![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#901 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mijn excuses dat ik je in deze verkeerd aangehaald heb. Hier heb ik je dan verkeerd begrepen. http://forum.politics.be/showthread....88#post5518888 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#902 |
Banneling
|
![]() Ik ga gewoon door met het melden van racisme, zonder het op te zoeken, want daar heb ik een hekel aan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#903 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de link ging het over m'n conversatie met triniti, zoals je ziet als je terugklikt naar deze post en zo. Ik vermoed dat die conversatie mede verdwenen is met de nick maar ik heb volgens mij toch op een normale manier gepraat, en 'k denk niet dat er iets fouts aan die discussie was, buiten dat het een dubbel was uiteraard, maar wrok of koleire zal er wel niet voor zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#904 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is alleen of je wel zeker kan zijn dat een post iets met racisme te maken heeft als je niets opzoekt, anders zit je de mods te spammen met driehoekmeldingen voor niets ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#905 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wisord opent een draad met de vraag (en ik citeer): "Geachte moderatie graag had ik wat uitleg gekregen..., is het toegelaten om op te roepen tot geweld en daarnaast zuiver racistische zever te posten?"En geeft daarbij een lijst voorbeelden. Is dat "eist actie, hij laat zelfs uitschijnen dat zoiets reden genoeg is voor een veroordeling." Is de rest ook uit je fantasie ontsproten, of heb je bewijzen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#906 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#907 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De rest lappen ze aan hun botten, niettegenstaande hun eigen in S&M gepubliceerde vuistregels Daar moet eens wat verandering in komen. Zolang ga ik door met spammen, zonder er naar te zoeken, want ik lees die draden gewoon niet, het maakt me KOTS. Er komt sowieso nog genoeg racisme-achtig materiaal mijn richting uit om moderatie mee te spammen. Geen nood om oude BEU-tjes uit de gracht te halen ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 22 juni 2011 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#908 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is wel wisord die offline tot actie en begreiging overgaat : Citaat:
Had u ook nog opmerkingen over een ander detail van de 6 punten ? Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 22 juni 2011 om 14:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#909 |
Banneling
|
![]() Bovenstaande versie van Geheimzinnig lijkt mij te kloppen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#910 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan dus niet linken. Wat stond er nog in die OP behalve wat ik citeerde en de lijst met voorbeelden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#911 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat er off-line gebeurde weet jij niet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#912 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan nog altijd zien wat er staat maar ik geef die info niet meer aan iedereen..simpel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#913 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 22 juni 2011 om 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#914 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#915 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat er mensen op dit forum netjes langs de rode lijn van "de wet" dansen om verbloeemde haatmail te posten over zigeuners, moslims, joden, poco's, nazi's, homo's, feministen, groene wollen sokken fanaten...
intereseeet me eigenlijk niet erg. Mijn interesse wordt pas dan ewekt indien er iemand met serieuze argumenten komt en recepten om de samenleving te verbeteren. Het gevangen zetten van mensen in kleine gebiedjes en hun keuze's ontnemen is misdadig, het uitroepen dat iemand door geboorte "illegaal" is is misdadig... Men moet het mooie verhaal van E.A Poe over "de rode pest" er maar op nalezen om te weten waar je an toe bent. Ik ben het gedeeltelijk met dhr Wilders eens : De Thora, Het nieuwe Testament en de heilige Koran zijn boeken die aanzetten tot haat en geweld. Maar het is zoals vele liteeraire werken over menselijke verhoudingen wel prachtige literatuur (ik zou ze dus zeker niet verbieden).
![]() |
#916 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#917 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#918 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#919 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verbieden niet maar wel de wet toepassen, de oproepen tot geweld, moord, racisme, vervolging ... etc die wettelijk verboden zijn er uit schrappen.
Laatst gewijzigd door daiwa : 22 juni 2011 om 15:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#920 |
Banneling
|
![]() http://forum.politics.be/showthread....87#post5521587
Vraag aan de moderatie om de draad terug te zetten; of tenminste de openingspost, of dat ze controleren of mijn citaat correct is. |
![]() |
![]() |