Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 mei 2014, 10:27   #881
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Wat zegt Laurent Louis juist ?
Welke Laurent Louis?
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2014, 10:34   #882
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke Organismen ?
Welk Orgasme?
Welke Vive?
Welke La?
Welque Belgique?

A-Ton-avis?
Oud 11 mei 2014, 11:25   #883
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Als dit op eender welke andere school zou gebeuren, met kinderen van gewone burgers zou er zo geen doofpot zijn.
Dan zou de media volop op de zaak (mogen) zitten.
In elke school waar zaken met een seksuele achtergrond naar buiten komen zorgt men voor informatie voor de andere ouders, geeft men uitleg zodat men zekerheid heeft dat de kinderen veilig zijn op de school.
En dat is vrij belangrijk, er loopt al wel eens wat mis op scholen.

Nu zijn er hooggeplaatste ouders bij betrokken en heerst er ineens een totale mediastilte, komt er geen nieuws van de school naar de ouders toe en geeft men geen kik over de veiligheid van de studenten.
Als er ook maar enig vermoeden is dat er vanuit de politiek of gerechtelijke macht dwang is gekomen om alles in een doofpot te steken moet men dat uitspitten tot op het bot.
Men kan het gedrag van de kinderen minimaliseren zoveel men wil, dat zulke zaken blijkbaar veelvuldig gebeuren in een school zegt me wel dat er meer problemen zijn op die school.
Waar blijven de verontruste ouders van de andere kinderen? Ik zou als ouder wel willen weten of m'n kinderen daar niet betrokken worden bij zaken die niets met school te maken hebben...

Waar blijft de ontkenning van Milquet op de beschuldigingen van Laurent Louis dat zij haar macht gebruikte om alles te verbergen? In elk ander land zou zo'n minister zich moeten verantwoorden, hier blijkbaar niet...
Als het op gelijk welke andere school zou gebeuren, zou dit niet eens in de media gekomen zijn en zou er geen haan naar kraaien (op de ouders en wat van de school na misschien). Dus wat nou, doofpotoperatie?

Het enige wat ik hier zie is een hoop speculaties! Is er nu al één definitief bewijs dat het om Milquets zoon gaat? Ik heb het gemist! En zelfs al wat het zo, wat heeft dat nu met Milquet op zich te maken? Is zij volledig verantwoordelijk voor wat haar kinderen doen? Is een politieagent verantwoordelijk voor het feit dat zijn zoon te snel rijdt op zijn brommer, en maakt hem dat een minder goeie agent? Wat met de ouders van die andere betrokkenen? Die zijn waarschijnlijk gewoonweg niet interessant voor de media omdat ze geen openbare functie hebben.

En wat ik ook uit deze draad leer, is dat blijkbaar een minister énkel en alleen maar minister is, en wat zo iemand ook doet dat alleen maar doet in die functie. Een minister kan blijkbaar niet meer handelen als moeder of vader, maar enkel als minister. Ik vind dat gewoon zwak.
SMI94 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2014, 11:29   #884
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Hoezo, "stilaan"? De complottheorieën die hier door Knuppel werden uitgesponnen, waren vanaf het eerste bericht al lachwekkend! Ze heeft er tot nu toe nog nèt de koninklijke familie niet bij betrokken, maar ik verwacht dat die elk moment zullen komen opdraven in de roman die ze hier aan het schrijven is...
Je hebt altijd baas boven baas hé. Nu, als ze zich daarmee kan bezig houden en op focussen, moet ze zich niet bezig houden met wat Jantje Achterhesp deze week allemaal heeft lopen verklaren. Want in die topics blijft het dan plotseling wel behoorlijk stil bij de meeste partijslaafjes. Allemaal op campagne waarschijnlijk...
Oud 11 mei 2014, 11:36   #885
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
Als het op gelijk welke andere school zou gebeuren, zou dit niet eens in de media gekomen zijn en zou er geen haan naar kraaien (op de ouders en wat van de school na misschien). Dus wat nou, doofpotoperatie?

Het enige wat ik hier zie is een hoop speculaties! Is er nu al één definitief bewijs dat het om Milquets zoon gaat? Ik heb het gemist! En zelfs al wat het zo, wat heeft dat nu met Milquet op zich te maken? Is zij volledig verantwoordelijk voor wat haar kinderen doen? Is een politieagent verantwoordelijk voor het feit dat zijn zoon te snel rijdt op zijn brommer, en maakt hem dat een minder goeie agent? Wat met de ouders van die andere betrokkenen? Die zijn waarschijnlijk gewoonweg niet interessant voor de media omdat ze geen openbare functie hebben.

En wat ik ook uit deze draad leer, is dat blijkbaar een minister énkel en alleen maar minister is, en wat zo iemand ook doet dat alleen maar doet in die functie. Een minister kan blijkbaar niet meer handelen als moeder of vader, maar enkel als minister. Ik vind dat gewoon zwak.
Ah, ouders zijn niet verantwoordelijk voor hun kinderen en 't geen ze uitspoken?
Een minister mag zeer zeker handelen als ouder maar zeker niet haar macht daarvoor in de weegschaal smijten.
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2014, 12:02   #886
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke Laurent Louis?

Nice!

Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2014, 12:38   #887
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah, ouders zijn niet verantwoordelijk voor hun kinderen en 't geen ze uitspoken?
Een minister mag zeer zeker handelen als ouder maar zeker niet haar macht daarvoor in de weegschaal smijten.
Als die gast beslist om mee te doen met die gangbang, is zijn moeder toch niet verantwoordelijk daarvoor zeker? Hij kiest ervoor, dus hij is verantwoordelijk. Of ben jij één van die mensen die denkt dat een kind 0,0 verantwoordelijkheden heeft en van dan stilletjes hoopt dat alles goed loopt als ze plotseling 18 zijn?

En wat dat van die macht betreft: wanneer gaat er nu eens iemand komen met bewijzen daarvoor? Veel gezever, véél gefantaseer maar feiten en bewijzen: nada! Het is nog niet eens bewezen dat het om Milquet gaat.
Oud 11 mei 2014, 16:15   #888
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Het is sinds het begin lachwekkend, hoor...

Maar het is inderdaad een mooi voorbeeld van hoe collectieve hysterie en heksenjacht zich ontwikkelen.
20 mensen op een draad ergens op een internetsite omschrijf ik niet direkt als collectieve hysterie.

In een normaal functionerend land was milquet al lang buitengeschopt uit de regering. Maar niet voor dit natuurlijk. Wel omwille van onbeschofte incompetentie.

De reacties hier zijn gewoon een indicatie van haar "populariteit".
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2014, 16:26   #889
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Op eender welke andere school zou men zo geen spel maken van zoiets banaals.
Dat dacht je maar! Vorig jaar is op het college van mijn zoon een koppeltje van het 5e en 6e middelbaar buitengevlogen die luidruchtige seks hadden in de toiletten. En dat was dan nog een "echt" koppeltje die het "maar" met elkaar deden, in de verste verte geen gangbang! Ook betrapt worden op het roken van een joint leidt trouwens tot onmiddellijke verwijdering. Als je het schoolreglement hebt ondertekend, word je geacht je eraan te houden!
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2014, 16:28   #890
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Het is sinds het begin lachwekkend, hoor...

Maar het is inderdaad een mooi voorbeeld van hoe collectieve hysterie en heksenjacht zich ontwikkelen.
Heksenjacht? Bedoel je daar nu mee dat Milquet van jou haar gang mag blijven gaan?
Oud 11 mei 2014, 16:29   #891
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
20 mensen op een draad ergens op een internetsite omschrijf ik niet direkt als collectieve hysterie.

In een normaal functionerend land was milquet al lang buitengeschopt uit de regering. Maar niet voor dit natuurlijk. Wel omwille van onbeschofte incompetentie.

De reacties hier zijn gewoon een indicatie van haar "populariteit".
Het feit dat er geen enkele federale minister buitengeschopt is bewijst dat het louter om laster gaat. België kent zoals elk normaal land geen enkele minister die niet verbaast is als ze figuurlijk een mes in de rug krijgt van partijgenoten of van daarbuiten.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2014, 16:29   #892
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Een anoniem interview waar je wel de naam van de geïnterviewde van kent.

Kan je even een link geven naar dat interview ?

Welke dreigementen aan wiens adres ?
Jij doet me denken aan kleine kinderen die, als ze iets onaangenaams niet willen horen, hun handen heel hard tegen hun oren drukken en daarbij luidkeels beginnen gillen, zodat ze niet het risico lopen je te verstaan.
Oud 11 mei 2014, 16:33   #893
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Welke Laurent Louis?
http://www.deboutlesbelges.be/

Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
Oud 11 mei 2014, 16:34   #894
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

[quote=SMI94;7135060]
Citaat:
Als het op gelijk welke andere school zou gebeuren, zou dit niet eens in de media gekomen zijn en zou er geen haan naar kraaien (op de ouders en wat van de school na misschien).
O jawel: een gangbang tussen 15-16-jarigen in een klooster tijdens een retraite: de media smullen daarvan! Het enige verschil is dat, als er geen ministerszoontje bij zou betrokken zijn, de media en Facebook niet zouden gemuilkorfd worden zoals nu het geval is.

Citaat:
Een minister kan blijkbaar niet meer handelen als moeder of vader, maar enkel als minister. Ik vind dat gewoon zwak.
Het is normaal dat een moeder als een leeuwin tracht haar kind te verdedigen, maar dat is het net: Milquet heeft niet in de eerste plaats gehandeld als moeder, maar als minister, met alle prerogatieven en machtsmiddelen (en machtsmisbruik) daaraan verbonden.
Oud 11 mei 2014, 16:35   #895
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Jij doet me denken aan kleine kinderen die, als ze iets onaangenaams niet willen horen, hun handen heel hard tegen hun oren drukken en daarbij luidkeels beginnen gillen, zodat ze niet het risico lopen je te verstaan.
Jij doet me denken aan een kat die Miauw! zegt. Dat neemt niet weg dat ik nog steeds interesse heb in het onderwerp en graag wil weten wat er juist aan de bron ligt. I am all ears...

Oud 11 mei 2014, 16:35   #896
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Je hebt altijd baas boven baas hé. Nu, als ze zich daarmee kan bezig houden en op focussen, moet ze zich niet bezig houden met wat Jantje Achterhesp deze week allemaal heeft lopen verklaren. Want in die topics blijft het dan plotseling wel behoorlijk stil bij de meeste partijslaafjes. Allemaal op campagne waarschijnlijk...
Off topic, maar: dit was de druppel waardoor Jantje Achterhesp, en bij uitbreiding de hele NVA, zeker niét meer op mijn stem moet rekenen!
Oud 11 mei 2014, 16:37   #897
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Als die gast beslist om mee te doen met die gangbang, is zijn moeder toch niet verantwoordelijk daarvoor zeker? Hij kiest ervoor, dus hij is verantwoordelijk. Of ben jij één van die mensen die denkt dat een kind 0,0 verantwoordelijkheden heeft en van dan stilletjes hoopt dat alles goed loopt als ze plotseling 18 zijn?

En wat dat van die macht betreft: wanneer gaat er nu eens iemand komen met bewijzen daarvoor? Veel gezever, véél gefantaseer maar feiten en bewijzen: nada! Het is nog niet eens bewezen dat het om Milquet gaat.
Hij is verantwoordelijk, en als zij een verantwoordelijke moeder is, zou ze haar zoon erop wijzen dat hij de gevolgen van zijn daden moet dragen. En niét trachten om de sanctie voor zijn daden ongedaan te laten maken door het "slachtoffer" te belasteren in de media!
Oud 11 mei 2014, 16:38   #898
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
O jawel: een gangbang tussen 15-16-jarigen in een klooster tijdens een retraite: de media smullen daarvan! Het enige verschil is dat, als er geen ministerszoontje bij zou betrokken zijn, de media en Facebook niet zouden gemuilkorfd worden zoals nu het geval is.
De media zouden er nog meer van smullen als ze hun bronnen bevestigd kregen ! Zeker het feit dat er een minister zou betrokken zijn in het jaar van de verkiezingen is een grote scoop die geen enkele media naast zich zou laten liggen !

Citaat:
Het is normaal dat een moeder als een leeuwin tracht haar kind te verdedigen, maar dat is het net: Milquet heeft niet in de eerste plaats gehandeld als moeder, maar als minister, met alle prerogatieven en machtsmiddelen (en machtsmisbruik) daaraan verbonden.
Bron ?

Oud 11 mei 2014, 16:40   #899
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hij is verantwoordelijk, en als zij een verantwoordelijke moeder is, zou ze haar zoon erop wijzen dat hij de gevolgen van zijn daden moet dragen. En niét trachten om de sanctie voor zijn daden ongedaan te laten maken door het "slachtoffer" te belasteren in de media!
Kan je even zeggen aantonen welk "slachtoffer" er belasterd werd in de media ?

Oud 11 mei 2014, 16:41   #900
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... Als je het schoolreglement hebt ondertekend, word je geacht je eraan te houden!
In 'mijn' school denkt de directie daar - gelukkig? helaas? - ook zo over.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be