Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juni 2013, 00:43   #881
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
het kan me geen reet schelen wat er werd gevraagd. Het toont wel duidelijk dat de islam er hier -weeral- niets mee te maken heeft, in tegenstelling wat jullie islamofoben, in jullie blinde haat, hier al 40+ pagina's proberen te 'argumenteren'.
²
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2013, 00:47   #882
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het kan me geen reet schelen wat er werd gevraagd. Het toont wel duidelijk dat de islam er hier -weeral- niets mee te maken heeft, in tegenstelling wat jullie islamofoben, in jullie blinde haat, hier al 40+ pagina's proberen te 'argumenteren'.
Jongeske, ga eerst eens leren lezen, zodat je tenminste weet waarover 't gaat.

Wie stonden er aan de schoolpoort hysterisch allahu akbar te brullen, te krijsen om de huid van de juf, wie hebben er bedreigingen geuit naar alle leraren en 't bestuur van de school, zodat de school haar deuren moest sluiten, waren dat misschien boeddhisten?

...en dit allemaal zelfs voordat er 'n officiele klacht werd ingediend, voordat er 'n onderzoek gestart was, voordat er ook maar enig bewijs van schuld was, voordat 'n rechter uitspraak gedaan heeft over schuld.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2013, 00:54   #883
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bovendien menneke, ik moet niks weten van de mohamedanerij, dat is nog steeds mijn goed recht, net als 't iedereens goed recht is om niks met religie of ideologie te maken willen hebben...maar, denk jij nu echt dat mohamedanen zo belangrijk zijn dat ik de moeite zou doen om zo'n sterke emotie als haat aan te verspillen, zijn ze niet eens waard, ik bewaar m'n emoties en energie voor dingen of mensen die er echt toe doen.
Oud 23 juni 2013, 01:23   #884
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht

Aan de schoolpoort dachten ze daar blijkbaar anders over, over dat soort gedrag werd kritiek geuit, maar blijkbaar ben je dan 'n nazi, racist, hitler enzomeer.
O jee, racist genoemd worden.
Ik zou er niet van slapen.
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2013, 01:24   #885
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Bovendien menneke, ik moet niks weten van de mohamedanerij, dat is nog steeds mijn goed recht, net als 't iedereens goed recht is om niks met religie of ideologie te maken willen hebben...maar, denk jij nu echt dat mohamedanen zo belangrijk zijn dat ik de moeite zou doen om zo'n sterke emotie als haat aan te verspillen, zijn ze niet eens waard, ik bewaar m'n emoties en energie voor dingen of mensen die er echt toe doen.
Al uw posts gaan over islam en moslims. Daarmee geef je aan dat islam wel degelijk belangrijk voor je is om er zo veel tijd in te steken, die je naar eigen zeggen, beter zou kunnen besteden. Je spreekt jezelf tegen.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2013, 01:28   #886
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Al uw posts gaan over islam en moslims. Daarmee geef je aan dat islam wel degelijk belangrijk voor je is om er zo veel tijd in te steken, die je naar eigen zeggen, beter zou kunnen besteden. Je spreekt jezelf tegen.
Ken uw vijand, da's een goeie start. Da's de voornaamste reden waarom ik een koran als naslagwerk heb liggen.
Oud 23 juni 2013, 01:35   #887
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ken uw vijand, da's een goeie start. Da's de voornaamste reden waarom ik een koran als naslagwerk heb liggen.
Ik heb die ook liggen, maar ik aanzie jou niet als vijand. Misschien ben je gewoon een haatbaard?
Oud 23 juni 2013, 01:43   #888
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Die moordenaars waren geen Polen maar Roma's die in Polen woonden, een groep met een hogere graad van inteelt dan moslims. Slecht voorbeeld.

Het probleem is gewoon inteelt, dat kweekt misdadigers en debielen. Je klinkt slim genoeg en je hebt, denk ik, Turkse roots dus waarschijnlijk zijn je ouders geen bloedverwanten. Lucky you!
In Turkije wordt er ook volop geneefd en genicht hoor Bonbon. Zelfs meer dan in marokko.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2013, 01:45   #889
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Wie voerde de Holocaust ook al weer uit? Moslims zeker? Ha neen, toch niet, de nazi's met steun van hun Vlaamse collaborateurs van de VNV, voorloper-partij van het VB...
moslims voerden in de loop der eeuwen veel grotere massaslachtingen uit. TACHTIG MILJOEN in India, dat zegt al genoeg zeker?
Ik zou het pad van het voorbeeld van de holocaust maar niet bewandelen als ik U was... de Armeense genocide ligt ook nog voor je, om van de drie miljoen slachtoffers in Bengalen tijdens de jaren 70 van vorige eeuw nog te zwijgen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 23 juni 2013, 01:49   #890
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb die ook liggen, maar ik aanzie jou niet als vijand. Misschien ben je gewoon een haatbaard?
Een ''gekuiste'' versie van de koran dan want anders zou je de talrijke oproepen tot haat, discrimininatie, vervolging en moord die er in staan hier niet ontkennen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2013, 01:50   #891
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA Bekijk bericht
Eigenlijk moet ik je bedanken. Die tekst die je plaatste was een heel interessante bijdrage. Ik kende die nog niet, de schrijver ervan ook niet trouwens.

