![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8881 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is vrij duidelijk ondertussen hoor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8882 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Een typisch antwoord van zwakte. Check zelf es je bronnen ![]() Feit is dat niemand de bronnen kan checken en we moeten afgaan op logische conclusies dmv samenraapsel van bronnen. Dat is ook de betrachting van een forum. Maar blijkbaar spelen jullie liever een welles-nietes spelletje om je pretentieuze gelijk te halen. Nogmaals: geef me logische verklaringen, die kunnen beargumenteerd worden.
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 4 maart 2009 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8883 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tzou toch wel het eerste gebouw zijn van de moderne tijd dat instort wegens brand eh?
![]() |
![]() |
#8884 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat dit, op basis van de voorhanden zijnde feiten (foto's, getuigenissen) en simulaties en op basis van de kennis van sterkteleer en structural engineering veruit de allerbeste verklaring is die tot de dag van vandaag gevonden is. En van 'die eerste keer' : je kent de feiten niet. Bekijk dit even : http://www.youtube.com/watch?v=_MRSr1MnFuk&e En ook : Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 4 maart 2009 om 15:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8885 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor zowat alles is er wel een tegenlinkje he?
http://www.prisonplanet.com/fire-con...-collapse.html Citaat:
![]() |
![]() |
#8886 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je arrogantie en pretentie is ontluisterend en als dan gewezen wordt op je gebrek aan kritiek en je foute bronnen, heb je niet eens de moed om je ongelijk toe te geven? Wat doe jij in deze draad, vent? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8887 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze suggereren veel, maar bewijzen niets of niemendal. Check de video eens die ik gegeven heb. Prisonplanet is waardeloos. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8888 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ach, dit topic is pissen tegen de wind...
Ik geloof er niet in, voor mij blijft het een inside job... Vraag jezelf af: was Bush daartoe in staat? Tzal wel zijn! Vraag jezelf af: zijn er tegensprakige argumenten geweest vanuit de Amerikaanse overheid? ja Vraag jezelf af: heeft Bush gelogen over het vliegtuig dat hij er in zag vliegen? Ja! Brandweermannen dat riepen dat er bommen in het WTC zaten, allemaal geen gehoor aan gegeven. Alles omtrent dat 9/11 gedoe stinkt gewoon. mss best dak mij er niet meer met bezig houd, met dit topic. Ik heb er mijn idee over,... En ik heb al lang geleerd dat den Amerikaan niet te betrouwen is, waarom zou het nu anders zijn?
![]() |
#8889 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Vanaf nu noemen we dit niet meer het Politics Forum, maar het Ultieme-alwetende-individueën forum. Gezien jullie de ultieme wijsheden der heelal hebben, ondersteund door een handvol dikbetaalde lobby wetenschappers en politiekers met partijtucht. Ik dacht hier een beschaafde discussie te kunnen hebben maar blijkbaar hebben jullie daar geen oor naar. Ten minste op het Niburu forum argumenteren ze nog redelijk ![]() Wie heeft er hier pretentie van iemand te verwijten, puur omdat hij zich niet meer kan verweren, bij gebrek aan degelijke bewijzen??? ![]() Er komt geen enkele onderbouwde argumentatie van jullie Nay-sayers ! Je begint meer en meer op je avatar te lijken ![]() ![]() ![]() (ik ook maar dat vind ik niet erg)
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 4 maart 2009 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8890 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je wordt hier gevraagd om (te proberen) bewijzen te leveren voor je mensen beschuldigt van (medeplichtigheid aan) massamoord en hoogverraad. ![]() Wat zou je ervan vinden moest ik een website starten waarin ik je foto post en je vervolgens begin te beschuldigen van seriele pedofilie, verkrachting van bejaarden en massamoord? Zonder bewijs uiteraard. ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 4 maart 2009 om 15:27. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8891 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ow maar Bush is toch een massamoordenaar?
Heeft al duizenden doden op zijn geweten. Dit voor een oorlog dat gebasseerd is op leugens. Eigenlijk zouden we hem moeten ophangen zoals ze Saddam hebben opgehangen.
![]() |
#8892 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Alleen al voor Guantanamo. (wat WEL onomstotelijk bewezen is ![]()
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8893 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Verschil: - die van mij (ons) zijn geschreven door onafhankelijke professors. - die van jullie door door de overheid dik betaalde professors en instellingen. As money is no issue (ze drukken het toch bij ![]()
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 4 maart 2009 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8894 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dan nog niet te vergeten het transporteren van MOGELIJKE terroristen binnenin Europa, wat zelfs Europa niet zomaar mag. Maar den Amerikaan dan weer wel.
Ach, laat ze verder slapen zou ik zo zeggen? Ze zullen van een kale reis terugkomen in hun huidige overtuigingen. Wij zullen ons denken verder uitbreiden, en voor ons zelf denken, terwijl anderen vast zullen blijven steken in hun eigen overtuigingen die nergens naar leiden. Terwijl hun leiders ze in de steek laten, hebben wij al lang een rampenscenario in behoud.
![]() |
#8895 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Misschien toch maar deze hun voorbeeld volgen? ![]() http://www.indymedia.be/en/node/31243 ![]()
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8896 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Eigenlijk hebben deze kerels he tnog zo slecht niet bekeken, zeker de laatste paragraaf
![]() Citaat:
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 4 maart 2009 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8897 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Iedereen, (kijk maar naar ALLE live video's van die dag) was in schok dat die torens totaal waren ingestort. Btw, als zoveel "professionals" wisten dat ze gingen neerkomen, waarom zijn er dan nog een 200 tal brandweerlui de torens ingestuurd??? Laatst gewijzigd door Big Slick : 4 maart 2009 om 17:12. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8898 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Gas (leidingen) is NIET toegestaan in high rise buildings. Dus er waren GEEN gasleidingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8899 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dien PAtrick Geryl of hoe noemt ie (is wel beetje losgerukt van de aarde) is op zoek naar mensen he, maar die vraagt maar liefst een inshrijving van €10 000) Tzou inderdaad geen slecht gedacht zijn dat mensen wat koppen bij elkaar steken en een rampenplan opmaken. Ge weet nooit he, beter het zekere voor het onzekere nemen. Something is bound to happen, en het kakkige is, NIEMAND weet wat he pffff ![]() Those who speak, do not know. And those who know, do not speak.
![]() |
![]() |
#8900 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Uw tweede voorbeeld was een gebouw dat onder constructie was. Ze waren dus werken aan het uitvoeren aan het gebouw. Btw, let op de vloeren. Die zijn intact, NIET verpulverd tot stof. Mooie vergelijkingen die u maakt. ![]() Laatst gewijzigd door Big Slick : 4 maart 2009 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |