![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hihi!
zelden zulke slechte tegenargumenten gehoord van u, Superstaaf! Citaat:
Je weet wel, een overtuiging, namelijk volksnationalisme, wil komaf maken met kunstmatige volksvreemde en identiteitsloze staten! Citaat:
Ik heb enkel 'last' van iets als het mij fysiek schade toebrengt, bijvoorbeeld pijn bezorgt. Het corrupte clubje van Di Rupo is het brein achter heel de Belgische politiek, of denk jij soms dat Verhofstadt geen marionet is achter Rood Wallonië? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#862 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meerderheid waar jij het over hebt begint het nu pas stilaan in de eigen geldzak te voelen. Dat, maar ook die andere argumenten verklaren waarom de roep om splitsing nooit zo hard geklonken heeft dan de laatste twee jaar. Maar ook dat zie je natuurlijk liever niet wegens je eigen geldzakargument.
![]() |
![]() |
#863 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#864 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat niet op ons voor egoisten te verslijten als de enige reden om Belgique in stand te houden het geldzakargument van de Walen is.
![]() |
![]() |
#865 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw theorie volgend moet zowat elk land ter wereld worden opgesplitst, want overal zijn er wel transfers. Uw theorie is dus pure idiotie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#866 |
Banneling
|
![]() "Het is zeker hoger dan wat de West-Duitsers afdragen aan het voormalige Oost-Duitsland."
En nog liegen ook. Die naar O-D is drie keer hoger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#867 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De transfer naar Oost Duitsland bedragen nog geen 3%. Die naar wallonie meer dan 7%. Dat zijn de juiste cijferkens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#868 |
Staatssecretaris
|
![]() In dit geval zijn het transfers die al 175 jaar duren. Daarvoor bestaat een betere definitie: [size=3]Kolonisering van Vlaanderen!...[/size]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#869 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daar is dus België geen beletsel voor. Wat het uitvoeren betreft: in een democratisch land, behoort het meerderheidsbeginsel te spelen. Wat jij een 'kunstmatige volksvreemde en identiteitsloze staat' vindt, kan voor anderen best meevallen. Gelieve dus eerst eens na te gaan of er een democratische meerderheid te vinden is voor uw snode splitsingsplannen. Citaat:
Citaat:
Neen? Blijf er dan met uw fikken af. Citaat:
Je moet je kunnen neerleggen bij de wil van de meerderheid. Citaat:
Maar opdoeken hoeft niet. Evenmin als andere culturele instellingen. Citaat:
Streef er dan naar om dit overbodige geldverslindende orgaan op te doeken. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#870 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#871 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En Oost-Duitsland is meer dan 3x groter ook dan Wallonië. Zie je niet hoe de Vlamingen zich laten misbruiken? Zo niet, dan doe je voor mij met de Walen mee en ben je een grote collaborateur.
![]() |
![]() |
#872 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw hoogmoedige soort vergeet echter één ding: dat de tijd dat jullie Vlaanderen jullie leugens konden wijsmaken voorgoed voorbij is.
![]() |
![]() |
#873 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#874 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het zullen ook ongetwijfeld die groep bevoorrechten zijn die bij hoog en bij laag blijven beweren dat dat nog democratisch is ook... Citaat:
Citaat:
En �* propos: ik heb enorm last van België al was het maar omdat ik mijn kinderen een democratisch land toewens. Citaat:
Het zijn trouwens die mensen die eerder zullen sterven omdat zij zich niet de geneeskundige en andere zorgen kunnen permiteren waarop zij normaal solidairgewijs zouden moeten recht hebben naargelang hun bijdragen toen ze nog konden werken. Citaat:
Ja dus en democratiseren (= splitsen) die handel. Citaat:
Zie hierboven. Citaat:
Voor zover ze zich ten allen tijde laten bezichtigen (bijvoorbeeld in het SMAK) en wekelijkse spreekbeurten (mét tolk uiteraard voor de vlaamse luisteraars) houden (bijvoorbeeld in het paleis van schone kunsten)tijdens door de burger te bepalen openingsuren kan ik mij daarbij aansluiten. Hun goederen behoren uiteraard toe aan diegenen die er met hun bloed generaties lang hebben voor betaald. Citaat:
Maak van onze gewestregering onze nationale Vlaamse regering. [size=1]PS:Sorry Ambi dat ik in jouw plaats antwoordde hier maar ik kon het echt niet laten...[/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 24 augustus 2005 om 14:57. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#875 | |
|
![]() Citaat:
hihi goed gedaan, vlieger ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#876 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen maar goed?
Schitterend gedaan vind ik dat! ![]()
![]() |
#877 | |
|
![]() Citaat:
Een prachtig werk.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#878 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Procentueel gezien is het drie keer meer in Duitsland (bron: Reuters). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#879 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daarom breek je een land niet af. Omwille van een lekkende kraan, laat je je villa ook niet platwalsen. Niets laat uitschijnen dat het er in uw Vlaams republiekske democratischer zal aan toegaan. Geen enkele van de huidige Vlaamse politici gaat voor meer (directe) democratie. Zelfs de eertijdse voorstander van referenda, SPIRIT, gaat het uit zijn programma schrappen........... Uw halve auto is uiteraard het geldzak-argument, maar dat had je ook zo wel door.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 24 augustus 2005 om 19:14. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#880 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|