uit je commentaar leid ik wel af dat je het er om één of andere duistere rede niet mee eens bent. Waarom eigenlijk niet ? Die tekst klopt als een bus.

mvg. Sint Ignacius
de tekst klopt(e) als een bus, maar Beliën werd door het InquisitieCentrum verplicht om deze tekst te verwijderen van zijn blog. Wat ook zo gebeurde.
Alleen hebben er een paar brave poco luitjes van de gesubsidieerde kifkif site die tekst snelsnel weten te kopieren zodat ze die nog eens regelmatig kunnen gebruiken. Nochtans heeft Beliën expliciet gevraagd dit niet te doen !

zie : http://www.brusselsjournal.com/node/2307

Citaat:
De tekst Geef ons Wapens verscheen op The Brussels Journal op 21 april 2006, maar werd verwijderd op vraag van het Centrum, met volgende boodschap:

Deze tekst werd verwijderd op vraag van het Centrum voor Gelijkheid voor Kansen en voor Racismebestrijding dat ons bij aangetekende brief van 10 mei laat weten dat onze "uitlatingen een aanzet tot geweld jegens een groep wegens de nationale of etnische afstamming betreffen (art 1 par 3, 3° van de wet van 30/07/1981). Bijgevolg verzoeken wij u om de betwiste tekst te verwijderen of te laten verwijderen. In het tegengestelde geval, behoudt het Centrum voor gelijkheid van kansen en voor racismebestrijding zich het recht voor om dit feit aanhangig te maken bij het gerecht."

Hoewel ik de beschuldiging ontken, wordt aan dit verzoek hierbij gevolg gegeven. Als auteur van de bewuste tekst verzoek ik alle websites en/of andere publicaties die de tekst, buiten mijn weten en zonder mijn toestemming, overgenomen hebben of passages eruit citeren, deze eveneens te verwijderen.Indien zij dit niet doen, is dit niet alleen een inbreuk op mijn auteursrecht maar maken zij zich volgens de door het Centrum ingeroepen wetgeving eveneens medeschuldig aan het “aanzetten tot geweld jegens een groep wegens de nationale of etnische afstamming.
In dit geval zijn het dus strafpunten wegens "aanzetten tot geweld" voor Kallikles.

deze is ook leuk: http://www.brusselsjournal.com/node/2310

Laatst gewijzigd door circe : 23 juni 2013 om 01:58.
Oud 23 juni 2013, 01:56   #892
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
moslims voerden in de loop der eeuwen veel grotere massaslachtingen uit. TACHTIG MILJOEN in India, dat zegt al genoeg zeker?
Ik zou het pad van het voorbeeld van de holocaust maar niet bewandelen als ik U was... de Armeense genocide ligt ook nog voor je, om van de drie miljoen slachtoffers in Bengalen tijdens de jaren 70 van vorige eeuw nog te zwijgen.
Dat cijfer is zeer twijfelachtig en het gaat over een tijdspanne van een paar eeuwen.

De 2 wereldoorlogen alleen al leverden 60 miljoen slachtoffers op een jaar of 25.

Uw statement komt zo wel heel belachelijk over.
Oud 23 juni 2013, 02:02   #893
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Een ''gekuiste'' versie van de koran dan want anders zou je de talrijke oproepen tot haat, discrimininatie, vervolging en moord die er in staan hier niet ontkennen.
Ik las enkel oproepen tot tolerantie, respect, liefde en vrijgevigheid. Het zou kunnen dat jij er weinig van begrepen hebt.
Oud 23 juni 2013, 02:05   #894
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat cijfer is zeer twijfelachtig en het gaat over een tijdspanne van een paar eeuwen.

De 2 wereldoorlogen alleen al leverden 60 miljoen slachtoffers op een jaar of 25.

Uw statement komt zo wel heel belachelijk over.
Moslims deden het met het zwaard vandaar dat ze wat meer tijd nodig hadden iets nieuws uitvinden daar zijn ze immers niet al te straf in, in moorden wel.

Citaat:
Voorzeker, Allah heeft van de gelovigen hun persoon en hun bezittingen gekocht in ruil voor het paradijs – zij vechten voor de zaak van Allah en zij doden en worden gedood
Jihad
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=186

Laatst gewijzigd door smiley : 23 juni 2013 om 02:13.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2013, 02:14   #895
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Bij uiterst rechts is er ook een totaal verkeerd begrip van de zgn. "Godwin-wet" die stelt wanneer Usenet-discussies langer worden, de kans op vergelijking met de nazi's naar één gaat. Dat is natuurlijk geen echte wiskundige wetmatigheid, maar een grappig aforisme in quasi-wiskundige bewoordingen. Er is ook geen waarde-oordeel aan verbonden.

