![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#881 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je op zijn minst het nummer van de post geven. Wat ik wel gelezen heb is Citaat:
Er wordt inderdaad verwezen naar EEN rapport van KBS. De titel van dit rapport mogen we nog altijd niet weten. Van SDX weten we over dit rapport : Citaat:
Daarbij gaat hij (of SDX dit is niet duidelijk) er van uit dat iedereen die geen werk heeft van een uitkering afhankelijk is. Studenten bestaan niet, thuiswerkende huismoeder of -vaders evenmin. Citaat:
In post 801 meen jij mijn standpunt te kennen. Citaat:
Citaat:
Leg me dus eerst uit wat jij daar precies insinueert over mijn standpunt! |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#882 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het blijft ook wachten op facts en figures die haar bewering zouden onderbouwen. Die vindt ze natuurlijk niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#883 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#884 |
Banneling
|
![]() Ja, de kost van de overvloedige representatie van 'verrijkers' (> 70 %) in de gevangenissen is meegecalculeerd. Ook de meerkosten van politie.
Laatst gewijzigd door Cut de krap : 2 februari 2010 om 19:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#885 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat die (politie, gerecht, gevangenis) nog serieus gaat oplopen.
![]() |
#886 |
Banneling
|
![]() Ik denk het ook. Ook de kost van camera's en ander beveiligingsoutfits (vesten die resistent zijn aan messteken , voor personeel van het openbaar vervoer) om wijken leefbaar te houden, mag niet vergeten worden. Wordt immers ook betaald door de belastingbetaler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#887 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan weer berekenen hoeveel belasting die extra agenten en rechters opbrengen.....
Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 2 februari 2010 om 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#888 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Die mensen worden betaald met belastinggeld waarvan een deeltje terugvloeit via belastingen. Laatst gewijzigd door Cut de krap : 2 februari 2010 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#889 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Héél veel extra werkgelegenheid klaarblijkelijk. Extra belastinginkomsten. Extra consumptie. En dus weer extra BTW opbrengsten. En het klootjesvolk heeft weer iets om over te klagen buiten het voetbal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#890 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#891 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Meestal keken die niet naar voetbal.
![]() |
![]() |
#892 |
Banneling
|
![]() Onze grote elitaire rapper die vanuit zijn tienerkamertje bij pa en ma thuis op het plebs neer meent te moeten kijken, gebruikt zijn hersencellen toch ook?
Het is alleen zo jammer dat die nogal vaak in ploegendienst lijken te werken, en dan krijg je dus dit soort resultaten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#893 |
Banneling
|
![]() Vandaag de dag echter beleeft de term 'klootjesvolk' een ongekende opleving, mede dankzij het feit dat een select groepje ik-wel-wel-maar-ik-kan-niet intellectuelen hier op het forum dit de laatste tijd veelvuldig als stopwoordje gebruikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#894 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#895 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#896 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#897 |
Banneling
|
![]() De resem totaal irrelevante rapvideo's waarmee u doorgaans afkomt, danwel de zoveelste post van uw hand waarin minstens eenmaal het woord 'klootjesvolk' voorkomt, nodigen niet bepaald uit tot een hoogstaande discussie. In mijn schier oneindige goedheid ben ik dan maar naar uw niveau (hoewel de spelling nivo hier beter past) afgedaald. Kwestie van me proberen in te leven, zeg maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#898 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch stelt u uzelf nooit in vraag? Tja.... |
|
![]() |
![]() |