![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na vorige rassenrellen in de voorbije 30 jaar waren er max 66 doden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#862 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#863 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je wil weten wat het probleem met de US politie is dan moet je dit filmpje eens bekijken. Een politieagent probeert een man te provoceren om hem aan te raken zodat hij van ‘assault’ kan spreken. Dat lukt niet en dan pakt hij hem maar op omdat hij ‘retard’ zegt. Vijf andere agenten staan erbij en laten begaan.
https://www.reddit.com/r/ActualPubli..._him_retarded/
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 7 juni 2020 om 10:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#864 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Zuidafrikanen hebben toen onder Franse licentie zélf straaljagers gebouwd !!! Dat was een goed antwoord aan de "almachtige" VS. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#865 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#866 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en "de reactie op de dood van Floyd" ??? Laatst gewijzigd door Boduo : 7 juni 2020 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#867 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#868 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#869 |
Minister-President
|
![]() Blijven zoeken. Je gaat het ooit wel begrijpen.
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 7 juni 2020 om 10:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#870 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#871 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat hij misschien geevolueerd was. Dit was alleszins een zeer sterk en doordacht stuk. Ik ga em toch even terug volgen, zien wat er nog komt. Hij mag wat mij betreft de column van Mia Doornaert overnemen in DS; die heeft precies alle diepgang verloren...
![]() |
![]() |
#872 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#873 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus als een blanke vermoord wordt door een zwarte is dat actie reactie. Als een zwarte vermoord wordt door een blanke dan heet dat racisme.
In dat filmpje zie ik een flik die zijn macht compleet heeft misbruikt tov een burger. Wat hun voorgeschiedenis is weet ik niet, maar ik kan er alvast niet uit concluderen dat het om een racistisch motief gaat. Wat ik sindsdien ook zie is geweld van zwarten tov blank Amerika. En daar kan ik dus enkel en alleen een racistisch motief in zien.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#874 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar kennen al die poco betogers dat crimineel verleden ook ? Of herleiden ze Floyd enkel tot de zwarte die hij was (dat klinkt zelfs racistisch) ? Vormde zijn zwaar crimineel verleden ook niet een deel van zijn identiteit dan ? Solidariteit met zware criminelen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#875 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#876 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan daar zonder reden in de boeien geslagen worden. Een van de dingen die daar mogelijk is: ‘arrested for resisting arrest’. Kan je je dat voorstellen? En een van de redenen dat blanken er minder last van hebben is dat de politieagenten in zwarten gemakkelijker doelwitten zien. Die zwarten zijn toch allemaal criminelen, dus minder kans op een aanklacht.
![]() |
![]() |
#877 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof er op voorhand al geweten was wat er zou gaan gebeuren.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#878 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bekijk eens goed de body language en de pose dat die redneck neemt tegenover een burger. Om van te kotsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#879 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel mij al een tijdje de vraag of die rellen die overal ter wereld aan de gang zijn ook nog maar viets bte maken hebben met de dood van G. Floyd.
Ik denk dsaar op huidig bogenblik anders over dat ze zelfs NIETS te maken hebben met de man zijn dood.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#880 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wel vreemd is, is dat jij niet merkt dat die agent zijn eigen bodycam afdekt met zijn hand. Schandalig. https://www.reddit.com/r/ActualPubli..._him_retarded/
![]() |