![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#881 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het van de "linkse elite" afhangt, wordt beledigen binnenkort bij wet verboden.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 28 februari 2020 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#882 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Aalst wordt het carnaval NIEMAND door de strot geduwd. Ik wil de Aalstenaars niet de kost geven die liever thuis blijven tijdens carnaval. Wie het niet aanstaat blijft er weg, kijkt er niet naar, en lastbut not least, bemoeit er zich niet mee. Unesco én de Joden met hun negationismewet sporen niet met de vrije meningsuiting, en nog minder met carnaval. Tijdens Aalst carnaval wordt er niemand afgetuigd, geen gedode Palestijnen met een buldozer van de grond geschraapt, geen vrouwen/meisjes aangerand en verkracht, geen auto's in brand gestoken, geen winkels geplunderd, en geen terroristische aanslagen gepleegd. Er is wél respect voor de vrije meningsuiting, zelfs als daarmee op lange tenen wordt getrapt. De calimero-joden hadden vorig jaar beter een voorbeeld genomen aan tsjeverin Ilse Yut-her-prot die, met een toren op haar kop, rondliep tijdens Aalst carnaval. Zelfspot is het beste wapen tegen ludieke spot, maar in dat bedje zijn de Joden DOODziek. En niet alleen de Joden.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 28 februari 2020 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#883 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitgezonderd bij bepaalde vormen van situation comedy, wordt er bij elke mop of grap of cartoon, altijd wel iemand, of een bepaalde bevolkingsgroep, geraakt of "gekwetst". Er is altijd iemand die de pineut is, en dus "uitgelachen" wordt.
Misschien moet elitair links er dan maar gewoon voor zorgen dat lachen "tout court" verboden wordt, zo zijn dan alle problemen van de baan.
![]() |
#884 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sorry, maar er is een verschil tussen dit en "lachen met iemand". Er was een tijd dat men dacht "dit nooit meer", maar die tijd is blijkbaar gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#885 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op geen enkele van die debatten heb ik objectieve cijfers van tafel geveegd. Ik heb ze wel weerlegd, dat dan weer wel. Ik ben het namelijk volkomen oneens met verdeling op basis van inwonersaantal. Jij doet dat dan af als onzinnig, dus valt er maar weinig meer te debatteren. De thuistaal is nog zoiets. Je mag met cijfertjes komen aandraven wat je wil. Je krijgt het toch praktisch niet georganiseerd. Maar goed, praktische bezwaren zijn blijkbaar ook niet geldig. So be it. Ik wil wel toegeven dat ik nogal conservatief aangelegd ben als het gaat om onderwijs. Het feit dat de kwaliteit naar beneden gaat en dat de lat lager gelegd wordt, baart me serieus zorgen. Zeker op het niveau van hoger onderwijs. Met betrekking tot het klimaatdebat volg ik u trouwens. Ik heb er immers geen enkel probleem mee om toe te geven dat jij wel wat meer onderlegd bent op dat gebied dan ikzelf. Wereldvreemde rechters, tjah. Ik ga me weinig moeien in de lage strafmaten die sommige criminelen hier krijgen. Ik denk er het mijne van. Ik heb het eerder niet begrepen op activistische rechters en het heeft geen enkele zin om te ontkennen dat die er zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 28 februari 2020 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#886 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#887 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pfffftttt...... Tijdens Aalst carnaval wordt er niemand afgetuigd, geen gedode Palestijnen met een buldozer van de grond geschraapt, geen vrouwen/meisjes aangerand en verkracht, geen auto's in brand gestoken, geen winkels geplunderd, en geen terroristische aanslagen gepleegd. Er is wél respect voor de vrije meningsuiting, zelfs als daarmee op lange tenen wordt getrapt. De calimero-joden hadden vorig jaar beter een voorbeeld genomen aan tsjeverin Ilse Yut-her-prot die, met een toren op haar kop, rondliep tijdens Aalst carnaval. Zelfspot is het beste wapen tegen ludieke spot, maar in dat bedje zijn de Joden DOODziek. En niet alleen de Joden.
![]() |
![]() |
#888 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is geen maatschappijkritiek. Dit is doelgericht om te kwetsen en daarna het mes nog eens rond te draaien in de wonde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#889 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat dan niet exact hetzelfde als wat gij en uw Joodse-brothers-in-crime doen wanneer gij/zij kritiek te verduren krijgen? Voorbeelden galore in real life, en in Michael zijn ma Terry's gazet door de Freilich brulkikker zio-partijsoldaten.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 28 februari 2020 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#890 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Armoe troef. Anale jeuk.
![]() |
![]() |
#891 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.standaard.be/cnt/dmf20190308_04241049 Dus zelfs het meest politiek correcte controle-orgaan denkt er anders over.
![]() |
![]() |
#892 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De waarheid is simpel en komt uit een kindermond: wat je zegt ben je zelf.
![]() |
![]() |
#893 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, mieren zijn extreem nuttige dieren en harde werkers.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 28 februari 2020 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#894 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
CQFD.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 28 februari 2020 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#895 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() We zullen zien wie dan klacht indient! En wat eventuele klachten als resultaat zullen hebben. De Belgische vvorst en de mensonterende handelswijze in zijn kroonkolonie vallen alleszins NIET onder de beschermende negationismewet.
![]() |
![]() |
#896 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#897 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Racisme en antisemitisme roepen betekent niet dat het dat ook is, dat kan een rechter uitmaken, maar dagadegijniebepalen...
![]() |
#898 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En wat dat klimaatdebat betreft, we zien direct wat er gebeurt als er wat minder gevlogen wordt, door het Coronavirus. Direct ligt de economie op zijn gat. Dan zie je waartoe de wacko voorstellen van Anuna en Greta toe leiden. ....
![]() |
![]() |
#899 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...w.google.be%2F
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 28 februari 2020 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#900 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder heb ik niets met Aalst carnaval. Ben daar 1 keer geweest maar als niet Aalstenaar Ben je daar eigenlijk meer een buitenstaander. Er was trouwens niets racistisch of antesemtisch aan de stoet van afgelopen weekend. Uw bewering raakt kant noch wal
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |