![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Recht op vrije meningsuiting? Naar mijn weten geen doden voor deze mening geteld.. Als dat hoogverraad is.. dan zijn we niet ver af van een dictatuur mijn beste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#862 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En dan nog, als hij zegt "i saw an airplane hit the building is het niet zeker dat hij bedoeld "i saw (that)". Je zegt dat alleen maar omdat jij denkt dat het niet anders kan.
Laatst gewijzigd door exodus : 15 september 2006 om 14:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#863 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#864 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Een leuke bijkomstigheid: tel eens hoeveel mensen bij dit totaal nutteloos sub-complot betrokken zijn. ![]() En dan vind je deze "smoking gun" terug op de website van ... het Witte Huis! Hoe dom kunnen argumenten zijn. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 15 september 2006 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#865 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 15 september 2006 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#866 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#867 |
|
![]() Als je het mij indertijd zou hebben gevraagd had ik ook gezegd dat ik het vliegtuig had zien binnenvliegen in het eerste gebouw. En eigenlijk heb ik dat ook. Iedereen weet dat het een vliegtuig is én je ziet de ravage. Het is overdrachtelijk bedoeld. Je hebt de gebeurtenis gezien en meegemaakt.
Let wel: Het was geen ooggetuigeverslag in een politieverhoor. Maar gewone retoriek in een speech. In je onschuld zeg je dit soort dingen. Niet wetende dat je woorden later nog eens op een goudschaaltje worden gewogen op zoek naar 'een clou'. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 15 september 2006 om 14:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#868 | |
Minister-President
|
![]() Je kan toch niets afleiden uit wat Bush in die video zegt. Hij krijgt een vraag van een kind. Hij is een beetje verrast en zijn anwtoord is nogal ongestructureerd.
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Kaal : 15 september 2006 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#869 |
Parlementslid
|
![]() Eén opmerking.
Als ik het goed heb begrepen stond die TV in het klaslokaal. Dus al de aanwezige leerlingen, leerkrachten, staf van de school, journalisten, enz hebben die inslag samen met Bush gezien één dag voor ze op de officiele TV zijn getoond. En toch zegt niemand 's anderendaags: 'Wat een oudbakken rommel, dat heb ik al gisteren gezien.' |
![]() |
![]() |
![]() |
#870 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#871 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Kaal : 15 september 2006 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#872 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op mijn "bla bla bla" ga jij overigens niet in. Nooit eigenlijk. Ik zie inmiddels dat anderen op jouw "argument" al hebben gereageerd. Een typisch voorbeeld van overinterpretatie, waardeloos als argument. (Damn, hoeveel posts weer over deze zever. ![]()
![]() |
![]() |
#873 |
Minister-President
|
![]() Dat is niet wat hij zegt op die video. Ik heb de transcriptie hoger gepost en die is natuurlijk veel meer verward en voor interpretatie vatbaar dan wat jij hier serveert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#874 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#875 |
|
![]() Het heeft dat ook gezegd, maar dat was op een ander moment.
![]() |
![]() |
#876 |
Minister-President
|
![]() BUSH heeft hoogverraad gepleegd (indien 9/11 echt een inside job is). Je hebt me verkeerd begrepen.
Laatst gewijzigd door Kaal : 15 september 2006 om 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#877 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#878 | |
|
![]() Citaat:
Voor de rest heeft ze ook een punt. Als een onderwerp uit en te na onderzocht is en de conclusie is duidelijk zou het mooi zijn als het van het lijstje werd gestreept. Maar nee, weken nadat een onderwerp naar de prullebak is verwezen zie je het ineens weer opduiken om het opnieuw te gaan herkauwen. Dat is okay als er nieuwe feiten worden aangedragen maar zo niet...bwaaah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#879 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leg eens uit wat er volgend jou gebeurd is, wie daarbij betrokken was, waarom ze dat gedaan hebben, waarom Bush daar herhaaldelijk over spreekt, en waarom dat gewoon op de website van het Witte Huis staat. Dat doe je niet, omdat de uitleg te belachelijk zou klinken. Je zal waarschijnlijk zeggen dat je niet weet waarom, dat je niet weet wie, en dat mensen hun mond wel eens voorbij praten. Echt een pracht van een bewijs, exodus! ![]() Mijn antwoord op jouw argument is eenvoudig: overinterpreteer niet elk woord, Bush is immers geen taalpurist (understatement of the year).
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 15 september 2006 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#880 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() (dit is een paar weken terug in de NWO draad geweest)
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 15 september 2006 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |