![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En verder beste Tavek, wat Lode Vereeck nu al of niet ge- of misdaan heeft doet er in deze discussie helemaal niets toe. Het gaat erom dat hij de houding aan de kaak stelt van een Belgicistische zogenaamd “liberale” partij die blijkbaar alle principes van het economisch liberalisme en vrijemarkt-economie overboord gooit om er toch maar bij te zijn in een uitgesproken links-collectivistische regering. De N-VA is feitelijk veel meer consequent pro economisch liberalisme dan OBLD. Uittreksel uit Wiki: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#862 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door gertc : 22 augustus 2020 om 13:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#863 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#864 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#865 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dus de blauwe illusie die ze een jaar of vijf koesterden volledig verkwanselen voor wat symbolische functionele splitsingen van enkele departementen ? Wat is daar precies 'economisch liberaal' aan ? NVA veegt zijn zak aan economisch liberalisme, dat was enkel voor de marketing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#866 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De procedure om een vastbenoemde prof te ontslaan is vrij stevig. Mijn promotor zei in de tijd: proffen moeten iemand vermoorden, of zelf dood gaan, andere manieren bestaan er niet om ze buiten te krijgen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#867 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie heeft Verreeck vermoord?
![]() |
#868 |
Banneling
|
![]() Ik wilde illustreren dat Lode het bont heeft gemaakt. In de academische wereld is een ontslag als prof fin de carriere.
Daarom dat die nu op twitter zijn zuur zit te spuiten, zijn 9000 euro pm job als hoogleraar is er niet meer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#869 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is wat jij beweerde: Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 augustus 2020 om 16:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#870 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Knuppel, de nuances van de Nederlandse taal zijn je toch vreemd lijkt mij. Men wilde daarmee aantonen dat je het al heel erg bont wilde maken om ontslagen te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#871 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Daar kennen ze bij de VLD wel wat van zie de karel ......
![]() |
#872 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik kan helemaal volgen dat het merendeel van de leden van OVLD gestemd hebben op Lachaert om zeker geen paars-groen te lanceren.
Allé soit het wordt een totale afgang voor Lachaert, of de regering er nu komt of niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#873 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hun enigste bindmiddel is hun aversie/haat t.o.v. de N-VA en BDW in het bijzonder. Of dat duurzaam is zal blijken? Wie denkt dat het om het programma of de beruchte inhoud gaat, zal wel op zijn honger blijven zitten. Toch zal de amusementswaarde van zo'n regering bestaande uit 8 (acht) partijen zeer hoog zijn en met de tijd zelfs hilarisch.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 22 augustus 2020 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#874 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enfin, ze verdienen niets anders... Zo het eigen volk verloochenen... Laatst gewijzigd door marie daenen : 22 augustus 2020 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#875 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen blijft de essentie in deze dat je op de boodschapper aan het schieten bent omdat het je misschien niet lukt om de boodschap onderuit te halen. Maar please, doe vooral zo verder, het zegt alles.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#876 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#877 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er bestaat geen "men" die "daarmee" iets wilde aantonen. JIJ probeerde dat. Op een "vrij" lullige en onbeholpen manier. Schuif mij beter niet in de schoenen wat JIJ doet! Het bont maken kan genuanceerd worden "in de Nederlandse taal". Moord niet! JIJ beweerde dat de procedure om een vastbenoemde prof te ontslaan "vrij stevig" is, en dat een prof een moord moet plegen om buiten te vliegen. Beide uitspraken van jou zijn dikke, vette zever! Verreeck heeft geen moord gepleegd. Hij heeft zelfs niemand aangeraakt. Er werd geen énkele klacht tegen hem neergelegd van eventuele slachtoffers, en toch werd hij aan de dijk gezet. De procedure waarvan jij beweert dat ze "vrij stevig" is, is dus volslagen waardeloos! Dan kan je nog kronkelen en draaien tot sint Juttemis. Steve Stevaert, DIE ging zijn boekje te buiten. De rooie nota bene die verantwoordelijk was voor de fusies in het Hasseltse hogere onderwijs. Ik heb een dochter die daar jarenlang les gaf. Zij kreeg NOOIT een negatieve evaluatie maar vloog toch aan de deur "dankzij" de "reorganisatie" onder Steve Stevaert. De Raad van State veroordeelde de Hasseltse Hogeschool tot een boete van meer dan 100.000 euro. Stop dus maar beter met mij af te zeiken omdat de nuances van de Nederlandse taal mij vreemd zouden zijn. Het probleem in Hasselt was, en is, ONS KENT ONS. Heb je niet de nodige politieke relaties om je te steunen dan ben je de klos. Verreeck ontbeerde de nodige steun bij zijn eigen partijgenossen en werd voor een bagatel de laan uitgestuurd. De waarheid is dat Verreeck zijn kritiek op de gang van zaken in Limburg, mét de collaboratie van de VLD, niet onder stoelen of banken stak. Stevaert, die wel degelijk SERIEUS zijn boekje te buiten ging is door zijn partij nooit één strobreed in de weg gelegd. Die heeft zich, om het met jouw woorden te zeggen , zélf van het leven beroofd om buiten te worden gegooid. Tot zover jouw "vrij stevige procedures". Jij mag je liberalen hebben van mij. Met véél plezier zelfs. Kom niet zeiken als ze je teleurstellen. Citaat:
http://www.vereeck.be/nl/in-de-pers/...sselt-en-terug
![]() |
![]() |
#878 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Is weeral heel duidelijk dat alles wat met verkiezing belooft werd of te maken heeft in dit sjoemel land onmiddellijk na de verkiezing resultaten geseponeerd word. En dan maar reutelen dat Wit Rusland een dictatuur is..... wat is het bij ons politieke MAFFIA????
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 22 augustus 2020 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#879 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.demorgen.be/politiek/het...zelf~beaf83a3/ Citaat:
![]() |
![]() |
#880 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier was BDW toch enkel maar handlanger van Magnette en ontevreden dat hij zijn opdracht, namelijk Lachaert doen toegeven en MR lossen, niet kon vervullen ? |
|
![]() |
![]() |