Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 februari 2012, 12:51   #881
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Uitleg is alles, maar weet dat er flink over gepraat wordt. Ik weet dus niet of dit excuus hem echt zal dienen? Jij ziet dit dus als een verkiezingsstunt? Een oude vent voelt zich overal thuis?
Je moet niet discus¨siëren met een De Waelofiel! Het heeft echt geen zin! Die man heeft altijd gelijk bij degenen die uit zijn hand moeten eten!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2012, 18:21   #882
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dewael is burgemeester van Tongeren. Hij zal overal wel eens zijn kop laten zien..
Tuurlijk jongen, tuurlijk.
Oud 3 februari 2012, 22:02   #883
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dewael is burgemeester van Tongeren. Hij zal overal wel eens zijn kop laten zien..
En in een bepaald soort gelegenheden ook wel meer dan zijn kop
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2012, 22:16   #884
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Voor mij blijft het zattemanspraat= zever, flauwe praat verkopen, kwijlen. Afdwalen, een typisch Belgicistisch symptoom? Een onbezonnen actie vraagt om een reactie of wie moesten we ondervragen over cokegebruik en op basis van wat? Ik heb hier trouwens al eens een foto gepost, waar hij single aanwezig was in de "club Nunu" in Tongeren. Ook het artikel gelezen over de zaak "Joffry's" (uitgebaat door the bachelor)? Het artikel staat in "Dag allemaal" (20 december 2011), de concurrent van "Humo". DeWael komt er regelmatig single over de vloer.
Dat is al heel wat anders... trouwens, als jouw definitie van zattemanspraat is om gewoon te zeveren, wat zeg je dan van de tenenkrullende prestaties van de smurf van Beersel in het parlement ? Het praat als een idioot, klinkt als een idioot, lijkt op een idioot, beweegt als een idioot, maak de rest zelf maar af.
En neen, sorry, maar "Dag Allemaal" lees ik niet
Wel grappig dat je denkt dat dit een concurrent van Humo is Of zij het daarmee eens zijn om vergeleken te worden met dat coiffeursblaadje is een andere zaak.
Nu, als dewael zich daar heeft laten fotograferen (wat ik niet wist) dan is hij echt stompzinnig.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2012, 22:30   #885
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Wel grappig dat je denkt dat dit een concurrent van Humo is Of zij het daarmee eens zijn om vergeleken te worden met dat coiffeursblaadje is een andere zaak.
krijg je tegenwoordig een fles shampoo bij humo, dat het zo populair is bij coiffeurs?

Laatst gewijzigd door born2bewild : 3 februari 2012 om 22:32.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2012, 22:39   #886
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is al heel wat anders... trouwens, als jouw definitie van zattemanspraat is om gewoon te zeveren, wat zeg je dan van de tenenkrullende prestaties van de smurf van Beersel in het parlement ? Het praat als een idioot, klinkt als een idioot, lijkt op een idioot, beweegt als een idioot, maak de rest zelf maar af.
Ja, die Hugo Casaer. Het is me wat. Hij is burgemeester met, volgens de website van de CD&V toch, volgende grote verdiensten:
Citaat:
Hij is fit en gezond en heeft een geheugen om alle quizvragen over gemeenteraad- en collegebesluiten foutloos te beantwoorden. Zijn houdbaarheidsdatum is dus zeker niet verstreken.
Waw. Zo'n CD&V heeft precies niet veel nodig om burgemeester te worden
Citaat:
En neen, sorry, maar "Dag Allemaal" lees ik niet
Teveel tekst tussen de beeldjes?
Citaat:
Ik denk dat ze bij Dag Allemaal inderdaad niet gelukkig zijn om met zo'n goedkoop sensatieblaadje voor overjaarse pubers vergeleken te worden.
Citaat:
Nu, als dewael zich daar heeft laten fotograferen (wat ik niet wist) dan is hij echt stompzinnig.
En daarmee is de laatste in dit land dan ook op de hoogte.

Laatst gewijzigd door fonne : 3 februari 2012 om 22:55.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2012, 12:55   #887
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Bas Luyten vandaag in De Morgen.

Een heel interessant interview met Bas Luyten in de Weekend-editie van De Morgen.

Eén van de vele vragen:
"Het blijft moeilijk te vatten. Waarom zou De Wever een jong, veelbelovend politicus als Bas Luyen niet net koesteren?"

Luyten:
"Omdat ik een bedreiging voor hem was. Ik kaartte aan wat fout liep en bleef niet -zoals de jongerenvoorzitters die voor en na me kwamen- onder het maaiveld."

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 februari 2012 om 12:58.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2012, 12:58   #888
born2bewild
Banneling

Standaard

en dan zijn ze bij de morgen verbaasd dat hun geloofwaardigheid en verkoopcijfers down the drain gaan

Laatst gewijzigd door born2bewild : 4 februari 2012 om 12:58.
Oud 4 februari 2012, 13:03   #889
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Een heel interessant interview met Bas Luyten in de Weekend-editie van De Morgen.

Eén van de vele vragen:
"Het blijft moeilijk te vatten. Waarom zou De Wever een jong, veelbelovend politicus als Bas Luyen niet net koesteren?"

