![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb deze nog ergens staan bij de muziek
ramstein-live-aux-arènes-de-nîmes-le-11-juillet-2017 Wel leuk concert. Qua games nog steeds Dead Space. Ik wilde de Harry Potter game (Hogwarts Legacy) er eens opzetten maar ik had problemen met dat men het gebrilde figuurtje een heel andere look gegeven heeft. Alyx of Amnesia (The Bunker) dan maar... Of nog maar eens Dead Space, zalige game...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 juni 2023 om 08:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#862 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#863 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog altijd Goat Simulator 3. Het is een soort van casual platformspel met als bonus dat je net zoals in GTA vanalles kan kapotmaken, omverrijden, afschieten,…
Big fun!
![]() |
#864 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog ergens op een pc staan waar ik het op uitspeelde. Intussen nog steeds Dead Space, de remake. Prachtige game maar wel eentje voor de doorwinterde gamer want ik denk dat er velen zijn die er vrij snel de brui aan geven wat niet terecht is want het is een prachtige game. Eerst gewone uitspelen, dan het beste pak aanrijgen, de home versie nemen en zo heb ik al 365 nodes en 1.574.123 credits Tip: Blijf het 'gewone' wapen gebruiken, geen andere nemen. Doe regelmatig savings. Kogels regelmatig aanvullen aan de 'store' ![]() Men kan het echt uitspelen zonder wat te kopen. Prachtige game zoals alle voorgaande dat ook waren. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#865 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#866 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#867 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#868 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=o-YBDTqX_ZU |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#869 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#870 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#871 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#872 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- cool! Wat gaan we gamen? Goat Simulator!!! Dan speelt ge beter dien GTA5 opnieuw om het deftig in 4K te gamen he ![]() Eerst alle missies, dan met Franklin die huurcontracten en al uw geld op de beurs inzetten om aan tiental miljoen te komen. Volgend jaar mss gta6. Woopidoew.
![]() |
![]() |
#873 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#874 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Das echt een episch goed spel qua verhaal en personages. Vorige keer veranderde ik van karakter. Dien Trevor had er ene aan de palen van de pier vastgebonden om hem te laten verzuipen bij vloed. "That is why we remain friendly against strangers!" Als de 6 uitkomt ga ik pas de nieuwere console houden. PS5 is echt gigantisch groot nu. En die nieuwe VR is nog altijd niet draadloos. ![]()
![]() |
![]() |
#875 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hou er rekening mee dat Steam zal crashen op 3 augustus.
Dan wordt Baldur Gate III gelanceerd.
![]() |
#876 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij GS3 heb ik de voornaamste queesten gedaan. Rest nog wat trinkets en upgrades zoeken, maar dat ga ik maar zo laten. Voor BG3 zal ik maar wachten op de ps5 versie want zelfs mijn nieuwe laptop gaat dat niet aankunnen. Dan maar Ratchet & Clank in afwachting.
![]() |
![]() |
#877 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een Gents bedrijf dat ooit bijna overkop ging. Best wel indrukwekkend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#878 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op huidig ogenblik draait die prima. Ik ben nog maar eens begonnen in de nieuwe Dead Space om reden van, ik hou van die game, vorige ook. Ik verschiet er nog altijd van dat die game niet zoveel succ6 oogst bij het merendeel van de spelers want het is een prachtige game. 'hangt van de sterkte van de PC & GRAKA af denk ik) Te moeilijk sommige stukken in het gewone game? STORY game met oorspronkelijke wapen en beste pak heb ik. p.s. Ik wilde er laatst nog Hogwarts Legacy via STEAM opzetten maar het figuurtje Harry Potter wijkt mij teveel af van de films.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 augustus 2023 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#879 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 1 augustus 2023 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#880 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In extremis zouden er werken aan hun systeem kunnen uitgevoerd worden? Wat wel een feit is dat op datum van 1 januari 2024 STEAM niet meer werkt op PC's die nog WIN 7 & 8.1 draaien. BRON p.s. ULTRAKILL
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 augustus 2023 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |