Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 februari 2024, 21:15   #881
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Tuurlijk gaan we er niet uitkomen want jij wil absoluut niet weten dat baas zijn over eigen buik betekent dat je daar beslist wat je wil. Wie baas is over eigen buiik beslist wat die doet met die buik. Dat kan zijn dat men beslist om proberen niet zwanger te worden. Maar dat kan ook zijn dat men beslist van zich dat niet aan te trekken, en eruit te gooien wat erin komt als men zwanger wordt.

Zoals men kan beslissen van proberen geen mieren op zijn tafel te hebben, dan wel de mieren die er toch komen, dood te meppen.



Dat heb jij niet te beslissen. Als mensen geen insekten willen, kunnen ze ze ook dood meppen.


DIE KEUZE is precies wat het wil zeggen "baas zijn". Dus niet NAAR JOUW DICTATEN LUISTEREN maar zelf beslissen wat men doet. Niet JIJ bent de baas, maar zij. DAT is juist gans het punt.

Als jij gaat zeggen HOE men baas moet zijn, dan speel JIJ de baas.




Niet als dat doodmeppen voldoening geeft he. Dat is precies wat "baas zijn" wil zeggen: DIE persoon beslist, zoals DIE het wil, en niet zoals JIJ vindt dat die het ZOU MOETEN WILLEN.



Iemand baas laten zijn over eigen buik is niet "opperwezen" zijn he. Niet meer als een dief doodmeppen bij U thuis een opperwezen statuut voorstelt. Het is gewoon baas zijn, meer niet.

Jij hebt daar moeite mee, jij wil zelf baas zijn over anderen, door hen te zeggen HOE ze "baas" moeten zijn VOLGENS JOU.
Maar als ge met alle hulpmiddeltjes ter beschikking steeds meer mieren moet doodmeppen, is er misschien een verandering van strategie nodig?
Dan ben je niet baas, maar doe je aan damage control die alles erger maakt.

Als ik baas over mijn eigen leven mocht zijn, staken mijn plantjes wel minstens 1m boven een 3 verdiepen gebouw uit zenne.
Mensen spelen baas over mij en hier het ongeboren kindje, ontdaan van alle mensenrechten en ethiek!
Repent
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.

Laatst gewijzigd door CUFI : 7 februari 2024 om 21:17.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 21:16   #882
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Mag ik je er dan vanuit deze zeer oprechte & gewaardeerde getuigenis vragen naar begrip en empathie voor diegenen (zoals ik) die gewoon dezelfde positieve emotionele insteek hebben maar dan tegenover een andere doelgroep (in casu extreem-rechts dus) ?
Nee want dat zijn mensen die aan oplossingen werken en geen problemen veroorzaken. Het is enkel in de totale waanvoorstelling van enkele religieus geindoctrineerden dat aan die mensen totaal gekke eigenschappen toegekend worden zoals hun babies opeten en zo, karikaturen die zin zouden geven om die groep aan te vallen, maar totaal afwezig zijn in enige werkelijkheid. De dichtste equivalentie is het waanbeeld dat de nazi's gaven van de Joden.

Er is een verschil tussen de groep die echt voor problemen en schade veroorzaakt, en de groep die voor oplossingen zorgt, maar die door een stelletje waanzinnige verhaaltjesvertellers voorgesteld wordt alsof zij problemen veroorzaken.

Laatst gewijzigd door patrickve : 7 februari 2024 om 21:20.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 21:26   #883
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ze dood meppen geeft meer voldoening, is stukken eenvoudiger, dan komen ze niet meer nog eens terug en je moet geen reis organiseren, noch ergens een akkoord hebben dat ze terug "mogen". Gewoon doodslaan, veel en veel simpeler, rapper, efficienter en minder duur.

Meer nog, het heeft dan een effect van afschrikking, zij die je anders nog zou moeten terugsturen en die tegenpruttelen, gaan vanzelf lopen, en de anderen komen vanzelf niet meer af.

Tegen dat je 30% hebt doodgemept met de hulp van heel wat burgers van goeie wil, gaat de overige 70% de biezen pakken en moet je zelfs geen grenzen meer sluiten voor zij die nog zouden willen komen.

