![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#862 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als u zou zien wat onze vriend maddox in zijn vrije tijd ineenknutseld dan zou ik mij toch wat bescheidener opstellen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#863 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() democratsteve, ik krijg meer en meer de indruk dat jij niet het flauwste benul hebt van wat wetenschappelijk onderzoek betekent.
Jij denkt echt dat men zomaar duizenden experts, ingenieurs, professoren over de hele wereld om de tuin kan leiden omdat "Bush het graag wil". Wij hebben hier verschillende wetenschappelijk gefundeerde analyses gepost over de instorting van WTC 1/2. Al wat jij daar tegen inbrengt is toogwijsheid, nep-analyses en geloof. Je kunt daar nog duizend jaar mee doorgaan, je zal niemand overtuigen, behalve de gelovigen. Maar die zijn al overtuigd...
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 27 april 2005 om 13:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#864 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(VB in de laatste 2 posts) Waarom de torens bestand maken tegen planecraches, maar niet tegen de brand die erop volgt. Wat m'n zaak in Bodrum betreft. Ik was al "binnen" voor ik deze heb opgestart, en de soul reason waarom ik dat heb gedaan is om een goeie Turkse vriend z'n droom te helpen verwezelijken. Hij zou anders nog tien jaar moeten sparen hebben, voordat hij zelf die zaak zou kunnen opstarten.
![]() |
![]() |
#865 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is een verschil tussen een impact van een vliegtuig en het in brand vliegen van x duizend gallon kerosine Er is een verschil tussen het in brand vliegen van X duizend liter kerosine over verschillende verdiepingen en een door de weeks kantoorbrandje dat onstaat in de prullemand van een secretaresse die net niet betrapt werd op roken... Dat is net waar die gebouwen op berekend worden, op het in brand vliegen doordat er een saf wordt weggemikt, in een emmerke of nen airco die oververhit, of nen TV die implodeert en een fikkie stookt. Niet op American of United airlines die effe komen binnen vliegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#866 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herr Flick, ik denk niet dat onze believende medeforumer met rookwolk dat begrijpt.
Ik ben geen technisch wonder, gewoon opgeleid in techniek, en met 14 jaar hands on experience met alles wat met techniek te maken heeft, niet bepaald achterlijk te noemen. En ik blijf erbij, believers zijn geen techniekers. Eerder linkse [size=1]grass[/size]pol en soc[size=1]cers[/size]. Of wannabe PS'ers.
![]() |
#867 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "There are many who do not understand what happened at the World Trade Center who happily offer accounts without any evidence to support their statements. Be wary of those who speak without any quantitative evidence to support their science."
Waarschijnlijk hebben daarom de believers zo'n grudge tegen prof. Eager...
![]() |
#868 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En weet jij hoeveel mensen ik al wél heb overtuigd? En wie heeft dan al die "gelovigen" overtuigd? En jij hebt hier nog GEEN ENKELE wetenschappelijke analyse gepost, enkel links naar de NIST, ASCE en FEMA rapporten, waarover je mijn mening ondertussen kent. Note, voor elke "wetenschappelijke" analyse die de instortingen verklaart zonder explosieven, kan ik er eentje plaatsen die exact het tegenovergestelde beweerd. Maar ja, die staan niet in uw bijbel hé. 8)
![]() |
![]() |
#869 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Democratsteve herhaald de vraag nog maar eens
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 27 april 2005 om 13:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#870 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De disbelievers hebben blijkbaar nog nooit van "cumulatief bewijs". Ze gaan elk feit appart proberen te ontkrachten met pseudo argmumenten... Maar als je het geheel van feiten tesamen neemt , en je hoeft daar zelfs geen rekening mee te houden met explosieven of remote control, zelfs dan is het al duidelijk dat 9/11 gecreëerd is.
![]() |
![]() |
![]() |
#871 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Exodus, hoe vaak moet ik nog schrijven dat
0+0+0+0+0+0+0+...+0+0+0=0
![]() |
#872 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#873 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of zouden die ingenieurs niet geweten hebben dat vliegtuigen op kerosine vliegen??
![]() |
![]() |
#874 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Exodus, tuurlijk is 9/11 gecreerd. Het was zeer duidelijk geen "act of god". Alhoewel een heleboel zandbakkiestanezen het anders geloven.
En alles kan je bekijken stap per stap. En in 1 geheel. Maar om een technische analyze te maken ga je naar elk deel appart kijken, en de uitkomst toetsen aan de realiteit. Niet gewoon dingen uit je duim zuigen. DemocrateSteve, ik ga je mijn antwoord geven, telkens als je dezelfde vraag terug stelt. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 27 april 2005 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#875 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#876 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zie je, wanneer je iemand naast je zitten hebt, kan hij niet je cruciale vragen negeren, zoals dat op een forum wel kan. Er zijn wel degelijk mensen die een open mind hebben, en niet de officiele rapporten als een bijbel hanteren. Maar dat is iets wat Stone natuurlijk niet kan begrijpen. Ik heb hier een lijstje met 61 onbeantwoordde vragen. Vanaf nu( ik ben tenslotte al bezig van nov. vorig jaar) ga ik niet meer ingaan op de insinuaties en denigrerende opmerkingen van de disbelievers. Ben het stilaan beu. Ik ga enkel nog eens af en toe een vraag opwerpen. Eens kijken hoe dikwijls de disbelievers erin slagen daarop een zinnig antwoord te formuleren.(het uitblijven van antwoorden op de tot nog toe gestelde vragen, voorspeld weinig goeds)
![]() |
![]() |
#877 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het hoeft trouwens geen betoog dat de believers graag rekenen op hun "gezond verstand". Van wetenschappen hebben de meesten immers geen kaas gegeten (zoals Maddox ook al aangaf).
![]() |
![]() |
#878 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij hebt die verwijzingen niet gevonden, geef je eerst toe (ze bestaan hoor), maar je concludeerd wél waar ze al dan niet rekening mee gehouden hebben?????? Da's wel echt straf. Wel GROOT LICHT, zoek zelf de verwijzingen (jaja, van de originele ontwerpers van de torens) en dan zou je wten dat het niet gaat over "ongevalletjes" met "cessna's of "helicopters", maar over boeings(type even vergeten) die tentijde de grootste waren, en vergelijkbaar qua gewicht en brandstofinhoud met de 767.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 27 april 2005 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#879 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Er is geen enkel gebouw bestand tegen brand.
![]() |
![]() |
#880 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien nog een vraagje: als de torens nog perfect OK waren, en er enkel maar kleine brandjes in de torens waren, waarom sprongen dan tientallen mensen zich te pletter vanuit die torens? Voor de kick of zo? Omdat ze geen trappen wilden doen? Of zou het toch eventueel kunnen dat de schade een ietsiepietsie groter was, en de brand een ietsiepietsie heviger, dan de believers iedereen willen doen vermoeden?