Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 december 2020, 23:02   #881
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Tja... feiten hee... Zoooo vervelend als die niet bevestigen wat de samenzweringstheorie propageert.

Dat past niet in het wereldbeeld van de omvorming gekkies & conspirationisten die hun mosterd enkel halen bij websites voor zwakzinnigen, dus het kan gewoon niet waar zijn.

Zoals deze :
https://www2.openvld.be/
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2020, 23:37   #882
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
De Groene Amserdammer

ps: Is het zo moeilijk voor jou om daar iets in het Nederlands over te vinden?
Allez dan, 1-2-3 en hup:

"Helft Belgische moslims is fundamentalist"

https://www.demorgen.be/nieuws/helft...list~b2344ae6/

Is het zo moeilijk voor jou om daar iets over te melden ?
Voor onze Panda alleszins wél, want iedereen die kritiek heeft op de islam, is in zijn VB-obsessie 'n bruinhemd met heimwee naar nazi-Duitsland.
Moet ge niet vragen hoe fundamentalistisch dié heen is.
Oud 27 december 2020, 10:31   #883
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Allez dan, 1-2-3 en hup:

"Helft Belgische moslims is fundamentalist"

https://www.demorgen.be/nieuws/helft...list~b2344ae6/

Is het zo moeilijk voor jou om daar iets over te melden ?
Voor onze Panda alleszins wél, want iedereen die kritiek heeft op de islam, is in zijn VB-obsessie 'n bruinhemd met heimwee naar nazi-Duitsland.
Moet ge niet vragen hoe fundamentalistisch dié heen is.
Werd dat dan ook beweerd in uw Engelstalige link? Het is wel zo dat het VB als eerste op de proppen kwam met deze cijfers. Ere wie ere toekomt.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2020, 13:12   #884
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Werd dat dan ook beweerd in uw Engelstalige link?
Die cijfers verschillen niet zoveel, hoor:

"Two thirds of the Muslims interviewed say that religious rules are more important to them than the laws of the country in which they live. Three quarters of the respondents hold the opinion that there is only one legitimate interpretation of the Koran."

Kortom, het massaal importeren van bevolkingsgroepen met waarden die haaks staan op onze westerse waarden, is een prima recept voor maatschappelijke ontwrichting en heeft de potentie in zich voor een burgeroorlog, iets waar de Panda's van deze wereld blijkbaar geen graten in zien, inshallah.
Citaat:
Het is wel zo dat het VB als eerste op de proppen kwam met deze cijfers. Ere wie ere toekomt.
Ja, en voor zulke info worden ze al decennia verketterd.
Mocht het VB niet bestaan, dan zouden we daar helemaal niks over horen, gezien de media vol zit met multikulle Pandakes.
Oud 27 december 2020, 13:20   #885
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Die cijfers verschillen niet zoveel, hoor:

"Two thirds of the Muslims interviewed say that religious rules are more important to them than the laws of the country in which they live. Three quarters of the respondents hold the opinion that there is only one legitimate interpretation of the Koran."

Kortom, het massaal importeren van bevolkingsgroepen met waarden die haaks staan op onze westerse waarden, is een prima recept voor maatschappelijke ontwrichting en heeft de potentie in zich voor een burgeroorlog, iets waar de Panda's van deze wereld blijkbaar geen graten in zien, inshallah.

Ja, en voor zulke info worden ze al decennia verketterd.
Mocht het VB niet bestaan, dan zouden we daar helemaal niks over horen, gezien de media vol zit met multikulle Pandakes.
De geïnterviewden mogen zeggen wat ze willen, 'Die Gedanken sind frei'. Hun daden spreken voor zich. Zolang gij mijn onderschrift niet met feiten kunt weerleggen, blaast gij niet meer dan hete lucht gevuld met waterstofsulfide.
Oud 27 december 2020, 13:29   #886
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
De geïnterviewden mogen zeggen wat ze willen, 'Die Gedanken sind frei'. Hun daden spreken voor zich. Zolang gij mijn onderschrift niet met feiten kunt weerleggen, blaast gij niet meer dan hete lucht gevuld met waterstofsulfide.
Uw onderschrift spreekt van 50.000.000 islamieten in Europa. Als 1% daarvan extremist of fundamentalist is (wat schromelijk onderschat is), dan lopen er in Europa zo'n 500.000 wacko's rond. Niet echt een rustgevende gedachte.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2020, 13:40   #887
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Uw onderschrift spreekt van 50.000.000 islamieten in Europa. Als 1% daarvan extremist of fundamentalist is (wat schromelijk onderschat is), dan lopen er in Europa zo'n 500.000 wacko's rond. Niet echt een rustgevende gedachte.
Gij zijt precies niet goed in lezen en cijferen.
Oud 27 december 2020, 13:41   #888
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gij zijt precies niet goed in lezen en cijferen.
1% van 50 miljoen = 500.000. Wat begrijpt ge daar niet aan ?

Citaat:

Laatst gewijzigd door Zipper : 27 december 2020 om 13:47.
Oud 27 december 2020, 13:47   #889
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
1% van 50 miljoen = 500.000
Tellen wil precies lukken maar lezen nog niet. Nog eens. Hoeveel is 0.01 van 50 miljoen? Ge kunt het wel.
Oud 27 december 2020, 13:55   #890
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tellen wil precies lukken maar lezen nog niet. Nog eens. Hoeveel is 0.01 van 50 miljoen? Ge kunt het wel.
Ge moet de feiten niet trachten te verdraaien tot ze voor u een positiever resultaat zouden geven. Eén procent van die 50 miljoen die fundamentalist zou zijn is ruimschoots onderschat. Ik heb er 20jaar tussen gewoond (in vier Brusselse gemeenten) tot het niet meer leefbaar werd voor mij.
En niet enkel voor mij, want op al die vier adressen woont ondertussen geen enkele autochtone Belg meer. T'is niet omdat ze (nog) geen bommen gooien, dat het daarom geen extreme fundamentalisten zouden zijn.

Citaat:
Oud 27 december 2020, 13:57   #891
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Ge moet de feiten niet trachten te verdraaien tot ze voor u een positiever resultaat zouden geven. Eén procent van die 50 miljoen die fundamentalist zou zijn is ruimschoots onderschat. Ik heb er 20jaar tussen gewoond (in vier Brusselse gemeenten) tot het niet meer leefbaar werd voor mij.
En niet enkel voor mij, want op al die vier adressen woont ondertussen geen enkele autochtone Belg meer. T'is niet omdat ze (nog) geen bommen gooien, dat het daarom geen extreme fundamentalisten zouden zijn.
2
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2020, 14:01   #892
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Schatje, ik verdraai de feiten helemaal niet. En voor mijn part hebt gij 77 jaar in Mekka geleefd. Aan uw natte vingers en buikgriepgevoelens kan mijn reet roesten. Onderstaande heb ik al eerder geplaatst in deze draad. Focus op het VN-rapport.

Citaat:
Er zijn genoeg moslims geweest die herhaaldelijk hun bakkes geopend hebben. Maar eigenlijk moeten ze niks want die 99,99% hebben niks fout gedaan.
Westerse waarden? Landen duizenden kilometers ver weg platbombarderen? Afrika leegzuigen voor een habbekrats? Ge weet toch dat onze welvaart steunt op de armoede van de rest van de wereld. Westerse waarden zijn er voor enkele bevoorrechten en wij bepalen of ze daarvan mogen genieten. Fuck off, de wereld is van iedereen.

De homofobie, misogynie en seksisme spettert bij Schild & Vrienden en hun soortgenoten ervanaf.
Met de MeToo van de afgelopen jaren is er bij de 'autochtone' bevolking de meest ranzige rotzooi naar boven komen drijven. Jongens en meisjes die misbruikt en aangerand worden in sportclubs, mensen in machtsposities die daar zonder scrupules misbruik van maken. Googel maar eens op MeToo.

Wie geen stront in zijn ogen heeft, ziet dat zo. Volgens een VN-rapport zouden er wereldwijd een 10000 actieve strijders zijn. Daarvan zullen enkele duizenden uit Europa komen. Aan mijn 99,99% gaat ge niet veel van af kunnen knabbelen.

Geeuw.
Oud 27 december 2020, 14:04   #893
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Schatje, ik verdraai de feiten helemaal niet. En voor mijn part hebt gij 77 jaar in Mekka geleefd. Aan uw natte vingers en buikgriepgevoelens kan mijn reet roesten. Onderstaande heb ik al eerder geplaatst in deze draad. Focus op het VN-rapport.
Ik heb er tussen gewoond, dat betekent veel meer dan eender welk bureaucratisch rapport.

Citaat:
Oud 27 december 2020, 14:27   #894
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn genoeg moslims geweest die herhaaldelijk hun bakkes geopend hebben. Maar eigenlijk moeten ze niks want die 99,99% hebben niks fout gedaan.
Westerse waarden? Landen duizenden kilometers ver weg platbombarderen? Afrika leegzuigen voor een habbekrats? Ge weet toch dat onze welvaart steunt op de armoede van de rest van de wereld. Westerse waarden zijn er voor enkele bevoorrechten en wij bepalen of ze daarvan mogen genieten. Fuck off, de wereld is van iedereen.

De homofobie, misogynie en seksisme spettert bij Schild & Vrienden en hun soortgenoten ervanaf.
Met de MeToo van de afgelopen jaren is er bij de 'autochtone' bevolking de meest ranzige rotzooi naar boven komen drijven. Jongens en meisjes die misbruikt en aangerand worden in sportclubs, mensen in machtsposities die daar zonder scrupules misbruik van maken. Googel maar eens op MeToo.

Wie geen stront in zijn ogen heeft, ziet dat zo. Volgens een VN-rapport zouden er wereldwijd een 10000 actieve strijders zijn. Daarvan zullen enkele duizenden uit Europa komen. Aan mijn 99,99% gaat ge niet veel van af kunnen knabbelen.

