Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 29 september 2015, 18:42   #8881
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Zelfs geen poging tot halfslachtinge ontkenning deze keer, zoals gewoonlijk?
Het vat is ver af zeker?
Je bent een zwak personage, antwoordt nooit op diepgaande kritiek, nu en dan kom je af met bullshit, ontwijkt argumenten, dat is iedereen die deze draad volgt ondertussen al opgevallen.
Omdat je even snel door de mand valt als het regime dat je steunt.
Ik weet zeker dat de tijd aan onze kant staat, de tijd zal uitwijzen welk bedrog de Oekraïeners hebben moeten ondergaan. In Oekraïne beseft men het al, nu nog in het Westen, en de "vrije pers" in het Westen...

Laatst gewijzigd door tomm : 29 september 2015 om 18:46.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2015, 19:07   #8882
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik weet zeker dat de tijd aan onze kant staat,
Onze kant?? Wat is onze kant?
Iedereen denkt dat hij aan de juiste kant staat! Dat dachten de nazi's ook, hé?
Ooit al iemand tegengekomen die zei: 'ik sta aan de verkeerde kant'?

En het erge is ... dat ge het 'zeker weet'. Dat is typisch voor extremisten.
Citaat:
de tijd zal uitwijzen welk bedrog de Oekraïeners hebben moeten ondergaan. In Oekraïne beseft men het al, nu nog in het Westen, en de "vrije pers" in het Westen...
Maar het argument van de toekomst is geen argument: 'wacht maar af: ik zal gelijk krijgen'. Niemand kan de toekomst voorspellen, ook u niet.
En wat betreft wat Oekraïners denken, daar hebt u geen flauw benul van! Dit is niet de eerste keer dat u zichzelf een mandaat geeft om woordvoerder te spelen voor de 'Oekrainer'. Ik heb u er al op gewezen dat ik heel wat Oekrainers ken die Poetin gewoon haten . Toen hebt u uw staart ingetrokken, maar ondertussen zit u weer lustig te kwispelen met die staart en onzin te verkopen.

U hebt echt geen enkel schaamtegevoel.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2015, 23:07   #8883
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

geertvdb

Citaat:
Onze kant?? Wat is onze kant?
Iedereen denkt dat hij aan de juiste kant staat! Dat dachten de nazi's ook, hé?
Ooit al iemand tegengekomen die zei: 'ik sta aan de verkeerde kant'?

En het erge is ... dat ge het 'zeker weet'. Dat is typisch voor extremisten.
Ik bedoel mensen die van in het begin een gezonde argwaan hadden ten opzichte van heel dat Maidan gedoe.
Net als mensen die een gezonde argwaan hadden wat betreft de Arabische lente gelijk gekregen hebben. (wat niet gelijk staat aan het steunen van dictators, bvb. de revolutie in Bahrein, waar de Amerikanen een basis hebben, werd keihard onderdrukt door het dictatoriale regime. En ook het tegen Maidan zijn staat niet automatisch gelijk met pro-Putin of pro-Yanukovich, maar feit is dat Maidan misbruikt werd door zeer ongezonde elementen, en door het Westen, net als de Arabische lente, dat zegt niets over de oorspronkelijk zuivere intenties van degene die in opstand kwamen tegen de Arabische regimes of Yanukovich)

Citaat:
Maar het argument van de toekomst is geen argument: 'wacht maar af: ik zal gelijk krijgen'.
Je moet eens m'n oude berichten lezen. Ik waarschuwde in 2003 voor een burgeroorlog in Irak als de VS dat land zouden binnenvallen, en toename van extremisme, en ook wat Libië en Syrië betreft zei ik vanaf het begin dat de baardmannen het zouden overnemen. En ik ben geen "madame soleil", dit zijn gewoon superlogische conclusies, die je echter in de westerse media zelden hoort, omdat dat niet past in het kraam van onze leiders.

Citaat:
Niemand kan de toekomst voorspellen, ook u niet.
Toch wel, ik kan voorspellen dat we weer een groeiperiode zullen kennen en dan weer een crisis, ik kan voorspellen dat wij allemaal meer grijze haren zullen krijgen, en dat binnen 100 jaar iedereen actief op dit forum dood is. Sommige dingen zijn zo logisch dat je ze we degeijk kan voorspellen, net als de gevolgen van de westerse politiek in het Midden-Oosten.

Citaat:
En wat betreft wat Oekraïners denken, daar hebt u geen flauw benul van! Dit is niet de eerste keer dat u zichzelf een mandaat geeft om woordvoerder te spelen voor de 'Oekrainer'.
Ik verwees naar opiniepeilingen uitgevoerd door Amerikaanse bedrijven, verbonden aan de repubiekeinse partij, dus niets met Putin te zien. (zie boven)

Citaat:
Ik heb u er al op gewezen dat ik heel wat Oekrainers ken die Poetin gewoon haten . Toen hebt u uw staart ingetrokken, maar ondertussen zit u weer lustig te kwispelen met die staart en onzin te verkopen.
Putin wordt inderdaad gehaat in Oekraïne, net als Poroshenko en Yatsenuk.
Oekraïeners kijken op naar de president van hun noorderbuur, Lukashenko, net als ikzelf trouwens.
Dat hebben de betreffende opiniepeilingen aangetoond.
Oud 30 september 2015, 18:51   #8884
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Premier Charles Michel liet overigens gisteren nog eens duidelijk merken welke kant Belgie steunt :

https://twitter.com/CharlesMichel/st...16097713508352

Kijk eens aan, onze premier met een oorlogsmisdadiger die zonder scrupules zijn eigen bevolking bombardeert.

De kinderen van Donbass ontsnappen hier weer niet aan de dubbele moraal.

Schaamteloos!

Laatst gewijzigd door Reverberation : 30 september 2015 om 18:53.
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2015, 20:00   #8885
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
geertvdb

Ik bedoel mensen die van in het begin een gezonde argwaan hadden ten opzichte van heel dat Maidan gedoe.
Net als mensen die een gezonde argwaan hadden wat betreft de Arabische lente gelijk gekregen hebben. (wat niet gelijk staat aan het steunen van dictators, bvb. de revolutie in Bahrein, waar de Amerikanen een basis hebben, werd keihard onderdrukt door het dictatoriale regime. En ook het tegen Maidan zijn staat niet automatisch gelijk met pro-Putin of pro-Yanukovich, maar feit is dat Maidan misbruikt werd door zeer ongezonde elementen, en door het Westen, net als de Arabische lente, dat zegt niets over de oorspronkelijk zuivere intenties van degene die in opstand kwamen tegen de Arabische regimes of Yanukovich)
Oh nee! Zijt ge daar weer met uwe mantra! Dat is geen antwoord op wat ik geschreven heb! Leest gij wel wat anderen schrijven?
Citaat:

Je moet eens m'n oude berichten lezen.
Ge denkt dat ik niets beters te doen heb?
Citaat:
Ik waarschuwde in 2003 voor een burgeroorlog in Irak als de VS dat land zouden binnenvallen, en toename van extremisme, en ook wat Libië en Syrië betreft zei ik vanaf het begin dat de baardmannen het zouden overnemen. En ik ben geen "madame soleil", dit zijn gewoon superlogische conclusies, die je echter in de westerse media zelden hoort, omdat dat niet past in het kraam van onze leiders.
Ik herhaal, niemand kan de toekomst voorspellen, gij ook niet, zelfs al dicht ge u superkrachten toe zoals het 'superlogisch' denken. Laat me niet lachen, hé! Ge hebt ook wel een goed gedacht van u eigen...
Citaat:

Toch wel, ik kan voorspellen dat we weer een groeiperiode zullen kennen en dan weer een crisis, ik kan voorspellen dat wij allemaal meer grijze haren zullen krijgen, en dat binnen 100 jaar iedereen actief op dit forum dood is. Sommige dingen zijn zo logisch dat je ze we degeijk kan voorspellen, net als de gevolgen van de westerse politiek in het Midden-Oosten
Toch niet! De toekomst is onvoorspelbaar.
Citaat:

