![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#881 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke Laurent Louis?
![]() |
#882 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk Orgasme?
Welke Vive? Welke La? Welque Belgique? A-Ton-avis? ![]()
![]() |
#883 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het enige wat ik hier zie is een hoop speculaties! Is er nu al één definitief bewijs dat het om Milquets zoon gaat? Ik heb het gemist! En zelfs al wat het zo, wat heeft dat nu met Milquet op zich te maken? Is zij volledig verantwoordelijk voor wat haar kinderen doen? Is een politieagent verantwoordelijk voor het feit dat zijn zoon te snel rijdt op zijn brommer, en maakt hem dat een minder goeie agent? Wat met de ouders van die andere betrokkenen? Die zijn waarschijnlijk gewoonweg niet interessant voor de media omdat ze geen openbare functie hebben. En wat ik ook uit deze draad leer, is dat blijkbaar een minister énkel en alleen maar minister is, en wat zo iemand ook doet dat alleen maar doet in die functie. Een minister kan blijkbaar niet meer handelen als moeder of vader, maar enkel als minister. Ik vind dat gewoon zwak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#884 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#885 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een minister mag zeer zeker handelen als ouder maar zeker niet haar macht daarvoor in de weegschaal smijten.
![]() |
![]() |
#886 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#887 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat dat van die macht betreft: wanneer gaat er nu eens iemand komen met bewijzen daarvoor? Veel gezever, véél gefantaseer maar feiten en bewijzen: nada! Het is nog niet eens bewezen dat het om Milquet gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#888 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In een normaal functionerend land was milquet al lang buitengeschopt uit de regering. Maar niet voor dit natuurlijk. Wel omwille van onbeschofte incompetentie. De reacties hier zijn gewoon een indicatie van haar "populariteit". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#889 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat dacht je maar! Vorig jaar is op het college van mijn zoon een koppeltje van het 5e en 6e middelbaar buitengevlogen die luidruchtige seks hadden in de toiletten. En dat was dan nog een "echt" koppeltje die het "maar" met elkaar deden, in de verste verte geen gangbang! Ook betrapt worden op het roken van een joint leidt trouwens tot onmiddellijke verwijdering. Als je het schoolreglement hebt ondertekend, word je geacht je eraan te houden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#890 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#891 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#892 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij doet me denken aan kleine kinderen die, als ze iets onaangenaams niet willen horen, hun handen heel hard tegen hun oren drukken en daarbij luidkeels beginnen gillen, zodat ze niet het risico lopen je te verstaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#893 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#894 | ||
Europees Commissaris
|
![]() [quote=SMI94;7135060]
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#895 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij doet me denken aan een kat die Miauw! zegt. Dat neemt niet weg dat ik nog steeds interesse heb in het onderwerp en graag wil weten wat er juist aan de bron ligt. I am all ears...
![]() |
![]() |
![]() |
#896 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#897 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#898 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#899 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#900 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In 'mijn' school denkt de directie daar - gelukkig? helaas? - ook zo over.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |