![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad: de échte reden voor hun verwijdering zal wel meer zijn geweest dan enkel de dreigementen aan hun adres; moeilijk te geloven dat de directeur hen enkel zou buitengesjot hebben voor hun eigen veiligheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#862 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou er begot nog aan mankeren dat de liefhebbende mama haar zoon probeert te beschermen door zélf de aandacht op zijn gedrag te vestigen nog voor hij van school vliegt. Zò stom acht ik haar nu ook weer niet.
Je kronkelt en verdraait maar verder zoveel je wil, maar ik heb mijn buik vol van deze onzin. NIEMAND maakt mij wijs dat een directeur vijf jongens van school stuurt, waaronder de zoon van een federaal minister, omdat er dreigementen tegen hen zouden zijn geuit. In zo'n geval pakt élke normale directeur de bedreigers aan en niet de bedreigden. Milquet zou beter haar fameuze zoon eens goed onder handen nemen, of laten doorlichten ipv hem de handen boven de kop proberen te houden als hij van school wordt gestuurd. De hypocriete trien kan er zelfs nog gauw twee van haar 25 werkgroepen op zetten. De werkgroep seksueel geweld en de werkgroep voor opvolging en begeleiding van de slachtoffers. ![]()
![]() |
#863 |
Gouverneur
|
![]() Heb hiervan iets vernomen, ik meende een 2-tal of 3-tal dagen terug. De online krant wenste geen namen te noemen, liet tevens geen reacties toe gezien de wet op bescherming van minderjarigen.
Tevens mocht niemand van het college iets hierover nog zeggen. Dus: welke zekerheid is er dat zij de minister in kwestie is? Trouwens: is zij ook diegene die is getrouwd met een "crimineel"? Zo ja: dan is de oorzaak van het gedrag van het zoontje verklaard. Misdaad loont en wordt beloont. En ondertussen zal de kleine man verder ploeteren door de shit die door deze mensen wordt gecreëerd. .
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 11 mei 2014 om 01:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#864 |
Banneling
|
![]() Het is eigenlijk vanuit psychologisch standpunt bijzonder interessant om de evolutie van deze draad een keer van naderbij te bekijken. Tientallen meningen gebaseerd op... ja, op wat eigenlijk? Maar na een paar honderd berichten, zijn de meningen van in het begin al feiten geworden, en zo gaat het maar door. Eén of andere naam valt, en iedereen begint al te kappen en commentaar te geven... Sorry, maar ik zou het hi-la-risch vinden als plotseling zou blijken dat er helemaal geen zoon van een federale minister bij betrokken is! Plotseling neemt ook iemand het woord misbruik in de mond, en voor je het weet is dat meisje verkracht, mentaal achtergesteld en weet ik wat nog allemaal...
Ondertussen zijn we meer dan 800 berichten verder, en sommigen maken al een communautaire kwestie van zelfs. En maar complottheorieën bedenken en elkaar maar verder en verder overtuigen van het eigen gelijk, bekeken van uit hun eigen denkpatroon. Precies alsof er niks anders aan de hand kan zijn! Het wordt stilaan lachwekkend! Laatst gewijzigd door SMI94 : 11 mei 2014 om 02:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#865 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#866 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#867 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zou de media volop op de zaak (mogen) zitten. In elke school waar zaken met een seksuele achtergrond naar buiten komen zorgt men voor informatie voor de andere ouders, geeft men uitleg zodat men zekerheid heeft dat de kinderen veilig zijn op de school. En dat is vrij belangrijk, er loopt al wel eens wat mis op scholen. Nu zijn er hooggeplaatste ouders bij betrokken en heerst er ineens een totale mediastilte, komt er geen nieuws van de school naar de ouders toe en geeft men geen kik over de veiligheid van de studenten. Als er ook maar enig vermoeden is dat er vanuit de politiek of gerechtelijke macht dwang is gekomen om alles in een doofpot te steken moet men dat uitspitten tot op het bot. Men kan het gedrag van de kinderen minimaliseren zoveel men wil, dat zulke zaken blijkbaar veelvuldig gebeuren in een school zegt me wel dat er meer problemen zijn op die school. Waar blijven de verontruste ouders van de andere kinderen? Ik zou als ouder wel willen weten of m'n kinderen daar niet betrokken worden bij zaken die niets met school te maken hebben... Waar blijft de ontkenning van Milquet op de beschuldigingen van Laurent Louis dat zij haar macht gebruikte om alles te verbergen? In elk ander land zou zo'n minister zich moeten verantwoorden, hier blijkbaar niet...
![]() |
![]() |
#868 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#869 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van waar haal jij dat een zoon van Milquet van school gestuurd is ? Kan je daar even een bronvermelding van geven ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#870 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk spel zou welke school spelen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#871 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is inderdaad een mooi voorbeeld van hoe collectieve hysterie en heksenjacht zich ontwikkelen.
![]() |
![]() |
#872 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#873 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat hoort niet thuis in publieke fora.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#874 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze kan hem ook wegens 'laster en eerroof' voor de rechtbank (laten) slepen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#875 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel als 't geen hij zegt niet waar is...
![]() |
#876 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Kan je even een link geven naar dat interview ? Welke dreigementen aan wiens adres ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#877 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-L'oignon fait la farce- nespa? TIP voor "Melting Pot Café" Season 5. Titel : Madame Non met Saint Michel op retraite spirituelle naar de Marollen.
![]() |
![]() |
#878 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De politieke partij Debout Les Belges van Laurent Louis heeft een lijst in elke kieskring kunnen neerleggen voor het federaal parlement en voor Europa. Hoe meer prominente politici hem gerechtelijk aanvallen hoe meer reclame voor zijn kieslijst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#879 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke Organismen ?
![]() |
![]() |
![]() |
#880 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zegt Laurent Louis juist ?
![]() |
![]() |