![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1, daling van misdaad ("Veiligheid voor Average Joe") 2, toename koopkracht voor de lagere midddenklasse ("minimale welvaart voor iedereen") 3, ??? ("einde van de woke waanzin") Die muizen moeten dus gevangen worden. OK, zullen we de data er eens bijnemen voor die indicatoren van Trump's 1e termijn en vergelijken met Biden's?.......................................... .... Ah nee, die data zijn vervalst natuurlijk. Handig!
![]() |
![]() |
#862 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen zijn er in New York - net als Chicago, Boston, Denver e.v.a. "sanctuary cities" - dingen aan het schuiven. Burgemeester Adams (zwart, Democraat en zeer woke) zegt zelf zich niet meer veilig te voelen in de New Yorkse metro. ![]() Ik weet dat je het "anekdotisch" vindt (dat is elke journalistiek toch, niet?), maar ik zou je toch willen voorstellen om eens de Youtube pagina van Cash Jordan uit te pluizen. Hij is zeer goed op de hoogte, niet ideologisch gebonden en weet hoe hij een boeiende video moet maken. Ongenadig analyseert hij de zwakke plekken van zijn geliefde stad. Een interessante bijdrage is bijvoorbeeld: NYC Just Doomed Its Middle Class… To Be Homeless
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 8 februari 2025 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#863 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat het gewoon herhalen van al eerder aangekondigde maatregelen afgeschilderd worden als “trump wint”
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 8 februari 2025 om 15:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#864 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#865 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zo treurig, dat partisane gedoe. Volgens mij is een normaal mens vooral zoniet uitsluitend geïnteresseerd in feiten, beleidsdaden en resultaten. Mij kan het eigenlijk geen barst schelen wie er in de VS - of in België - aan de macht is. Als ze maar metterdaad het juiste, noodzakelijke beleid voeren.
![]() |
![]() |
#866 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie niet gaat stemmen telt niet mee en moet vooral niet komen zagen.
![]() |
![]() |
#867 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wel efficiënt. Na Mexico, Columbia en Canada zijn nu ook Denemarken en Panama aan het inbinden.
![]() |
#868 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#869 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Em ben je voorstander van dit soort buitenlands beleid?
![]() |
#870 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#871 |
Minister-President
|
![]() (die kat komt pronken met muizen die al gevangen waren...)
![]() |
#872 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, als ik een Amerikaan was zou er wel voorstander van zijn. Nu kan ik er alleen maar vanop afstand bewondering voor hebben.
![]() |
![]() |
#873 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na vele decennia van progressieve verrotting zijn de Amerikanen niet al te goedgelovig meer. Ze willen daden en resultaten zien.
Als Trump niet delivert, vliegt hij.
![]() |
#874 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het noorden van Groenland zou de Amerikanen een zeer onaangename nucleaire verrassing wachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#875 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Wanneer je je richt op wat je niet hebt, zal je nooit genoeg hebben."
Oprah Winfrey. Trump richt zich NU op Groenland... |
![]() |
![]() |
![]() |
#876 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe hoog was die 'approval rate' voordat-ie begon te stijgen? ![]() Citaat:
Neen. Die zijn niet dommer of slechter dan ikzelf ben. Maar net als ik kunnen ook zij zich vergalopperen/vergissen. ![]() Citaat:
Er is een sketch van George Carlin waarin hij net het omgekeerde beargumenteert: diegenen die niet gaan stemmen, legitimeren 'het systeem' niet en hebben dus alle recht tot klagen. 't Is uiteraard alleen maar humor. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#877 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben best een groot fan van wijlen george Carlin... Was dat deze? Volgende zet ik regelmatig op... 4groups
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#878 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#879 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we het even mogen hebben over Amerikanen die zich vergalopperen:
< JD Vance Goes OFF THE RAILS Over Alarming Trump Military Threat On Fox > https://www.youtube.com/watch?v=etAsATQTeDY ![]() < Marjorie Greene CRIES Over White House Press Briefing In Revealing Meltdown > https://www.youtube.com/watch?v=wBtQEY3-_KM (deze heeft tegen het einde aan een message i can approve) ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#880 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat jij hierboven schrijft, heb ik hem nog niet horen zeggen, maar als het waar is ben ik het op dit punt oneens met hem.
![]() |