Uiterst-rechts concludeert hieruit dat al wie uiterst-rechts met uiterst-rechtse experimenten uit het verleden confronteert - en daar hebben we spijtig genoeg voor hen als vergelijkingsbasis alleen de gruwelijke en onverdedigbare regimes van Hitler, Mussolini en Franco - de discussie met hen onmiddellijk verloren zou hebben.

Dit is duidelijk een non sequitur: hoe zou uit een grappig aforisme een dergelijke conclusie kunnen volgen?

Het wijst er vooral op hoe onzeker uiterst-rechts over haar verleden is. I.t.t. links waar b.v. de Goelag onder Stalin heeft aanleiding gegeven tot talloze publicaties, interne kritiek en destaliniseringsactiviteiten, omdat deze misdaden tegen de linkse waarden zelf indruisen, is er binnen rechts niets vergelijkbaar geweest.

Men heeft het heel graag over de misdaden van links, maar t.o.v. de eigen misdaden beperkt men zich tot een mengeling van negationisme en hypocriet dissociatie - door weglachen zoals hierboven en nooit met argumenten.

Dit komt natuurlijk omdat de rechtse misdaden de logische consequentie zijn van de rechtse misdaden. Als je echt in een eigen volk eerst-filosofie gelooft, dan kan de uiterste consequentie hiervan inderdaad zoiets als de Holocaust zijn. Als je zoals de nazi's gelooft in het Duitse Herrenvolk en gelooft dat de Joden van nature inferieur zijn en een belangrijk obstakel zijn voor de realisatie van de missie van het Herrenvolk, ja, dan kan je al je natuurlijke menselijke ethische impulsen onderdrukken en het meest verschrikkelijke doen wat de mensheid gekend heeft.
Daar verwacht ik dan ook geen zinnig antwoord op.
Oud 23 juni 2013, 02:24   #896
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je zoals de nazi's gelooft in het Duitse Herrenvolk en gelooft dat de Joden van nature inferieur zijn en een belangrijk obstakel zijn voor de realisatie van de missie van het Herrenvolk, ja, dan kan je al je natuurlijke menselijke ethische impulsen onderdrukken en het meest verschrikkelijke doen wat de mensheid gekend heeft.
Vandaar dat verwerpelijke ideologieën zoals het nazisme en de islam dienen bestreden te worden. Beiden zijn 1 pot nat.
Oud 23 juni 2013, 02:29   #897
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Ok, ik ben een ongelovige. Hoe kan U me dan zien volgens uw Koran?

In het beste geval, Dhimmie, een zwaar belaste 3de rangsburger.

Nog steeds positief, maar toch wat minder plezant voor me, slaaf.

Of gewoon een toekomstig gedumpt lijk.
Oud 23 juni 2013, 02:50   #898
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Om te weten op welke manier die bloeddorstige, onderdrukkende ideologie bestreden kan worden.

Jij mag ook eerst leren lezen, ik schrijf dat mohamedanen niet belangrijk genoeg zijn om zulke heftige emoties voor te hebben.

Net als maddox zegt; ken je vijand om hem met z'n eigen middelen te verslaan.

Keep your friends close, but your enemies closer.
Oud 23 juni 2013, 03:09   #899
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Om te weten op welke manier die bloeddorstige, onderdrukkende ideologie bestreden kan worden.

Jij mag ook eerst leren lezen, ik schrijf dat mohamedanen niet belangrijk genoeg zijn om zulke heftige emoties voor te hebben.
Ik zie niet in hoe jij islam bestrijd. En ik bespeur toch haat in uw posts. Hoe dan ook spreek je jezelf tegen.

Citaat:
Net als maddox zegt; ken je vijand om hem met z'n eigen middelen te verslaan.

Keep your friends close, but your enemies closer.
Leuk om weten dat u iedere moslim als een vijand beschouwd. Dat getuigt van een erg primitieve denkwijze. Uw ziekte is wel geneesbaar mijn inziens en ik hoop van harte dat je ooit geneest.
Oud 23 juni 2013, 03:17   #900
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zie niet in hoe jij islam bestrijd. En ik bespeur toch haat in uw posts. Hoe dan ook spreek je jezelf tegen.

Leuk om weten dat u iedere moslim als een vijand beschouwd. Dat getuigt van een erg primitieve denkwijze. Uw ziekte is wel geneesbaar mijn inziens en ik hoop van harte dat je ooit geneest.
Dat lijkt zo voor jou omdat je niet begrijpend kan lezen.

Wat jij bespeurt zal mij worst wezen.

En nu heb je alweer genoeg aandacht gehad, ik verdoe m'n tijd niet met in discussie gaan met 'n mohamedaan want dat is nutteloos, bovendien ben jij totaal niet belangrijk.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be