat wat Gennez op TV zegt niet wil zeggen wat ze op TV zegt, dan kan dat niet anders (aannemende dat je niet naast de kwestie citeert) dan dat dat juist is he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 15 april 2012 om 06:02.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2012, 07:45   #874
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Je bent er zelf over begonnen meneer. Dan zou ik als ik u was de desbetreffende passage citeren. Maar dat is teveel gevraagd zeker, liever de pseudo intellectueel uithangen. Trouwens Vandelanotte is sowieso geen onafhankelijke bron.

En dat brengt ons geen stap tot de reden waarom BDW eruit gewipt moest worden. Het zal stof voor de geschiedkundigen zijn waarschijnlijk.
Oud 15 april 2012, 07:55   #875
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Interessant, maar fout. De Wever koos er zelf voor om aan de kant te gaan staan.
Of het zo is of niet, is irrelevant, Raf: geen kat gelooft het.
Oud 15 april 2012, 08:23   #876
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Of het zo is of niet, is irrelevant, Raf: geen kat gelooft het.
Hij zelf ook niet trouwens.
Oud 15 april 2012, 10:24   #877
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Eh, logica is binair he. De wet van de uitgesloten derde niewaar.
Binaire logica is een synoniem van zwart-wit denken en laat alle mogelijke nuances achterwege.

Oud 15 april 2012, 10:26   #878
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je bent er zelf over begonnen meneer. Dan zou ik als ik u was de desbetreffende passage citeren. Maar dat is teveel gevraagd zeker, liever de pseudo intellectueel uithangen. Trouwens Vandelanotte is sowieso geen onafhankelijke bron.

En dat brengt ons geen stap tot de reden waarom BDW eruit gewipt moest worden. Het zal stof voor de geschiedkundigen zijn waarschijnlijk.
U blijft poneren dat ze gewipt zijn.

Wij weten beter, hij is afgedropen als een dief in de nacht met zij staart tussen zijn benen.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2012, 10:28   #879
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Het boek van Van Delanotte heeft een voorwoord van Bart De Wever en ze hebben het gezamenlijk in pers voorgesteld. Dat houdt dus ook in dat ze beide de inhoud van het boek in grote lijnen bijtreden.

Wat geschiedkundigen er over schrijven zal altijd gekleurd zijn door de nuances van de overwinnaars. Daarom is het interessanter om zo dicht mogelijk bij de bron te gaan.

Oud 15 april 2012, 10:30   #880
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het ging hem niet echt over de inhoud van een boek he. Het ging hem over het feit dat jij een boek citeerde om een bepaald punt te weerleggen (namelijk dat het feit dat Gennez op TV is komen zeggen dat de nota van Di Rupo zo opgesteld was dat het voor BDW onaanvaardbaar zou zijn, zodat hij niet meer mee zou doen, en dat ze daar enkele suggesties zelf voor had gedaan, niet wilde zeggen dat BDW aan de kant was gezet) en dan is het enige relevante aan de inhoud van het boek dat het ergens iets moet bevatten dat dat specifieke punt tegenspreekt OF dat de verwijzing naar dat boek naast de kwestie is he.
Niets van dat. Dit is helemaal je fantasie die op hol slaat. Ik heb nergens ook maar 1 citaat uit het boek gedaan.

Citaat:
Natuurlijk, als je precies wil weten HOE er in dat boek geargumenteerd wordt dat wat Gennez daar op TV gezegd heeft niet wil zeggen wat Gennez daar op TV gezegd heeft, dan zal je natuurlijk wel het boek moeten lezen (aannemende dat dat is wat er inderdaad in het boek stond, en dat je niet naast de kwestie referenties aan het spuien was, wat ik een aannemelijke veronderstelling vond, vandaar mijn "zekers"). Maar als men zich beperkt tot het statement dat er in dat boek ergens iets moet staan dat stelt dat wat Gennez op TV zegt niet wil zeggen wat ze op TV zegt, dan kan dat niet anders (aannemende dat je niet naast de kwestie citeert) dan dat dat juist is he.
De feiten die het boek verhaalt dateren van voor je aangehaalde uitspraken van Caroline Gennez.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be