Ik verwees naar opiniepeilingen uitgevoerd door Amerikaanse bedrijven, verbonden aan de repubiekeinse partij, dus niets met Putin te zien. (zie boven)

Putin wordt inderdaad gehaat in Oekraïne, net als Poroshenko en Yatsenuk.
Oekraïeners kijken op naar de president van hun noorderbuur, Lukashenko, net als ikzelf trouwens.
EN opnieuw maakt ge dezelfde denkfout. Ge projecteert uw voorkeur op een hele bevolkingsgroep.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 30 september 2015 om 20:03.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2015, 23:15   #8886
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

geertvdb

Oh nee! Zijt ge daar weer met uwe mantra! Dat is geen antwoord op wat ik geschreven heb! Leest gij wel wat anderen schrijven? Ge denkt dat ik niets beters te doen heb? Ik herhaal, niemand kan de toekomst voorspellen, gij ook niet, zelfs al dicht ge u superkrachten toe zoals het 'superlogisch' denken. Laat me niet lachen, hé! Ge hebt ook wel een goed gedacht van u eigen... Toch niet! De toekomst is onvoorspelbaar. EN opnieuw maakt ge dezelfde denkfout. Ge projecteert uw voorkeur op een hele bevolkingsgroep.[/quote]

Net als parcival val je volledig door de mand als je echt geconfronteerd wordt met serieuze argumenten en feiten. Dat staat niet in het propaganda-script!

Ik heb geen superkrachten, maar ik kan wel voorspellen dat, als je op café aan het liefje zit van de plaatselijke krachtpatser, je hoogstwaarschijnlijk naar huis zult gaan met een blauw oog, ik kan voorspellen dat, nadat je 2 flessen jenever hebt binnengegoten en naar huis rijdt, je meer dan waarschijnlijk brokken zult maken, etc.
Ik kan voorspellen dat, als de regering van Syrië in elkaar stuikt, fundamentalistische bendes Syrië zulen overnemen, en dan met elkaar zullen beginnen vechten, net als gebeurde in Irak en Libië.
Oud 1 oktober 2015, 12:39   #8887
caveman1917
Burger

Standaard

Citaat:
Net als parcival val je volledig door de mand als je echt geconfronteerd wordt met serieuze argumenten en feiten. Dat staat niet in het propaganda-script!
Inderdaad. Wie gelooft dat soort zaken, nooit ondersteund met enige bronnen natuurlijk, van "ik heb een paar Oekraïnse kameraden" en ze zijn daar wel keihard voor de regering, eigenlijk?
caveman1917 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2015, 13:29   #8888
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door caveman1917 Bekijk bericht
Inderdaad. Wie gelooft dat soort zaken, nooit ondersteund met enige bronnen natuurlijk, van "ik heb een paar Oekraïnse kameraden" en ze zijn daar wel keihard voor de regering, eigenlijk?
Grappig, omdat het aanbrengen van serieuze bronnen Consequent genegeerd wordt door de 5de colonne op dit forum. Cui bono?

En trouwens Tomm werd al herhaaldelijk gewezen op zijn leugenachtigheid en (bewust) foutief interpreteren van bronnen, zoals de BBC recent nog.
Het is vrij duidelijk dat hij vrij totaal in de russische indoctrinatie-bubbel leeft, waar wit zwart is en omgekeerd.
Wie gelooft die mens nog?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2015, 23:35   #8889
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Grappig, omdat het aanbrengen van serieuze bronnen Consequent genegeerd wordt door de 5de colonne op dit forum. Cui bono?

