![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8921 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik begrijp je bekommernis. En dat is waar we moeten tot komen. We moeten SAMEN een antwoord zoeken. Niet elkaar de loef afsteken of verdeeld zijn (dat is wat men wil, ik heb al in bedrijfssituaties gestaan ![]() Niet dat wij het hier gaan uitklaren. Niet dat wij de wereld gaan anders doen kijken. Zelfs al mocht de hele wereld tot de schokkende conclusie komen dat de NWO alles opgezet heeft (en vele dingen wijzen er op, meer en meer, zie maar wat de EU nu ook aan het bekokstoven is, het is nog weinig in functie of voordeel vh volk, ik kan niet veel goeie bedoelingen vinden achter hun plannen), zelfs dan nog zitten we gevangen in hun 'matrix'. Als ratten in een (economische) val. Ik apprecieer je openheid die ik voel in je vraag/opmerking. Mag ik vragen, over welke aspecten (id maatschappij op wereldvlak) jullie kritisch staan? PS: kunnen we ook es beginnen met onze profielen meer in te vullen. Geen persoonlijke gegevens, maar een beetje info is belangrijk in een discussie. Nu zitten we maar naast/tegen elkaar te kletsen zonder een beetje achtergrond of kennis van elkaar. Wat heel belangrijk is in menselijke communicatie.
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 5 maart 2009 om 10:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8922 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Done ![]()
![]() |
![]() |
#8923 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ja dan moet ge niet op't forum zitten hé slimme! Kzalt nie rap vergeten uw kleine uitbarsting hier.
Ook, puur informatief, hier is nog een video van de instorting van WTC7: http://www.youtube.com/watch?v=oQeQi5XXfz0 Je kan zien hoe die op ~1/2 van de instorting naar de kant begint te vallen waar de schade van het WTC toegebracht werd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8924 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Allez Buzz .... terug vriend?
![]()
![]() |
#8925 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8926 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die andere liften konden enorme knallen veroorzaken , zelfs als ze maar 5 verdiepingen vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8927 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bekende truc , focus op de branden en negeer de schade zodat het extra vreemd lijkt . zonder de schade hadden alle 3 de gebouwen het vuur gewoon doorstaan!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8928 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan iedereen op elk VOLLEDIG filmpje zien . http://www.youtube.com/watch?v=4k6GMddY-lQ&NR=1 Het hele idee van de 7 seconden durende instorting is een leugen waar een hele conspiracy theorie aan opgehangen is . Laatst gewijzigd door atmosphere : 5 maart 2009 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8929 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de rest van je vragen zijn al lang beantwoord , er is helemaal geen staal gesmolten voor de instorting en waarschijnlijk ook daarna niet ( dat was gesmolten aluminium) Laatst gewijzigd door atmosphere : 5 maart 2009 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8930 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
maar toch, hoe heet moet het geweest zijn daarbinnen? die staan toch in de kern van de vuurhaard?
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8931 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8932 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() juist mijn punt
![]() blij dat je het eens wordt
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 5 maart 2009 om 16:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8933 | |
Banneling
|
![]() Jij schreef :
Citaat:
Blijkbaar gebruik jij een persoonlijk taaltje dat vraagt om ontcijfering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8934 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://wtc.nist.gov/media/AppendixC-fema403_apc.pdf 't Is hier nog maar 20 keer gepost, en dat is een conservatief getal. Laatst gewijzigd door Akufen : 5 maart 2009 om 16:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8935 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men vermoord per jaar 100 den mensen in gevangenissen met tandenborstels, waarom zou het dan niet met zulk mesje lukken? Piloten hebben olifantenhuid ofzo?
![]() |
![]() |
![]() |
#8936 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Na met alle respect he... maar als er drie a vier arabieren een vliegtuig kapen waar ik in zit roepek wel ff luidop: ALLE MANNEN NU DEROP VLIEGEN (int engels dan)
En zijt mor zeker dak alles in mij zal geven om ze te overmeester. Al mogen ze nog dreigen het vliegtuig op te blazen... Ge zijt met verdorie honderden, ge laat u toch ni doen door paar man. En logisch verstand weet da ze geen bommen kunnen plaatsen op dat vliegtuig, laat staan meekrijgen aan boord.
![]() |
#8937 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En op wat vallen die dan mijn beste,Niet met een knal op de betonnen vloer die de liftkokerssecties van elkaar scheidt...Ooit al gehoord van dempers onderin de liftschachten .....Die zijn er nochtans wél ingebouwd als bescherming voor de vloer voor het geval er een lift naar beneden donderd... En hoe zouden die stalen kabels van die liften dan wél moeten doorgesneden worden mijn beste... Verklaar U eens nader wat dit aspect betreft.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8938 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je gaat er van uit dat alle passagiers was verteld dat het toestel gekaapt was , dit was niet elke keer het geval .
Met een box cutter kun je heel mooi iemands strot doorsnijden overigens, dit was ook gebeurd . Ben benieuwd wie er dan nog heldhaftig is . Bovendien wisten de passagiers van in ieder geval het eerste vliegtuig niet wat de kapers van plan waren . Laatst gewijzigd door atmosphere : 5 maart 2009 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8939 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het contra gewicht dondert ook nog eens naar beneden trouwens !! Als stalen profielen worden doorgesneden , dan kan dat ook met kabels , of het kabel wiel slaat los , dat kan ook . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8940 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Zozo mijn beste,als die volgens U door die vliegtuigvleugel zijn doorgesneden zou de hele bovenbouw boven de plaats van inslag direkt in elkaar moeten gedonderd zijn.... Hoeveel kans geeft U een vliegtuigvleugel om dit te realiseren nadat ze al serieuze schade hadden opgelopen met door de buitenste kolommen te snijden... Waarom denkt U dat er zo'n groot deel van de kerosine deels buiten het gebouw is geexplodeerd....Inderdaad mijn beste omdat die vleugels al tot gort waren door het binnenvliegen van het gebouw zelf... |
||
![]() |
![]() |