![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: hoe heb je ze ( = die tetten ) het liefst ? | |||
muggebeetjes |
![]() ![]() ![]() |
8 | 2,04% |
mandarijntjes |
![]() ![]() ![]() |
18 | 4,58% |
peertjes |
![]() ![]() ![]() |
47 | 11,96% |
appeltjes |
![]() ![]() ![]() |
104 | 26,46% |
mangootjes |
![]() ![]() ![]() |
80 | 20,36% |
meloentjes |
![]() ![]() ![]() |
109 | 27,74% |
nog anders (omschrijf) |
![]() ![]() ![]() |
27 | 6,87% |
Aantal stemmers: 393. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9021 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9022 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Om het wat actueler te maken. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 20 maart 2020 om 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9023 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9024 |
Minister
|
![]() ![]() first sight, die linkse, spijtig van da rood vlekske in haar oog Laatst gewijzigd door piazzolla : 21 maart 2020 om 03:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9025 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat valt anders goed weg te werken die rode oogjes maar de maker van de foto zal er geen aandacht aan gegeven hebben denk ik.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9026 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9027 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#9028 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9029 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9030 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diene anderhalve meter afstand die we moeten houden begint op mijn systeem te werken.
![]()
![]() |
#9031 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja 't is verschrikkelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#9032 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naam en telefoonnummer. ![]()
![]() |
![]() |
#9033 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een goede identificatie zijn de biometrische gegevens onontbeerlijk. Is dat maat F?
![]() |
![]() |
![]() |
#9034 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb écht geen chance: dat zie ik nooit.
Ik wil daar wel eens bij zitten, ook op m'n knieën. Laatst gewijzigd door Boduo : 23 maart 2020 om 20:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9035 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nice nipples waar je naar alle waarschijnlijkheid veel vrije 'zenders' kan op zoeken.
![]() p.s. Zo hebben Amerikaanse strippers zich noodgedwongen omgeschoold tot schaars geklede maaltijdbezorgers. VIDEO. Technische werkloze strippers leveren dan maar eten aan huis. ![]() De clip op YT want op de site kan het zijn dat hij niet werkt. Ik weet niet of ik dat eten dat ze bedelen zou durven aanpakken. ![]() Het is wel vriendelijk. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 maart 2020 om 07:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9036 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 maart 2020 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9037 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9038 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje jong, maar haloha, goeie morgen Sunshine, als ik zo wakker gemaakt zou worden, dan heb ik een bloedneus door een knuppelslag.
![]() |
#9039 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9040 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |