![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() He wel, van een professionele nietsdoener geloof ik dat!
![]() |
#9142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het woordassociatiespel verscheen daarjuist het woord "kikker" en omdat ik niet veel te doen heb deze middag, besloot ik mijn tijd te gebruiken voor zelfstudie, dus zocht ik kikker op op het internet.
Wat voor uitleg vind ik op Natuurpunt? Eerst dat er bruine, groene, brul- en stierkikkers zijn. Geen probleem. Maar dan lezen we details over die bruine kikker en dat is merkwaardig ![]() De bruine kikker is te herkennen aan: - zijn helderbruine kleur met donker tot zwarte contrasterende vlekken. - zijn kleur varieert van oranjerood tot groen. - Groenige exemplaren blijven goed te onderscheiden van de groene kikker door de donkere, bruinzwarte vlek die van achter het oog tot aan de basis van de voorpoot loopt. - Tijdens de paartijd is het mannetje herkenbaar aan de forser gebouwde voorpoten en de paarborstels op de duimen en aan zijn spierwitte keel met een vaag blauwe schijn. - De bruine kikker kan zeer goed springen. Hij is te herkennen aan zijn helderbruine kleur maar zijn kleur varieert van oranjerood tot groen? En er zijn ook groene bruine kikkers? Hoe zit dat hier met die kikkers? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://www.natuurpunt.be/nl/biodiver...kker_2988.aspx
![]() |
#9143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel kikkers gezien destijds , we hadden gracht achter ons huis
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(dedju, 'k ben er na een weekje internetloosheid, precies op verslimmerd. Best een vol weekend voor de pc blijven zitten om dat af te leren ![]()
![]() |
![]() |
#9145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn dan van die Flairkikkers die eerst 't kot moeten kuisen voor ze mogen drillen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9147 | |
|
![]() Citaat:
(in 't serieus : De mannetjes hebben tijdens de voortplantingsperiode paarborstels (zwarte eeltachtige knobbels op de duimen) waardoor ze de vrouwtjes steviger vast kunnen houden. Gelukkig hebben wij dat niet nodig, allé, ikke toch niet.....maar ik kan me voorstellen dat 't bij bepaalde standjes kan nodig zijn ![]()
![]() |
![]() |
#9148 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is padden likken legaal in belgië? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden ze daar al een speekseltest voor hebben ?
![]() |
#9153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zouden kikkers en padden eigenlijk hallal zijn ? Ik denk van niet want ik meen me te herinneren dat dieren zonder oren niet hallal zijn, behalve kippen dan.
![]() |
![]() |
#9155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een snelle lookup in google zegt dat het enkel "land animals without ears" zijn, dus vissen mag, torren mag niet, maar amfibieën is weer zoiets waar de profeet niet aan gedacht heeft. Lastig.
![]() |
![]() |
#9157 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje 1960'er ambiance. Hé, 1960 is een Klojo-Zucht getal.
https://www.youtube.com/watch?v=4NPdjV_eT7c
![]() |
#9159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou aan de 'bovenopliggende' kikker vragen: Staat u echt in voor het smoel dat u trekt tijdens die actie?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jaja, uw slimmigheid is verbazingwekkend ![]()
![]() |