![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8801 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zoals alle believers, veel beweringen en geen bewijzen. Dat is toch het thema van deze topic en believers.
Laatst gewijzigd door illwill : 1 maart 2009 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8802 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8803 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toeval? Was wat aan prutsen op google earth, en wat zie ik?
Een onafgewerkte pentagram met onderaan het witte huis, hmmmm
![]() |
#8804 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ja, en? In Belgie heeft een kunstwerk gestaan dat vanuit de lucht een hakenkruis was!!!!! Belgie is eigenlijk een naziland! ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 1 maart 2009 om 15:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8805 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8806 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En welke architect legt straten aan in de vorm van een pentagram? Moet toch meer dan "toeval" achter huizen. Oh well, nevermind, carry on about 9/11...
![]() |
![]() |
#8807 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8808 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8809 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het hoofd van de toenmalige brandweer is zo vriendelijk geweest een reactie te geven op de rhandi forums " Regarding WTC 7: The long-awaited US Government NIST (National Institute of Standards and Technology) report on the collapse of WTC 7 is due to be published at the end of this year (although it has been delayed already a few times [ adding fuel to the conspiracy theorists fires!]). That report should explain the cause and mechanics of the collapse in great detail. Early on the afternoon of September 11th 2001, following the collapse of WTC 1 & 2, I feared a collapse of WTC 7 (as did many on my staff). The reasons are as follows: 1 - Although prior to that day high-rise structures had never collapsed, The collapse of WTC 1 & 2 showed that certain high-rise structures subjected to damage from impact and from fire will collapse. 2. The collapse of WTC 1 damaged portions of the lower floors of WTC 7. 3. WTC 7, we knew, was built on a small number of large columns providing an open Atrium on the lower levels. 4. numerous fires on many floors of WTC 7 burned without sufficient water supply to attack them. For these reasons I made the decision (without consulting the owner, the mayor or anyone else - as ranking fire officer, that decision was my responsibility) to clear a collapse zone surrounding the building and to stop all activity within that zone. Approximately three hours after that order was given, WTC 7 collapsed. Conspiracy theories abound and I believe firmly that all of them are without merit. Regards, Dan Nigro Chief of Department FDNY (retired) " Noem mij naïf , maar ik geloof alles wat hij hier zegt Laatst gewijzigd door atmosphere : 1 maart 2009 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8810 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zozo, op deze hele draad heb jij tot nog toe géén enkele bijdrage geleverd wat links betreft om jouw visie te ondersteunen...
Met één hand geteld heb ik nog niet eens alle vingers nodig wat dat betreft.... En dit over het volledige topic.... ![]() ![]() ![]() Natuurlijk jongen...Buiten jouw gebruikelijke onzin heb je nooit wat aangebracht ...Lul er dus maar volop door en maak je nog belachelijker dan je al bezig bent....Uw grootste onzin staat in mijn handtekening,lees die er maar eens grondig op na ,om tot de conclusie te komen hoe Idioot je moet zijn om zoiets te kunnen neerschrijven.....droedel gast... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8811 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8812 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat er straten liggen, weet ik hoe lang al, zit er iets meer achter? Wie heeft deze straten gelegd en wat heeft dit dan te maken met de huidige regering? Ivm dat hakenkruis....was blijkbaar wel toeval, het kunstwerk was dan ook niet bedoeld om vanuit de lucht te bekijken. Het was geen kunstwerk in de vorm van een hakenkruis, maar wel toevallig vanuit de lucht zoals ik al zei. Maar nogmaals...ja en?
Laatst gewijzigd door illwill : 2 maart 2009 om 17:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8813 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja en...
Wa en? Da kan ik beantwoorden op elke post he... 't is niet omdat jij daar niets van vind dat ik dat moet vinden he... "Ja en, so what" wa vo antwoord is da na En een hakenkruis da toeval is, get real he
![]() |
#8814 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is je probleem hiermee? Ik geef dat niet als antwoord op een posting, ik stel de vraag. Lezen wat mensen schrijven ok. Zelfs al is het geen toeval, wat heeft de huidige regering ermee te maken dan? Wat kunnen mensen die nu regeren er mee te maken hebben waar men descenia geleden aan is beginnen bouwen en bedenken?
Laatst gewijzigd door illwill : 2 maart 2009 om 18:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8815 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uw sarcasme droop van het scherm af
"oh neeeeeeeeeee ![]() Doe na ni onnozel he
![]() |
#8816 |
Staatssecretaris
|
![]() Steek daar geen tijd in aub, hij zit hier toch maar om de boel te verzieken, kijk naar z'n nickname.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8817 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8818 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Aanstaande vrijdag allemaal voor de buis? Ze geven "9/11" van Oliver Stone op VTM.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8819 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8820 |