Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juni 2005, 15:08   #861
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard Een Van De Grondslagen Van Onze Beschaving

nl. de romeinse .. De stad Rome heeft in zijn wapenschild nog altijd een wolvin die de twee jongetjes Romulus en Remus zoogt. Bestaat er een mooier beeld van wat adoptie is ? Los van "eigen aard", "eigen ras" en zelfs "eigen soort" ?

Voor diegenen die in een god en goddelijke wet geloven : zou het hier om een goddelijke openbaring gaan ? Gij zult voor het nageslacht zorgen, zonder aan de verwekking ervan te grote waarde te hechten ?
Oud 4 juni 2005, 15:09   #862
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Tijden veranderen hé
De Romeinen hadden daar al een antwoord op: nihil novis sub sole.

Citaat:
sommige ouders al de miserie aan door hen een zwaar gehandicapt kind te "schenken"; dat vind ik pas werkelijk schandalig!
God doet wat hij meent dat hij moet doen. Als ge wilt weten waarom, probeer dan wat te bidden. Misschien vertelt hij U iets. U begrijpt uiteraard wel dat er voor hem geen enkele verplichting bestaat om U een antwoord te geven. Ge zult het op zijn minst zeer beleefd en zeer bescheiden moeten vragen. En dankbaar zijn voor het antwoord. En ook dankbaar zijn als hij niet antwoordt.

Citaat:
En begin maar te bewijzen dat er een verband is tussen homo's en ziektes... Ik voel me als een vis in het water; dus bewijs maar eens dus dat homo's dus volgens jou ogen ziek zijn?
Zodra ik tijd heb, ga ik de zaak aankaarten bij de KU Leuven, het RU Gent, het MIT, het UCB, en Stanford. Het is niet gezegd dat zij geïnteresseerd zullen zijn. Ik heb trouwens geen inzage in de onderzoeksagenda van deze instellingen. Het moet daar ook nog in passen, begrijpt ge?
erikpoupaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2005, 15:10   #863
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikpoupaert
Gaat ge ook "schat" zeggen? Maar dan moet ge wel een vrouwelijke maagd zijn (die mij ook aanstaat, natuurlijk).

Eén van de resultaten van de zedenverloedering is de systematische onderdrukking van de persoonlijkheid bij de kinderen. Sletten voeden hun kinderen niet op. Ze richten ze af.

Een homo is een man met een vrouwelijke persoonlijkheidsontwikkeling, ofte wel, een onderdrukte mannelijke persoonlijkheidsontwikkeling, die een andere uitweg is gaan zoeken.

Er is wetenschappelijk onderzoek nodig om de oorzakelijke verbanden in kaart te brengen. In deze mail trek ik dus geen enkele conclusie.
1) In your dreams! Schat zeg ik enkel tegen mensen die ik echt graag heb en die mijn persoonlijkheid - inclusief het feit dat ik verliefd ben geworden op een man - op zijn minst repecteren.

2) Geen kinderen voor sletten, got it... Wat heeft dit te maken met kinderen die door holebi's opgevoed worden? Dan is het verband tussen Franse wijn en holebi's mij toch nog iets duidelijker

3) Aja? uit welk middeleeuws standaardwerk heeft u dat gehaald? Onderzoeken zijn er genoeg, het ene resultaat al idioter dan het andere. Maar ik wil gerust helpen zoeken naar de oorzaak van heteroseksualiteit
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2005, 15:13   #864
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie
Dan toch hopelijk geen referenda zoals in Frankrijk of Nederland: over iets moeten stemmen waar je niets van af weet. Als je een referendum over adoptie door holebi's wil, dan moet iedere stemmer eerst de studies ter zake doorworstelen en luisteren naar de deskundigen. Veel hangt trouwens af van de vraag. Iedereen zal voor stemmen als je zou vragen "moeten de belastingen afgeschafd worden?", dit zal al een pak minder zijn als je vraagt "moeten de belastingen afgeschafd worden, met als gevolg dat de gezondheidszorg 20 maal duurder wordt?".
Als ik zou moeten stemmen over de Europese Grondwet of iets anders, dan zou ik mij toch eerst degelijk informeren, anders weet je echt niet waarvoor of waartegen dat je stemt. De meeste tegenstanders van adoptie door holebi's hebben nog nooit een studie over de materie gezien, of nog maar geluisterd naar de mening van deskundigen. Ze baseren zich enkel op vooroordelen. Als je genoeg zegt dat vrouwen slecht zijn (zoals de kerk vroeger deed) dan gaan de mannen het nog gaan geloven ook, met de heksenvervolging als gevolg. Als je genoeg zegt dat holebi's des duivels zijn, gaan er ook wel genoeg goedgelovigen dat gaan denken...
Fozzie, je geeft hier een schitterende catalogus van vooroordelen tegen democratie. Ze gaan allemaal evengoed op voor de volksvertegenwoordigers. Het wordt vermoeiend op dat soort onzin te antwoorden, ik verwijs je dus naar http://www.directe-democratie.be/watisdd/faq.html.

Als je de moeite niet wil nemen om die FAQ te lezen, neem dan asjeblief een halve minuut voor dit simpele vraagje: worden homo's in Californië en Zwitserland -- twee landen met een goed werkend direct-democratisch stelsel -- slechter behandeld dan in de puur-parlementaire democratieën?

Laat je me het antwoord weten?

Egidius
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2005, 15:13   #865
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Maar ik wil gerust helpen zoeken naar de oorzaak van heteroseksualiteit
Daar hebben we het weer.

Niemand voelt zich genoodzaakt te zoeken naar de oorzaak van heteroseksualiteit. We weten waarom dat bestaat, dank U.

Eerst waren ze akkoord dat ze "minderwaardig" waren, dan moesten ze "gelijkwaardig" zijn, en nu zijn ze natuurlijk overgestapt op "meerderwaardig", want kinderen opvoeden, dat kunnen ze natuurlijk véél beter dan een kristelijk of moslim gezin.

Ik ga trouwens eens dringend bij de Moslims aankaarten dat ze hun kinderen ook ter adoptie ter beschikking gaan stellen aan de homo's.
Oud 4 juni 2005, 15:16   #866
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
God doet wat hij meent dat hij moet doen. Als ge wilt weten waarom, probeer dan wat te bidden. Misschien vertelt hij U iets. U begrijpt uiteraard wel dat er voor hem geen enkele verplichting bestaat om U een antwoord te geven. Ge zult het op zijn minst zeer beleefd en zeer bescheiden moeten vragen. En dankbaar zijn voor het antwoord. En ook dankbaar zijn als hij niet antwoordt.
Dus als ouder een kind met een handicap krijgen, dan is het een goddelijke daad waarvoor we dankbaar moeten zijn, maar als ouders een kind krijgen die holebi is, dan is het het werk van de duivel? Nogal inconsequent, hé! Als Hij er iets mee te maken heeft dan heeft Hij waarschijnlijk de holebi geschapen (naar Zijn eigen beeld?) om te kijken of die katholieken wel even verdraagzaam zijn en de naastenliefde wel even hard na leven als ze zelf beweren. Het spijt me, maar ik denk dat de kerk gebuisd is voor dit examen. Hopelijk krijgt ze een herkansing... Als ze het zeer beleefd en bescheiden vragen
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Oud 4 juni 2005, 15:16   #867
Egidius

Standaard

Citaat:
Ik ga trouwens eens dringend bij de Moslims aankaarten dat ze hun kinderen ook ter adoptie ter beschikking gaan stellen aan de homo's.
Jij hebt de achilleshiel van dit wetsvoorstel goed in het snotje, hé Poupaert.

Ik begin je eerste post over de sluier beter en beter te begrijpen.

Egidius
Oud 4 juni 2005, 15:17   #868
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Daar hebben we het weer.

Niemand voelt zich genoodzaakt te zoeken naar de oorzaak van heteroseksualiteit. We weten waarom dat bestaat, dank U.

.
In naam van alle universiteiten: mail hen je antwoord, want ze zoeken er al decennia lang naar.
Oud 4 juni 2005, 15:20   #869
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius

Als je de moeite niet wil nemen om die FAQ te lezen, neem dan asjeblief een halve minuut voor dit simpele vraagje: worden homo's in Californië en Zwitserland -- twee landen met een goed werkend direct-democratisch stelsel -- slechter behandeld dan in de puur-parlementaire democratieën?

Laat je me het antwoord weten?

Egidius
Californië en Zwitserland kennen al een lange traditie van referenda, waarbij de bevolking haar verantwoordelijkheid goed kent en zich dus op voorhand informeert. Als er een referendum komt over een zaak waar veel mensen niet mee vertrouwd zijn, dan moeten ze eerst degelijk geïnformeerd worden.
Oud 4 juni 2005, 15:21   #870
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Dus als ouder een kind met een handicap krijgen, dan is het een goddelijke daad waarvoor we dankbaar moeten zijn, maar als ouders een kind krijgen die holebi is, dan is het het werk van de duivel?
Het zijn beide ziektes. Het Gezonde heeft geen betekenis zonder het Zieke.

Citaat:
om te kijken of die katholieken wel even verdraagzaam zijn en de naastenliefde wel even hard na leven als ze zelf beweren.
Ik ga beleefd vragen om gehoord te worden bij de Kardinaal, voor de kwestie van de gaarkeukens.

Citaat:
Het spijt me, maar ik denk dat de kerk gebuisd is voor dit examen. Hopelijk krijgt ze een herkansing...
Het Tweede Vaticaans Concilie heeft inderdaad immens veel schade veroorzaakt.

Citaat:
Als ze het zeer beleefd en bescheiden vragen
Na dat de Moslims met U klaar zijn, gaat gij zeer beleefd en bescheiden worden.
Oud 4 juni 2005, 15:22   #871
Egidius

Standaard

Citaat:
Californië en Zwitserland kennen al een lange traditie van referenda, waarbij de bevolking haar verantwoordelijkheid goed kent en zich dus op voorhand informeert. Als er een referendum komt over een zaak waar veel mensen niet mee vertrouwd zijn, dan moeten ze eerst degelijk geïnformeerd worden.
Ik herhaal de vraag nog even, want ik zie dat ge niet antwoordt: "worden homo's in Californië en Zwitserland -- twee landen met een goed werkend direct-democratisch stelsel -- slechter behandeld dan in de puur-parlementaire democratieën?"

En, de FAQ gelezen?

Egidius
Oud 4 juni 2005, 15:26   #872
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
In naam van alle universiteiten: mail hen je antwoord, want ze zoeken er al decennia lang naar.
Dat is een strikvraag zeker? Ik vertel hier toch niks nieuws?
Oud 4 juni 2005, 15:27   #873
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Het zijn beide ziektes. Het Gezonde heeft geen betekenis zonder het Zieke.
Bewijs dat homoseksualiteit een ziekte is.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2005, 15:27   #874
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Tja is dan haar probleem hé
Kinderen verstaan niet dat kussen niet altijd een sexuele betekenis heeft.
Oud 4 juni 2005, 15:28   #875
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Kinderen verstaan niet dat kussen niet altijd een sexuele betekenis heeft.
hahahahahaha; kom kom kom ze weten best het verschil hé, ze geven toch ook kusjes aan hun mama of papa of tanten en andere mensen die ze graag hebben.

Oud 4 juni 2005, 15:31   #876
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Bewijs dat homoseksualiteit een ziekte is.
Ik heb al gezegd dat ik daar hulp voor nodig heb. Ik kan dat niet alleen. Cijfermateriaal verzamelen, Ordinary Least Squares niet toepassen, wanneer de indicatoren op heteroscedasticiteit wijzen, of de Durbin-Watson indicator wijst op autocorrelatie in de tijdsreeks, enzovoort. Observaties op statistisch verantwoorde wijze rangschikken, is een gigantisch mijnenveld. Waarschijnlijk is het allemaal fout. Ge moet dat trouwens voortdurend opnieuw doen. Eigenlijk is het véél te veel werk, naar mijn goesting. Ik ga er dus zeker niet aan beginnen. Voil�*.
Oud 4 juni 2005, 15:32   #877
bartje
Minister-President

Standaard

Als je geen bewijzen hebt waarom zeg je dan dat het een ziekte is?

Oud 4 juni 2005, 15:32   #878
Fozzie
Minister-President

Standaard

[quote=erikpoupaert]

Kinderen worden altijd gemaakt door hetero's. Hoe kunnen ze dan terecht komen in de handen van homo's?

Maar zij dragen U natuurlijk niet op handen.Hebt ge zelf al eens gedacht aan hoe leuk het moet zijn voor Uw familie dat gij U sexueel wilt vermeien in eigenaardigheden? Luister. We aanvaarden de kinderen zoals ze ons door God geschonken worden. De stelling is al 2000 jaar oud. Ik vind niet dat we daar ook maar iets moeten veranderen.

Laat de vrouwen dan inderdaad beter met rust. En inderdaad, houdt U bezig met Uw homovriendjes. Een vrouw mag inderdaad verwachten dat ge haar niet met rust kunt laten.

Luister, als ge U koest houdt, moogt ge verder doen met datgene dat ik eigenlijk niet wil weten.

Inderdaad. Dan zijt ge er ook mee akkoord dat we alle wetenschappelijk onderzoek naar AIDS moeten stopzetten?
[quote]

1)... Door de door u verboden technieken (maar helaas voor u heeft de samenleving beslist dat ze niet verboden zijn) of eenouderadoptie (1 homo of lesbienne kan dus al jaren kinderen adopteren en geen haan die er naar kraait, maar als een homokoppel een kind wil adopteren schreeuwen ze moord en brand ) of uit een vorige heterorelatie.

2) met enige knip en plakwerk in uw mail antwoordt u zelf in het tweede deel op de vraag in het eerst deel Enfin, ik mag veronderstellen dat ik mijn ouders veel beter ken dan u en dat mijn ouders mij ook veel beter kent dan u mij kent. Ze weten heel goed dat ik mij niet in allerlei seksuele avonturen stort (met man en/of vrouw), maar dat mijn liefde oprecht is. Als ze moeten kiezen tussen uw stellingen en mij, dan kiezen ze als als goede ouders mijn kant.

3) blijkbaar weet u niets af over holebi's... Ik denk dat een vrouw bij mij veel veiliger is dan bij u, ik zou niets anders willen dan ze met rust te laten

4) Who died and made you king?

5) leg geen woorden in mijn mond en dit is helemaal "off topic"
Oud 4 juni 2005, 15:33   #879
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
kom kom kom ze weten best het verschil hé, ze geven toch ook kusjes aan hun mama of papa of tanten en andere mensen die ze graag hebben.
Daar moet ik eens goed over nadenken. Ik moet zeggen dat ik op zo'n dingen niet dagelijks en scherp zit te letten. Maar ge hebt mij er op attent gemaakt. Bedankt.
Oud 4 juni 2005, 15:34   #880
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Als je geen bewijzen hebt waarom zeg je dan dat het een ziekte is?
Ik heb toch gezegd in die mail, dat ik geen conclusies trok?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be