Ik zou, om in het onderwerp van deze draad te blijven, zelfs beginnen met de kleine kinderen eerst dood te meppen. Dat gaat meer effect hebben. En het is gemakkelijker.
Patrick, degene die u zo fanatiek wilt bestrijden; zijn beter georganiseerd en harder bewapend dan de Vlaming.
U pleit een verloren strijd...
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 21:27   #884
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 74.451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het gaat wel over baas zijn over de buik he.
Wie baas over eigen buik is, wordt niet ongewenst zwanger.
We kunnen nog 100x over en weer ping pongen. We gaan er niet uitkomen.

Als mensen echt geen insecten op hun tafel willen, eten ze meestal niet buiten hoor Patrick. En als de picknicktafel de samenleving is en abortus de mier, is het hoog tijd de tafel eens te verzetten zodat er minder mieren op tafel komen?
Dat doe je niet door de vrouw opperwezen te kronen, biologie met genderideoligie te vervangen en hen wijs te maken dat een abortus geen moord is. Dat het kind nog geen mens is maar een levensloos hoopje cellen edm.

Baas spelen over een ander in uw buik maakt nog niet dat je baas over buik bent.
Want wie baas is over haar buik, wordt niet ongewenst zwanger. You know the drill.


Daar zit je structurele denkfout : zelfs met de huidige (onvolmaakte) wetgeving is de vrouw al voor 100% baas over wat er aan biologische processen in haar buik mag/ niet mag gebeuren. Daar is zelfs geen discussie meer over, behalve in bijbelgroepjes en zo.

Niks te pingpongen, enkel duidelijkheid : de betrokken vrouw kiest en beslist als enige.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 21:30   #885
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Daar zit je structurele denkfout : zelfs met de huidige (onvolmaakte) wetgeving is de vrouw al voor 100% baas over wat er aan biologische processen in haar buik mag/ niet mag gebeuren. Daar is zelfs geen discussie meer over, behalve in bijbelgroepjes en zo.

Niks te pingpongen, enkel duidelijkheid : de betrokken vrouw kiest en beslist als enige.
Bekijk de "wetgevers" eens van vroeger die bepaalden welke burgers beschikkingsrecht kreeg en wie geen volwaardig mens was. Ik spuw dus op die wetten en politici die deze wetten invoeren.

Probeer je anders eens in te leven hoe ik dat zie om te begrijpen waarom ik van mening verschil.
Ik ken voldoende vrouwen die baas over buik zijn in hun seksleven en dus niet ongewenst zwanger worden.
Het is niet omdat je ongewenst zwanger wordt, je jezelf moet verlagen tot moord he. Zelfs al zegt de wet van mensen anders.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 12:09   #886
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

In een uitbreidende abortuswet zou men het moeten verbieden om het geslacht aan de ouders bekend te maken. Dit voorkomt geslachtskeuze door abortus.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 14:10   #887
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 74.451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
In een uitbreidende abortuswet zou men het moeten verbieden om het geslacht aan de ouders bekend te maken. Dit voorkomt geslachtskeuze door abortus.
Ben je daar weer met je obsessie om mensen iets te willen verbieden ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 14:12   #888
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ben je daar weer met je obsessie om mensen iets te willen verbieden ?
Moord is reeds verboden.
Nu als samenleving wat minder selectief verontwaardigd zijn om abortus als moord te kaderen.
Het menselijke leven begint bij de conceptie. Dat was toen waarheid, vandaag en morgen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 14:20   #889
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 74.451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Moord is reeds verboden.
Nu als samenleving wat minder selectief verontwaardigd zijn om abortus als moord te kaderen.
Het menselijke leven begint bij de conceptie. Dat was toen waarheid, vandaag en morgen.
Voor elk technisch probleem zijn er oplossingen.

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 14:26   #890
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 45.559
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ben je daar weer met je obsessie om mensen iets te willen verbieden ?
Omwille van de veiligheid van de kinderen verbieden ze je om in schoolzones harder dan 30 km/u te rijden, dus waarom zou je niet mogen verbieden om voor het doden van kinderen te kiezen?
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 14:34   #891
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 74.451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Omwille van de veiligheid van de kinderen verbieden ze je om in schoolzones harder dan 30 km/u te rijden, dus waarom zou je niet mogen verbieden om voor het doden van kinderen te kiezen?
Niemand betwist dat je kinderen niet mag doden...

Wat heeft dat te maken met abortusvragen ? Kinderen ontstaan zijn er na de geboorte...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 14:34   #892
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Moord is reeds verboden.
Moord is nog steeds verboden, maar we hopen dat men daar een beetje progressiever gaat in worden en dat eindelijk toelaten. Er zijn veel mensen af te maken, en die onnozele conservatieve wetten verbieden dat alsnog. Hopelijk verandert dat snel.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 14:34   #893
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Niemand betwist dat je kinderen niet mag doden...
Euh....

Het is toch bijzonder jammer dat men makakkenkinderen voorlopig niet mag doden he. Daar zou snel verandering moeten in komen.

Laatst gewijzigd door patrickve : 11 februari 2024 om 14:35.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 14:37   #894
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Moord is nog steeds verboden, maar we hopen dat men daar een beetje progressiever gaat in worden en dat eindelijk toelaten. Er zijn veel mensen af te maken, en die onnozele conservatieve wetten verbieden dat alsnog. Hopelijk verandert dat snel.
De toekomst heeft uw samenleving reeds veroordeeld en abortus als als de grootste genocide in de menselijke geschiedenis geplaatst.
Tijd!
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 14:38   #895
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
De toekomst heeft uw samenleving reeds veroordeeld en abortus als als de grootste genocide in de menselijke geschiedenis geplaatst.
Tijd!
Ik zie niet in waarom het opnoemen van voordelen een "veroordeling" zou zijn.

Niettemin moeten de genocides wat harder er tegenaan, de ecologische problemen stapelen zich op, er is haast !

Laatst gewijzigd door patrickve : 11 februari 2024 om 14:39.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 14:53   #896
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik zie niet in waarom het opnoemen van voordelen een "veroordeling" zou zijn.

Niettemin moeten de genocides wat harder er tegenaan, de ecologische problemen stapelen zich op, er is haast !
Dit is niet de weg.
Denk aan het voorbeeld van de picknicktafel en de mieren. Als ge steeds meer middeltjes raadpleegt maar er komen steeds meer mieren op uw tafel; moet ge veranderen van strategie om geen mieren meer te moeten doodkloppen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 14:56   #897
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Dit is niet de weg.
Denk aan het voorbeeld van de picknicktafel en de mieren. Als ge steeds meer middeltjes raadpleegt maar er komen steeds meer mieren op uw tafel; moet ge veranderen van strategie om geen mieren meer te moeten doodkloppen.
Ha nee, het is sinds we door allerlei idiote "mensenrechten" zever gaan ophouden zijn met openlijk en met veel plezier aan massamoord te doen dat de dingen serieus verkeerd gegaan zijn he. En inderdaad, het volstaat niet van middeltjes te gebruiken, ge moet mieren doodkloppen begot !
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 14:58   #898
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ha nee, het is sinds we door allerlei idiote "mensenrechten" zever gaan ophouden zijn met openlijk en met veel plezier aan massamoord te doen dat de dingen serieus verkeerd gegaan zijn he. En inderdaad, het volstaat niet van middeltjes te gebruiken, ge moet mieren doodkloppen begot !
Neen de simpele waarheid benoemen is voldoende. Geen generatie wijsmaken dat het een levenloos hoopje cellen is, maar menselijk leven.
Vanaf de conceptie.

Minder genderideoligie, meer biowetenschappen ontdaan van alle pseudowetenschap.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 15:13   #899
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Neen de simpele waarheid benoemen is voldoende. Geen generatie wijsmaken dat het een levenloos hoopje cellen is, maar menselijk leven.
Maar het doden van menselijk leven is prima ! Daar is te weinig van in deze wereld, van dat doden !

Laatst gewijzigd door patrickve : 11 februari 2024 om 15:13.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 15:14   #900
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 45.559
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Niemand betwist dat je kinderen niet mag doden...

Wat heeft dat te maken met abortusvragen ? Kinderen ontstaan zijn er na de geboorte...
De baby's in de buik would like a word. Oh nee, wacht, dat kunnen ze nog niet: dat moet iemand anders in hun plaats doen (desnoods hun verwekkers).
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
Support the country you live in or live in the country you support.

Laatst gewijzigd door Libro : 11 februari 2024 om 15:15.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be