![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#862 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 11 februari 2022 om 02:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#863 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#864 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Loki : 11 februari 2022 om 07:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#865 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik acht het niet uitgesloten dat het daar in Ottowa, slecht gaat aflopen voor Trudeau.
![]() |
#866 | |
|
![]() Citaat:
Bestraffing , een ahistorische deductie? En wat dan met het opknopen van nazi kopstukken? De terechtstelling van het spionnengezin Rosenberg?
![]() |
![]() |
#867 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In onze kapitalistische dictatuur hier in DB ook trouwens: ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 11 februari 2022 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#868 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gevaarlijk land, Canada.
![]() |
![]() |
#869 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#870 | |
|
![]() Citaat:
Een zéér belangrijke hoeksteen van de "top-down" maatschappij, is het "recht op zelfverdediging" afnemen. Maar dat werkt alleen maar op individuele basis. "Ik" kan niets doen tegen "de staat." Maar als "de bevolking" op gegeven moment beslist (massa-vorming a la Gustave Le Bon) geweld te gebruiken tegen "de staat," dan verliest "de staat." Altijd en overal. Ik kan er als individu zonder recht op zelfverdediging enkel maar voor zorgen "dat zij die mij niet gerust willen laten" me niet kunnen vinden. En dat is hier, met alle surveillance en rechtstreekse en onrechtstreekse controle géén eenvoudige propositie. Ik hou daar rekening mee, bij elke beslissing die ik neem of investering die ik doe.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 11 februari 2022 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#871 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#872 | |
|
![]() Citaat:
Neen, volgens mij , is het best mogelijk dat ie straks premier af is.
![]() |
![]() |
#873 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#874 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#875 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De Canadese truckers doen aan volstrekt geweldloze burgerlijke ongehoorzaamheid. De overheid kan twee dingen doen:
Indien de bevoorrading van de supermarkten in het gedrang komt dan kan de overheid het zich niet langer veroorloven om de kat uit de boom te blijven kijken. En moet ze onmiddellijk reageren. Dat is in het voordeel van de truckers. Want zij moeten helemaal niets doen, behalve hun blokkades in stand houden. De overheid daarentegen moet snel kiezen uit de twee opties hierboven. HONK HONK! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#876 |
Europees Commissaris
|
![]() Ga jij het pro-vaccinatieplicht kamp nu met dezelfde maten en gewichten behandelen na het bekijken van deze video uit San Antonio, Texas:
https://twitter.com/elaadeliahu/stat...08261090123777 ![]() In beide gevallen gaat het om één volledig gemaskerde "demonstrant" die één kant van de discussie effe komt delegitimeren met behulp van swastika's. Als we jouw logica volgen, dat één swastika vlag betekent dat ze allemaal met swastika vlaggen staan te zwaaien, dan moeten we besluiten dat het pro-Trudeau, pro-Biden kamp een bende nazi's is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#877 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#878 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hun grote mediabedrijven worden - net als de Belgische trouwens - kunstmatig in leven gehouden door de overheid. En net als de Belgische media zijn ze verworden tot leugenfabrieken in dienst van de overheid. Wekenlang stond er een hek rond het oorlogsmomonument in Ottawa om het te "beschermen" tegen de demonstranten, maar dat werd onlangs door een groep veteranen weggehaald: https://www.youtube.com/watch?v=Lema4xRuhSU Hier een interview van 7 februari met één van de veteranen, door Viva Frei: https://www.youtube.com/watch?v=UpVzlIneWns&t=900s |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#879 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben blij dat je na 14 dagen toch 1 tegen-videootje hebt gevonden al is het dan toch maar een zielige variant die amper te vergelijken is met de combinatie Nazi-vlag / F*ck Trudeau / Gadsden flag, allemaal duidelijke extreem rechtse symbolen. Hitler zou wenen als hij "jouw swastika" zag, die trouwens niet eens een Nazi swastika is maar een Budhistische Swastika, het spiegelbeeld. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#880 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Nee het was een leugen. Net als zoveel andere posts van jou. Elke keer wanneer jij een betoging, een dokter, een klokkenluider, een journalist, enz ... probeert verdacht te maken blijkt het na een eenvoudige fact-check allemaal gelogen te zijn.
Citaat:
Citaat:
Dus graaf gerust uw put van ongeloofwaardigheid nog maar wat dieper! ![]() |
||
![]() |
![]() |