![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#862 |
Banneling
|
![]() hebben we eindelijk eens een terreurdreiging, zijn het geen moslims maar een stelletje overenthousiaste VB'ers.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#863 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#864 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#865 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#866 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#867 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nah, die herken je aan het ontbreken van armen eens ze eens een bom hebben proberen maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#868 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hoorde zopas op VTM een van die 17 idioten die 'anoniem geïnterviewd werd. De groep zou uit 200 man bestaan en die zullen nu hard terugslaan!!
Ze zijn dus van plan het land te destabiliseren en de macht grijpen!! Nog niet dikwijls zulke domme praat gehoord. Ze hadden ook heel wat wapens bijeengescharreld. Het zijn dus gevaarlijke gekken, en het is goed dat ze opgepakt zijn. Paars zet de verkiezingsstrijd in met al die onheilsberichten over ontsnappingen en vooral met de veklaring van het gerecht dat er een stijging van gevaar is van radikale moslims dat onvoldoende opgevolgd wordt, dat is niet erg confortabel! Aldus brengt nu de strijd tegen echt extreemrechts de redding. Toevallig of niet? Wie zal het zeggen, |
![]() |
![]() |
![]() |
#869 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vraag mij af wie hier nu de grootste crimminelen zijn,ze wisten het al 4 jaar of zo en ze wisten al lang dat ze wapens aankopen.Nu vlak voor de verkiezingen gaan ze ineens die mannen oppakken.
Ze hebben die nu opgepakt omdat ze teveel wapens aankochten,dus een beetje mocht dan of wa? Ze hadden die crimminelen gewoon laten lopen om op de juiste moment te kunnen pakken.Allee zo heb ik toch den indruk. Het lijkt mij gewoon een truuk om ons die ontsnappingen te doen vergeten. Ge kunt dat wat vergelijken met al die wegenwerken.Zo vlak voor de verkiezingen gaan ze effe doen wat al lang had moeten gedaan zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#870 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#871 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#872 |
Staatssecretaris
|
![]() denk jij dat dit de verkiezingsuitslag gaat beïnvloeden ? Ik denk niet dat een belang kiezer door dit voorval op een andere partij gaat stemmen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#873 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#874 |
Banneling
|
![]() Ja maar misschien zal het wel een effect hebben op de "twijfelaars" of mensen die voor een eerste keer op het VB willen stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#875 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ik lees zelfs dat men huiszoekingen aan het doen is bij mensen die niet belangrijk zijn hte onderzoek.. Lees= men blijft zoeken tot men een link met het VB zal vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#876 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#877 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft het Vlaams-Nationalisme hier nu weer mee te maken?
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 8 september 2006 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#878 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
bon, dat wetern we dan ook weer. Citaat:
Laatst gewijzigd door jules : 8 september 2006 om 20:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#879 |
Banneling
|
![]()
![]() Misschien kan men deze situatie draaien in het belang van het BELANG ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 8 september 2006 om 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#880 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Timing dat die mannen hebben..
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 8 september 2006 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |