![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#881 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben nog steeds op Diablo 2 ressurected bezig. Men heeft een aantal zaken een beetje meer speler-vriendelijk gemaakt. Vroeger, als je de Cow King dood deed dan kon je het Secret Cow level niet meer openen met dat char, nu wel. Je kan ook al een tijdje uw skills en stats veranderen als je de juiste zaken bijeen krijgt. Nieuwe runewoorden en dergelijke. Sundercharms, die de immuniteit tegen hetzij fysieke damage, Cold, Lightning, fire en poison van bepaalde monsters wegneemt en ze op 95% resist zet, zodat je die toch kapot krijgt als je wat kan spelen, enz.
![]() |
![]() |
![]() |
#882 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#883 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gat in uw cultuur Uni.
Schaf u dat aan, D2 Ressurected, de verbeterde versie van Diablo 2 Lord of Destruction. Online multiplayer of single player, voor elk wat wils.
![]() |
![]() |
![]() |
#884 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of hang ik echt teveel in, zoals ik al meermaals schreef, de laatste Dead Space? Prachtige Game trouwens. Een deftig graka en mijn 34'' scherm zijn daarbij geen overdreven optie. Open PC kast en een extra koeler op de graka zetten is helemaal geen overdreven optie want die ziet af ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 augustus 2023 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#885 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb Diablo 1 ooit geprobeerd. Hack and slash, niks voor mij. Ik krijg het er op mijn zenuwen van.
![]() |
#886 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het verschil met andere games was dat je op iedereen kon schieten of hakken met een zwaard, ook uw maten in het spel. mijne kleine was dan aan het vechten tegen de skeletons en ik schoot hem terwijl een aantal maal in de rug met pijlen. op den duur waren wij altijd tegen elkaar aan het vechten. In D2 en later D2 Lord of Destruction was dat systeem uitgebreid en kon je niet alleen de monsters afmaken, maar ook de spelers. Wat in "hardcore" mode dikwijls voor tranen zorgde, want ik vocht niet tegen de monsters, ik maakte de spelers kapot. In Hardcore is het namelijk zo dat wanneer je dood gaat, dit voor altijd is. Er zijn een aantal plaatsen in het spel waar je hinderlagen kon leggen om de spelers aan te vallen, ik heb ernaar schatting door de jaren zo'n 1500 spelers hun ventje afgemaakt. ![]() Er waren mensen die, wanneer ik een spel binnenstapte, er direct uitsprongen, omdat ze al wisten wie ik was en wat ik kwam doen, mijn reputatie ging me voor.
![]() |
![]() |
![]() |
#887 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een ver verleden was er HeXen
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#888 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afijn in BG3 kan je ook een "evil" pad kiezen. Je alliëren met de slechteriken dus, maar buiten de seks met de drow leidster vond ik deze optie niet zo gezellig. Dit pad is niet mijn ding denk ik. Maar voor de liefhebbers.... Er zijn geen officiële cijfers, maar er zouden tussen 2 en 5 miljoen early access versies gekocht zijn. De volledige versie is 122 GB , dus als er pakweg een miljoen bij de eersten willen zijn is dat 122 miljoen GB die morgen om 5 PM gedownload wordt bovenop de normale Steam trafiek. Ik ga het natuurlijk ook proberen. ![]()
![]() |
![]() |
#889 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#890 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een game dat ik nooit op flatscreen zou spelen, is nu VR te spelen met een mod en ziet er zalig uit. Of het beter is dan Alyx kan ik nog niet oordelen.
https://youtu.be/WR6hEsSuiJE Resident Evil 4 is er alleszins bonk op in VR op kleine details na.
![]() |
#891 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alyx p.s. Half-Life was best een goede game Half-Life on STEAM Ik was er best fan van. ![]() Dr. Gordon Freeman?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 augustus 2023 om 08:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#892 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alyx is alleszins een meesterwerk! Dat was mijn tweede echte VR ervaring. Daarvoor op de PlatStation Resident Evil 7, man ik ben regelmatig zo hard verschoten dat ze mij tot achter de hoek hoorde. VR wordt eindelijk wat het moet zijn. Komt ook een Assassin Creed VR. Ziet er beestig uit.
![]() |
![]() |
#893 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die STEAM DECK lijkt mij ook wel wat. (onderstaande)
![]() Ik ben in het bezit van een OLED Nintendo Switch Heb daar een Assassins Creed voor maar nog niet gedaan wegens enkele andere... Ik kan mij dat goed voorstellen dat u paar keer serieus verschoten bent. Resident Evil 7
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 augustus 2023 om 09:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#894 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#895 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Gisteren nog maar effe in kunnen duiken. Meeste tijd in de character creation tool gezeten. Ik hoor alvast veel lovende kritieken. Nu eens zien of het ook deftig onder linux werkt, aangezien het op de steam handheld draait zou dat geen probleem mogen zijn.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 4 augustus 2023 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#896 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik speel alleen maar freecell, hartenjagen en break-many-bricks.
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 4 augustus 2023 om 12:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#897 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor zoiets wacht ik liever de PS5 versie af, die verschijnt in september. Dan zullen er toch al wat patches op losgelaten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#898 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
alleen kan ik mijne Civilisation niet meer draaien op mijne mac, spel te oud. Ja als ik dat nog eens wil spelen zal ik dat toch moeten kopen/huren op Steams of een ander platform. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#899 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jullie hebben me overtuigd. Vandaag heb ik vrij en ik download BG3. BG1 en 2 had ik me vroeger mee geamuseerd ondanks de langdradigheid en Divinity: Original Sin vond ik ook topspellen. Larian is goed in het maken van uitdagende spellen met diepgang.
Ik ben wel blij dat ze dat starre allignmentsysteem niet meer gebruiken, maar dat ethiek nu meer grijstinten bezit. Geheel andere studio ook natuurlijk. Misschien als ik - als volwassene - tijd over heb herspeel ik BG1 en 2 nog wel, door die andere studio, al vrees ik dat ik dat niet zou volhouden. Laatst gewijzigd door Weyland : 4 augustus 2023 om 13:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#900 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Recommended GTX 2060 Super.
![]() |