En trouwens Tomm werd al herhaaldelijk gewezen op zijn leugenachtigheid en (bewust) foutief interpreteren van bronnen, zoals de BBC recent nog.
Het is vrij duidelijk dat hij vrij totaal in de russische indoctrinatie-bubbel leeft, waar wit zwart is en omgekeerd.
Wie gelooft die mens nog?
5de kolonne, die term werd gebruikt door Hitler als hij het over de Joden had. Past natuurlijk, want U steunt het Azov-commando die dood en vernieling zaaien in Oost-Oekraine, en trots de swastika en SS symbolen ten toon spreiden.(zie boven)

Ik gebruik systematisch westerse media, dat zal iedereen die deze draad leest wel opvallen, die niet kunnen beschouwd worden als Russische propaganda.
Wat die BBC bron betreft, die geeft tenminste aan dat het verhaaltje dat U steeds herhaalt, dat Yanukovich verantwoordelijk zou zijn voor de doden, niet met de waarheid strookt, of zeker geen zekerheid is.

En net op dit feit "de hemelse honderd", is heel het regime gebaseerd en werd de staatsgreep tegen de democratisch verkozen president gelegitimeerd.
Als U met bronnen afkomt, zijn het bijna zonder uitzondering zuivere propagandasites. Wie denkt U te bedotten? Mensen die dit forum bezoeken zijn geen randdebielen zoals U wel lijkt te denken.

Laatst gewijzigd door tomm : 1 oktober 2015 om 23:38.
Oud 1 oktober 2015, 23:50   #8890
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

The guardian, een van de belangrijkste Britse gazetten, beschuldigt het regime in Oekraïne van valsheid en het niet naleven van Minsk. Oei, dat past niet in het kraam van parcival en co., ongetwijfeld hoort "the guardian", net als BBC, nu tot de vijfde kolonne van Putin...

Zelfs de westerse pers begint de aard van het beestje, van het lelijke monster dat het Westen gecreëerd heeft in Kiev, te begrijpen. Daarom waarschijnijk ook een langzame dooi in de relaties met Rusland.

http://www.theguardian.com/world/201...ashes-conflict

But in reality, these constitutional changes are only a distant relation to the letter of the Minsk agreements. Poroshenko’s proposal is not approved by the separatists, nor by the Kremlin. It does not really give any “special status” to separatist areas, and any specific details on autonomous rule in Donbass may later be revised by a simple majority vote in Ukrainian parliament.

Moreover, the so-called “decentralisation” is accompanied by a strengthening of the presidential control over local self-government via centrally assigned “prefects” with broad powers.

The far-right party Svoboda, the Right Sector party and some of the current coalition government parties criticised the changes as a “capitulation” to Russia, and Monday’s protests turned bloody after a man – reportedly a member of a far-right battalion, called Sich – threw a hand grenade into a dense police line.

The government reported that more than 130 law enforcement officials had been injured, and three National Guard soldiers – all young draftees – died from injuries.

The Sich battalion, created with the support of Svoboda, is one of many formed in the past year to challenge separatist rebels supported by Russia in the east of the country.

However, in an interview with Sky News on Wednesday, Poroshenko claimed Russia was in fact responsible for the deaths. The president claimed the Kremlin’s ongoing “campaign of destabilisation” was to blame, despite clear indications that it was far-right nationalist supporters who were driving the clashes with the police.

Responding to the clashes, the Svoboda party claimed the violence was a planned provocation to discredit “patriots”, while pro-government groups and the liberal Ukrainian public have in turn hysterically blamed Svoboda for the deaths of the soldiers.

Rare voices from the left are now quickly reminding the liberals – in firm “I told you so” mode – that they warned much earlier of the dangers of prolonged cooperation with the far-right, and this violence, they suggest, is the outcome.

It is the current government that bears more responsibility for the ongoing conflict than the Ukrainian far-right and its armed groups. It is the current government who are responsible for new repressions, censorship and discriminatory measures.

But perhaps an even more pressing question is whether the government even has the capacity to suppress the right, given their growing bands of loyal armed units.

As the violence in the western town of Mukachevo suggests – where Right Sector combatants clashed with law enforcement, leaving seven dead – when the far-right have several thousand armed men who can challenge the state monopoly on violence; can call for an open mutiny against the state; and still suffer almost no serious consequences, how powerful really are the government?

Frighteningly, the main alternative to our right-wing nationalist government is an ultra-right opposition
Meanwhile, as the government points fingers, the coalition is fracturing. The populist Radical party has quit the government over the decentralisation bill.

What may emerge in Ukrainian politics is a frightening situation, where the main alternative to a right-wing nationalist government – is an ultra-right, ultra–nationalist opposition.
Oud 1 oktober 2015, 23:58   #8891
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

http://www.pewglobal.org/2015/06/10/...to-the-crisis/
Oud 2 oktober 2015, 21:43   #8892
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Kijk eens aan, onze premier met een oorlogsmisdadiger die zonder scrupules zijn eigen bevolking bombardeert.
Ik wist niet dat de Oekraïners Russische soldaten "op vakantie" in die gebieden als "eigen bevolking" zien. U blijft me echt wel verbazen!
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2015, 21:46   #8893
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
5de kolonne, die term werd gebruikt door Hitler als hij het over de Joden had.
De benaming "vijfde colonne" komt niet van Hitler, maar wel uit de Spaanse Burgeroorlog.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2015, 00:55   #8894
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ik wist niet dat de Oekraïners Russische soldaten "op vakantie" in die gebieden als "eigen bevolking" zien. U blijft me echt wel verbazen!
Ik zou de rapporten van de VN, en van verschillende internationale mensenrechtenorganisaties (zie boven) toch nog maar eens lezen. Allen spreken ze van grove mensenrechtenschendingen tegen het oorlogsrecht en tegen de burgerbevolking door het Oekraïense leger en Pro-Kiev milities (en ook door anti-Kiev miities)
Oud 3 oktober 2015, 00:56   #8895
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
De benaming "vijfde colonne" komt niet van Hitler, maar wel uit de Spaanse Burgeroorlog.
Nee, maar werd ook gebruikt door Hitler als ik me goed kan herinneren.
Oud 4 oktober 2015, 10:59   #8896
parcifal
Banneling

Standaard

Mooi stukje van Laura Starink over Odessa en de Brand van 2 mei 2014.
Bottomline : simpelweg een grote misrekening van de pro-russen die provoceerden en het deksen zwaar op hun neus kregen.
Boontje komt om zijn loontje.

https://laurastarink.wordpress.com/2...aaneengesmeed/

Citaat:
De echte waarheid over de brand van 2 mei zal vermoedelijk nooit boven tafel komen, denkt Holmov, maar dat het een provocatie van pro-Russische zijde was staat voor hem buiten kijf. Hij heeft het begin met eigen ogen gezien: ‘Ik kwam aanrijden in de bus en daar zaten mannen met stokken, bivakmutsen en geweren in. Voor mijn ogen schoten ze pro-Oekraiense demonstranten dood. Dat was de lont in het kruitvat.’ Een woedende menigte trok op naar het plein Koelikovo Pole bij het station, waar de pro-Russen een Majdan-achtig kampement hadden opgeslagen, waar op dat moment nog maar zo’n 200 man aanwezig waren. Die voelden zich bedreigd en vluchtten het immense Vakbondsgebouw in. Daarna werd over en weer geschoten en met Molotov-cocktails gegooid, totdat de hele boel in de hens ging. De brandweer kwam pas na 20 minuten. Velen stikten in de hitte, anderen kwamen om toen ze uit het raam sprongen.
Citaat:
Terug naar de Russische invloedssfeer is geen optie, zegt Holmov. ‘Men is een rubicon overgestoken. Er is bloed gevloeid. De annexering van de Krim en de oorlog in de Donbas worden hier als nationale verkrachting beschouwd. Dat heeft een diepe wond geslagen. De Krim heeft de mensen gedwongen te kiezen voor hun land. Poetin heeft zich behoorlijk verrekend.
Oud 4 oktober 2015, 11:13   #8897
Reverberation
Minister-President

Standaard

Citaat:
Mooi stukje van Laura Starink over Odessa en de Brand van 2 mei 2014.
Bottomline : simpelweg een grote misrekening van de pro-russen die provoceerden en het deksen zwaar op hun neus kregen.
Boontje komt om zijn loontje.

https://laurastarink.wordpress.com/2...aaneengesmeed/
https://www.youtube.com/watch?v=H4dJRnI-X8Q

Eens goed kijken parciporn...

Maarja, ik denk niet dat ondertussen nog iemand van u nog iets serieus neemt op dit forum...
Oud 4 oktober 2015, 11:20   #8898
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Bla
Vreemd dat je niets kon vinden over de pro-russen die begonnen met mensen dood te schieten in het centrum van Odessa op die dag.
Ben je wel zeker dat je goed gezocht hebt? Nee he?

Verder dan herhalen van russische propaganda, recht uit de trollenfabriek in St-Petersburg of elders, lukt je echt niet blijkbaar.

http://www.abc.net.au/news/2015-08-1...-media/6692318

Citaat:
nside an anonymous building in St Petersburg, the Kremlin commands a workforce of hundreds that patrol the internet as trolls — assuming false identities online.

Their task is to control debate and stifle dissent in forums and on social media.

The department at the centre of this effort is officially known as the Internet Research Agency.

But its reputation has earned it another name by which it is widely known: the Troll Factory.

"Generally, they produce lies in a 24-hour regime, seven days a week," said Andrei Soshnikov, the investigative journalist who has led the efforts to expose the Troll Factory.

"In the morning, in the day, at night, something going on in world, or in Russia or St Petersburg, you will always find the comments from the Troll Factory."
Oud 4 oktober 2015, 11:43   #8899
Reverberation
Minister-President

Standaard

Citaat:
Vreemd dat je niets kon vinden over de pro-russen die begonnen met mensen dood te schieten in het centrum van Odessa op die dag.

Verder dan herhalen van russische propaganda, recht uit de trollenfabriek in St-Petersburg of elders, lukt je echt niet blijkbaar.

http://www.abc.net.au/news/2015-08-1...-media/6692318
Zegt genoeg, je hebt gewoonweg niets te vertellen...

Citaat:
Het grotere plaatje ontgaat je gewoon, geen idee uit welke trolfabriek jij komt, maar dingen in perspectief plaatsen is ver boven je capaciteiten...

Ik ga hem nog eens geven, benieuwd of we nu enige vorm van coherente repliek krijgen...

https://www.youtube.com/watch?v=fWkfpGCAAuw

Hier trouwens 1.18u aan beeldmateriaal aangaande Odessa.

https://www.youtube.com/watch?v=QxcB0PI4ZLg

Niet dat je het gaat bekijken hoor, maar anderen zeker wel, of hebben het al gedaan.

Zoals tomm al aangaf, tis echt zielig gesteld met je.

Laatst gewijzigd door Reverberation : 4 oktober 2015 om 11:55.
Oud 4 oktober 2015, 12:24   #8900
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
bla
We kennen de propagnada, dank je.
Nu, in ruim een jaar is de trollenfabriek er nooit in geslaagd om dit filmpje te weerleggen : http://www.liveleak.com/view?i=44b_1399129771

Het toont prorussische provocateurs die oekraiense voetbalsupporters beschieten, DAT was uiteraard de reden voor alle geweld dat eruit volgde.

Enig idee wat er gebeurd als jij hier een groep hooligans zou aanvallen?
Wat verwacht je dan?

Het is toch overduidelijk dat het een misrekening was van die prorussische provocateurs die dachten dat ze veilig waren achter een groep gelijkgezinde politiemensen en die eventjes dachten een minirevolutie in de stad te kunnen uitlokken. Ze heben gegokt en verloren, sommigen stierven; zo gaat dat in zo'n situaties.
Kwam dat even als een hete boemerang terug in hun criminele tronies zeg.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be