![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#881 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#882 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2. Waar staat dat er ergens dat alles wat de ambtenaren uitgeven worden als winst moet bekeken worden? (verschil tussen winst en omzet heb jij erbij verzonnen) Nergens, Jij hebt dat er zelf bijverzonden en nu probeer je je er wat uit te trollen door. Probeer anders nog eens met dubbelnick of vraag het eens opnieuw. Maar goed, Je bevestigt wat ik eerder al schreef, als excuus ambtenaar voor de NVA geraak je niet verder dan wat je politieke helden op het VTM nieuws kakelen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#883 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat ik bijverzonden zou hebben weet ik niet. Wat bazelt u toch allemaal. Neen, uw stelling is niet goed. En het gaat duidelijk bergaf met u. Citaat:
Kijk kerel je zat grandioos fout. Geef het gewoon toe. Moeilijk is dat niet. Maar u zou natuurlijk ook gewoon nog wat op de man kunnen spelen door te beginnen lullen over een excuus ambtenaar of iets over politieke helden en zo. Laatst gewijzigd door stuyckp : 29 maart 2014 om 20:59. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#884 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik geef grif toe dat jij als reactive op mijn post denkt dat ik beweerd heb dat het consumentengedrag van ambtenaren een perpetuum mobile is en dat ik volgens jou niet het verschil ken tussen winst en omzet. Jij mag dat allemaal vinden en denken van mij, geen enkel problem. Het punt was echter iets anders, dus...; |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#885 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Jij maakt dat ervan, dit toont alleen maar aan dat je niet verder geraakt dan wat NVA-toogpraat, bekt goed op het VTM-nieuws en achter de toog, maar jammergenoeg is het leven ingewikkelder dan wat Sigfried Bracke je wil geloven als trouw excuus ambtenaartje van je partij. En er zit weldegelijk een logica in, jij begrijpt niet dat als je bespaart op ambtenaren dat er een verdoken kost zit onder de vorm van een verminderd consumptiegedrag, jij begreep ook niet hoe je statutaire ambtenaren van niveau C&D in armoede stort door aan hun pensioenen te zitten, dus je blijft logisch in het niet-begrijpen van de oplossingen van de ambtenarenkost |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#886 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat is fout. Maar blij dat u dat eindelijk toegeeft. Al is het wel op een bedenkelijke manier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#887 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#888 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ambtenar wordt betaald met belastingsgeld, ambtenaar gaat met zijn wedde op restaurant, restauranthouder houdt daar winst aan over, dus de winst van de restauranthouder komt van de belastingbetaler? Het is hetzelfde als wat jullie prediken hoor, minder ambtenaren, meer uitbesteden, zorgt voor werk aan de bedrijven en dus meer werkgelegenheid en inkomsten aan de staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#889 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je hebt ondertussen toch al wel door dat hij nooit ofte nimmer zijn fout zal toegeven? Hij valt nog liever dood... Misschien moet je het eens in stripverhaalvorm proberen uit te leggen. Ik denk dat dat meer op zijn niveau is.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#890 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#891 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#892 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#893 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#894 |
Banneling
|
![]() Spijtig, volgens Socrates zou kennis U nochtans tot het Goede leiden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#895 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#896 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#897 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#898 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen domme vragen stellen hé Jack!
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#899 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#900 |
Secretaris-Generaal VN