Geeuw.

Die 'wereldwijd een 10.000 actieve strijders' kwamen voor zover ik weet nergens uit de lucht vallen.

En opereren die helemaal in hun (spijtig genoeg nog niet) dooie eentje zonder 'achterban' en 'financiële netwerken' en sympathisanten' en 'volkssteun' en zo?

Ik weet het niet, hé, ik ben geen expert.

Maar die rotstem in m'n hoofd houdt niet op me met dergelijke vervelende vragen de oren van de kop te zeuren.

En wees gerust: dezelfde rotstem heeft dezelfde vervelende vragen betreffende "Schild en Vrienden" en C°. Die inspireren evenmin tot vertrouwen, en ze zoeken het OOK zélf.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2020, 14:32   #895
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Als je wil weten waar ons land over 20 jaar staat, ga dan eens met de trein naar Molenbeek. Of kijk eens naar de populatie van de kleuterklassen. De volwassenen over 20 jaar, waarbij autochtone kinderen in veel gemeenten de minderheid zijn.
Ik vind die diversiteit zeer goed en ik maak geen veralgemeningen over de Moslims. Ik heb met Moslims, Zwart-Afrikanen, enz........ gewerkt. Nooit problemen gehad.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2020, 14:35   #896
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat heeft alles te maken met waar je woont. Bart Somers ziet de Islamisering ook niet in zijn villawijk. De populatie van onze gevangenissen schept wel een duidelijk beeld over Islamitische migratie.

In Nederland is meer dan de helft van de Marokkaanse mannen voor zijn 23ste in aanraking geweest met de politie. Maar dat komt natuurlijk omdat de politie racistisch is, en omdat de jongeren geen kansen krijgen...

https://nos.nl/artikel/167467-helft-...t-politie.html
Dit maakt niet van alle Moslims criminelen.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2020, 14:37   #897
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Die 'wereldwijd een 10.000 actieve strijders' kwamen voor zover ik weet nergens uit de lucht vallen.

En opereren die helemaal in hun (spijtig genoeg nog niet) dooie eentje zonder 'achterban' en 'financiële netwerken' en sympathisanten' en 'volkssteun' en zo?

Ik weet het niet, hé, ik ben geen expert.

Maar die rotstem in m'n hoofd houdt niet op me met dergelijke vervelende vragen de oren van de kop te zeuren.

En wees gerust: dezelfde rotstem heeft dezelfde vervelende vragen betreffende "Schild en Vrienden" en C°. Die inspireren evenmin tot vertrouwen, en ze zoeken het OOK zélf.
Hebt gij op die link geklikt? Ik doe die bewering niet maar de VN. Misschien moet je eens bij hun aankloppen voor uitleg. Voor de rest is in de fantasie de sky the limit.
De meesten hier zitten te paniekeren alsof de zombies uit World War Z voor de poorten staan.

Oud 27 december 2020, 14:41   #898
Shadowke

Standaard

Belgicistisch links is zo blind als een mol en steekt haar hoofd constant liefst in het zand.
behalve als het over het Vlaams nationalisme gaat, dat soms socialer is dan henzelf.
Shadowke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2020, 14:42   #899
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat heeft alles te maken met waar je woont. Bart Somers ziet de Islamisering ook niet in zijn villawijk. De populatie van onze gevangenissen schept wel een duidelijk beeld over Islamitische migratie.

In Nederland is meer dan de helft van de Marokkaanse mannen voor zijn 23ste in aanraking geweest met de politie. Maar dat komt natuurlijk omdat de politie racistisch is, en omdat de jongeren geen kansen krijgen...

https://nos.nl/artikel/167467-helft-...t-politie.html
Dat is net het meest perverse aan Somers, overal staan kraaien over een "inclusieve" samenleving, maar zelf toch maar mooi wonen in een "exclusieve" riante en vooral "witte" villawijk, zelfs niet in zijn "multicultureel Mechelen", maar in het landelijke Hombeek.

Citaat:

Laatst gewijzigd door Zipper : 27 december 2020 om 14:42.
Oud 27 december 2020, 14:46   #900
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Dit maakt niet van alle Moslims criminelen.
Akkoord maar, hoeveel van de criminelen in onze gevangenissen zijn moslims???? En hoeveel daarvan mogen we gerust extremisten noemen..
Waarom maken moslims in de gevangenissen van de Europese landen de overgrote meerderheid uit???.
Ik zou het liefs hebben dat de moslims die hier zgz. misdeeld, onbegrepen, achtergesteld, gediscrimineerd en door het OCMW slecht betaald worden allemaal terug naar hun land van herkomst gaan waar het toch uiteindelijk zoveel beter is. En de anderen mogen allemaal meegaan, ik kan ze missen gelijk de pest.

Laatst gewijzigd door TREBRON : 27 december 2020 om 14:52.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be