![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 |
Minister-President
|
![]() U heeft een "haatbaard" en heeft een lobotomie ondergaan? Da´s van de jaren stillekens he man...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#862 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zoals ik al eerder vertelde, ik haat niemand. Mensen die die haat zouden verdienen, zijn het zeker niet waard. En een verschil tussen een ringbaard en een haatbaard is nogal wezelijk. maar da's te moeilijk voor U.
![]() |
![]() |
#863 |
Minister-President
|
![]() voor al dat veralgemenen en bombardementen te wensen op alles wat anders dan u denkt, heb je een bepaalde manier van "niet-haten" ringbaardje.
lobotomies kunnen niet psychisch gebeuren, Sherlock. Teveel The eternal sunshine of the spotless mind bekeken ? Laatst gewijzigd door Tamam : 12 augustus 2014 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#864 |
Partijlid
|
![]() Paying Hamas salaries is extortion — Bennett
Paying the salaries of Hamas officials in the Gaza Strip is tantamount to a protection racket in which Hamas extorts Israel in return for agreeing to stop rocket fire, Economy Minister Naftali Bennett says. In a post on his official Facebook page, Bennett reacts to reports that Israel may agree to pay the salaries of Hamas bureaucrats in exchange for a permanent ceasefire in the Gaza Strip, saying the Palestinian demand to transfer money was a form of extortion. “Let’s tell the truth: The money will be handed to the terrorists who dig [tunnels] under us, to rocket manufacturers and those who shoot at us,” Bennett says. “It’s actually a diplomatic protection racket: pay us — and we’ll shoot at you later. Don’t pay us — and we’ll shoot at you now,” he says. “We can’t fight Hamas while funding it at the same time.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#865 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#866 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#867 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#868 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#869 |
Minister-President
|
![]() zolang het uw "eigen" volk wel niet is he ? beetje hypocriet.
trouwens denk je echt dat je beter of slimmer bent louter omdat je niet geloofd in een God? genoeg atheïsten die de aarde om zeep helpen met andere scheve denkbeelden. nope, zoek uw denkbeeldige suprematie maar met andere argumenten. en ja ik ben atheïst zelf voor je me verdenkt van den haatbaardenaanhang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#870 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laat die fles wijn maar in de koelkast. Ik drink niet. Met baardaap verwijs ik specifiek naar iedere schoft/smeerlap die allahuakhbar staat te roepen van vreugde als ie menselijk leed veroorzaakt en allahuakhbar staat te tieren van woede als ie een koekje van eigen deeg ontvangt. Doorgaans heeft dat soort weerzinwekkend tuig een baard en omdat ik al zen tijdje niks menselijk meer ontwaar in dat soort lui, heb ik er geen problemen mee om ze als primaat te omschrijven wat, toegegeven, hen nog teveel tot eer strekt. Dat die koppensnellende en zwaardenzwaaiende ploerten tot de allerlaatste man mogen verdelgd worden! Inch allah!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#871 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'denken' kunnen we zo veel, maar of een dergelijk idee realistisch is .......
![]() |
#872 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit lijkt mij een vrij duidelijk voorbeeld van een veroordeling op morele gronden !
![]() |
#873 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om de ware redenen naar de achtergrond te drukken.
![]() |
![]() |
#874 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#875 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel hypocrieter kan het haast niet worden.
![]() |
![]() |
#876 |
Minister-President
|
![]() inderdaad.. veel islamofoben zijn gewoon blind voor Israël's terreurregime omdat veel moslims het slachtoffer zijn, maar zijn niet geïnteresseerd in een vredesproces.
het enigste wat ze hier willen zien is meer geweld, bommen en een spiraal van terreur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#877 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met genoeg geweld stopt die neerwaardse spiraal nogal abrupt. Anders komen we wel terecht in een omgeving waarin een kei hi-tech is.
![]() |
#878 |
Minister-President
|
![]() denk je echt terrorisme de kiem in te smoren door daar in het blind wat te bombarderen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#879 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als er geen mens meer leeft, is er ook geen terrorisme meer.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 13 augustus 2014 om 06:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#880 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van de moslimknuffelaars mag je ze vooral niks aandoen, gewoon genociden laten plegen op alle andersdenkenden, en geen strobreed in de weg leggen. Dat is hoe ze het probleem willen oplossen. |
|
![]() |
![]() |