Luyten:
"Omdat ik een bedreiging voor hem was. Ik kaartte aan wat fout liep en bleef niet -zoals de jongerenvoorzitters die voor en na me kwamen- onder het maaiveld."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2012, 13:13   #890
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
en dan zijn ze bij de morgen verbaasd dat hun geloofwaardigheid en verkoopcijfers down the drain gaan
Oud 4 februari 2012, 13:18   #891
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Dit kan niet meer
Is het toeval dat jij een Vlaams Belang slogan gebruikt om voor de NVA reclame te maken of gewoon omdat ze (verbaal althans) maar al te vaak deze kopiëren?
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2012, 13:20   #892
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oud 4 februari 2012, 13:20   #893
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Luyten beweert bovendien dat hij helemaal niet ontslagen werd door Jan Peumans, maar dat de NVA deze perceptie creëert.

"IK HEB ZELF GEVRAAGD OM ONTSLAGEN TE WORDEN.... ik kreeg mijn C4 en vertrok in 2004 naar de VS."
Oud 4 februari 2012, 13:46   #894
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Is het toeval dat jij een Vlaams Belang slogan gebruikt om voor de NVA reclame te maken of gewoon omdat ze (verbaal althans) maar al te vaak deze kopiëren?
Is niet belangrijk meer, het vlaams blok is toch terminaal, behalve in antwerpen. Live with it.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2012, 14:18   #895
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Luyten beweert bovendien dat hij helemaal niet ontslagen werd door Jan Peumans, maar dat de NVA deze perceptie creëert.

"IK HEB ZELF GEVRAAGD OM ONTSLAGEN TE WORDEN.... ik kreeg mijn C4 en vertrok in 2004 naar de VS."

Citaat:
Bas Luyten op FB: "Het was ik die nooit meer met hem (Peumans) wou samenwerken; hij wou me houden & zei: begin te werken, dat is een bevel!"
Citaat:
Bas Luyten op FB: "Ben opgestapt in juni, 2 maanden voor Thailand, Jan (Peumans) heeft mijn ontslag gegeven omdat ik dan oprotpremie kreeg"

Citaat:
Over gelekte Mail Muyters

Op de persoonlijke Facebookpagina van Bas Luyten wordt uitvoerig commentaar gegeven op het hele incident. ‘Ik zal de laster laten passeren voor een keer', schrijft hij zelf als reactie. Waarop hij prompt de vraag krijgt: ‘Gaat ge nu ontkennen dat gij die mail gelekt hebt?' Luyten bevestigt noch ontkent.

Citaat:
LEUVEN - In het artikel Bas Luyten weg uit gemeenteraad, dat op 6juli in Het Nieuwsblad verscheen, is een fout geslopen. Luyten was al verschillende maanden een onafhankelijk gemeenteraadslid in Keerbergen. Toen zijn relatie met ex-senator en partijgenoot Kim Geybels uitlekte, bleek dat voor beiden het einde bij N-VA. Geybels werd ontslagen door de partij en Luyten besliste om zelf op te stappen. Hij is dus niet uit de partij gezet. Daarna verdween hij naar de Verenigde Staten. In januari liet Luyten doorschemeren dat hij zijn mandaat terug wou opnemen, maar een half jaar later kapt hij er alsnog mee.

Nieuwsblad

Weet hijzelf nog wel wat er precies gebeurd is?

Laatst gewijzigd door Jakko : 4 februari 2012 om 14:19.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2012, 14:28   #896
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weet hijzelf nog wel wat er precies gebeurd is?
Tja, hij en la Geybels waren blijkbaar nogal "onstabiele" persoonlijkheden.

Deze morgen hoorde ik het krantencommentaar op de radio. En nu zou Luyten zich ook keren tegen Geybels? "Finis les plaisirs d'amour ..."
Oud 4 februari 2012, 14:35   #897
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:

Eén van de vele vragen:

Luyten:

Citaat:
Bij N-VA betreuren ze de uitspraken van Luyten. "Bas was beloftevol binnen de partij en heeft verschillende kansen gekregen", reageert adjunct-woordvoerster Valerie Van Peel in "Dag Allemaal".
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2012, 14:39   #898
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

http://www.vandaag.be/binnenland/577...innen-nva.html

Citaat:
Bas Luyten verblijft momenteel in de psychiatrische instelling van Kortenberg voor de behandeling van zijn depressie.
Arme, arme System.
Oud 4 februari 2012, 14:41   #899
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

http://www.vandaag.be/binnenland/577...innen-nva.html

Citaat:
Precies omwille van zulke jointjes was het gemeenteraadslid uit Keerbergen, die op zijn zeventiende een maand in de gesloten jeugdinstelling van Mol verbleef wegens dealen, niet erg geliefd binnen N-VA.
Oud 4 februari 2012, 14:45   #900
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Tja, hij en la Geybels waren blijkbaar nogal "onstabiele" persoonlijkheden.

Deze morgen hoorde ik het krantencommentaar op de radio. En nu zou Luyten zich ook keren tegen Geybels? "Finis les plaisirs d'amour ..."

Ook Homans komt er maar belabberd uit in dit interview. Een ja-knikkende vrouw, zonder veel gezag ,die zeer nederig luistert naar elke preek van de Kleine Leider en alles doet wat hij vraagt. Een politieke sloof en sloor eigenlijk.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 februari 2012 om 14:49.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be