Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juni 2013, 03:21   #901
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dat lijkt zo voor jou omdat je niet begrijpend kan lezen.

Wat jij bespeurt zal mij worst wezen.

En nu heb je alweer genoeg aandacht gehad, ik verdoe m'n tijd niet met in discussie gaan met 'n mohamedaan want dat is nutteloos, bovendien ben jij totaal niet belangrijk.
Uw posts staan bol van de emoties, met het kwijl op je lippen. Dit ontkennen is zinloos.

Ter zake: hoe meen jij islam te bestrijden?

Citaat:
ken je vijand om hem met z'n eigen middelen te verslaan.
Leg uit.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2013, 03:24   #902
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Ik zie niet in hoe jij islam bestrijd. En ik bespeur toch haat in uw posts. Hoe dan ook spreek je jezelf tegen.
Gewoon de complete waanzin en tegenstrijdigheden uit het haatboekje en levenshandleiding die de Koran is aantonen, en mensen met een IQ boven dat van een kaktus en een eigen wil zullen het uiteindelijk wel snappen. Helaas dat persoonlijke pijn en problemen zelden betere en snellere leerschool zijn dan jarenlange hersenspoeling/indoctrinatie. Eigen wil kan gesloopt worden, en IQ geslacht op de offerbank der blinde gehoorzaamheid en gebrek aan kennis.
Citaat:
Leuk om weten dat u iedere moslim als een vijand beschouwd.
Elke "echte moslim" is de vijand van elke persoon die niet 5 keer per dag tapijt snuffeld, vrouwen niet als minderwaardig bekijkt, of slavernij niet als normaal beschouwd enzoverder enzoverder .
Spreek maar eens met vrouwen die recentelijk de "zurige wraak van Allah" hebben mogen proeven.

Citaat:
Dat getuigt van een erg primitieve denkwijze.
7de eeuwse levensregels die niet herzien kunnen worden nadat empirische gegevens andere feiten aantonen... Da's niet primitief. Awel, geef me maar eens de vleugel van de vlieg die aids verspreid, dan dompel ik die 2de vleugel ook in de thee, en heb ik Allah's genezing voor al die zondaars. Of moeten we de zon eens uit de modderpoel sleuren?
Citaat:
Uw ziekte is wel geneesbaar mijn inziens en ik hoop van harte dat je ooit geneest.
Geloven in onzichtbare vriendjes is een goeie zaak voor kinderen, maar voor volwassenen, is dat een probleem. Ik heb helaas weinig hoop voor U.

Laatst gewijzigd door maddox : 23 juni 2013 om 03:25.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2013, 03:26   #903
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Gewoon de complete waanzin en tegenstrijdigheden uit het haatboekje en levenshandleiding die de Koran is aantonen, en mensen met een IQ boven dat van een kaktus en een eigen wil zullen het uiteindelijk wel snappen. Helaas dat persoonlijke pijn en problemen zelden betere en snellere leerschool zijn dan jarenlange hersenspoeling/indoctrinatie. Eigen wil kan gesloopt worden, en IQ geslacht op de offerbank der blinde gehoorzaamheid en gebrek aan kennis.

Elke "echte moslim" is de vijand van elke persoon die niet 5 keer per dag tapijt snuffeld, vrouwen niet als minderwaardig bekijkt, of slavernij niet als normaal beschouwd enzoverder enzoverder .
Spreek maar eens met vrouwen die recentelijk de "zurige wraak van Allah" hebben mogen proeven.

7de eeuwse levensregels die niet herzien kunnen worden nadat empirische gegevens andere feiten aantonen... Da's niet primitief. Awel, geef me maar eens de vleugel van de vlieg die aids verspreid, dan dompel ik die 2de vleugel ook in de thee, en heb ik Allah's genezing voor al die zondaars. Of moeten we de zon eens uit de modderpoel sleuren?

Geloven in onzichtbare vriendjes is een goeie zaak voor kinderen, maar voor volwassenen, is dat een probleem. Ik heb helaas weinig hoop voor U.
Geeuw.
Oud 23 juni 2013, 03:28   #904
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw posts staan bol van de emoties, met het kwijl op je lippen. Dit ontkennen is zinloos.

Ter zake: hoe meen jij islam te bestrijden?

Leg uit.
Uw haatboek staat vol met oorlogszuchtige taal, onderdrukking, geweld, aanzetten en oproepen tot discriminatie, geweld e.a. ongein.

Dit ontkennen is zinloos, wij kunnen allemaal lezen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2013, 03:30   #905
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Elke "echte moslim" is de vijand van elke persoon die niet 5 keer per dag tapijt snuffeld, vrouwen niet als minderwaardig bekijkt, of slavernij niet als normaal beschouwd enzoverder enzoverder . .

2!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2013, 03:31   #906
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geeuw.
Ga dan slapen als U moe bent. Doch, ik had eigenlijk minder verwacht van U.

Die geeuw spreekt boekdelen, dank U voor de bevestiging.
Oud 23 juni 2013, 03:32   #907
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw haatboek staat vol met oorlogszuchtige taal, onderdrukking, geweld, aanzetten en oproepen tot discriminatie, geweld e.a. ongein.

Dit ontkennen is zinloos, wij kunnen allemaal lezen.
Dat was geen antwoord op de vraag.

Wel vond je het nodig om weer vol emotie haat te zaaien en jezelf tegen te spreken.

Citaat:

En nu heb je alweer genoeg aandacht gehad, ik verdoe m'n tijd niet met in discussie gaan met 'n mohamedaan want dat is nutteloos, bovendien ben jij totaal niet belangrijk.

Laatst gewijzigd door Salah : 23 juni 2013 om 03:32.
Oud 23 juni 2013, 03:42   #908
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Op #761# is het intellectuele Chernoby gedrag van Kallikles gestart. Op mijn reacte op #743#. Via en zin uitlichtend mij betichten van racisme. Wat dan verder escaleerde in verwijzing naar WOII en de excessen om uiteindelijk hier Islam fobie vast te stellen.

Terwijl ik: schreef Laat AUB justitie zijn werk doen! Onze waarden en normen hun werk doen. En het steeds weer manipuleren van media beperken.

Het is sterk dat de Marokkaanse consul hier alleen gehoor krijgt bij de protesterende. En moet oproepen om ons gerecht zen werk te laten doen. Omdat deze rel al tot in Marokko voor onrust zorgde.

Terwijl ik verwees naar de voor geschieden van de familie van het kind die de zaak aan het rollen bracht .

Nog nergens schuld aangetoonde werd door justitie ten aanzien van de juf.

Zal die juf dan ook een schadevergoeding krijgen indien zou blijken dat zei ten onrechte geblameerd werd. Of is haar loopbaan op 21 jarige leeftijd verwoest?

Kallikles, de genen die ten strijde trokken in nazi’s uniform werden wel degelijk gestraft door de rechtbanken nadien. Gevangenis en Soms ter dood gebracht.
En zeer veel veroordeeld met verlies van burgerrechten voor de rest van hun leven.
Voor de rest van hun leven, Géén dop, géén ziekenkas, geen pensioen, geen OCMW.

Nochtans waren velen van hen van op de preekstoel overhaalt om tegen de ongelovige communisten te gaan vechten. Wat echter door de “kerksen” in de doofpot gestoken werd.

Terwijl de Syrië krijgers die in burgerkledij als vakantie uitstap. Tussen vrouw en kinderen oorlog voeren in een vreemd land begrepen en verzorgt moeten worden. Hun uitkeringen dop of OCMW hier gewoon verder liepen, enz.
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2013, 03:51   #909
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
ongein
Jij als zelfverklaard islambestrijder kunt geen zinnig antwoord formuleren op de vraag hoe jij die meent te bestrijden.

Veelzeggend.
Oud 23 juni 2013, 04:09   #910
Scheefpoeper
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
(geeuw)

En toen werd plotseling WO II erbij gesleurd.
Het heeft lang geduurd
Scheefpoeper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2013, 04:09   #911
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij als zelfverklaard islambestrijder kunt geen zinnig antwoord formuleren op de vraag hoe jij die meent te bestrijden.

Veelzeggend.
Verschillende opties. Maar oproepen tot geweld mag niet op dit forum

Dus proberen de mensen van goeie wil het door onderwijs en voorbeelden. Helaas, de echte gelovigen zijn er ongevoelig aan en verstaan blijkbaar alleen de taal van geweld. Net zoals het binnen een troep hyenas gaat.
Oud 23 juni 2013, 04:15   #912
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:

Dus proberen de mensen van goeie wil het door onderwijs en voorbeelden.
SDX en consoorten zijn al meermaals door de mand gevallen met het verspreiden van leugens. Niet meteen een referentie.

Citaat:
Verschillende opties. Maar oproepen tot geweld mag niet op dit forum
Stoer.

Laatst gewijzigd door Salah : 23 juni 2013 om 04:15.
Oud 23 juni 2013, 06:11   #913
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
het kan me geen reet schelen wat er werd gevraagd. Het toont wel duidelijk dat de islam er hier -weeral- niets mee te maken heeft, in tegenstelling wat jullie islamofoben, in jullie blinde haat, hier al 40+ pagina's proberen te 'argumenteren'.
Oké. Laat ons zeggen dat ik jou voorlopig in deze volg. Ik verwijs graag even naar mijn vorige post in deze topic :
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Ik vraag me af wat er door haar hoofd heen gaat.

Begin je vol jeudig enthousiamse aan een baan in het onderwijs, krijg je vervolgens te horen dat je kleuters hebt verkracht.

Je zou voor minder zwaar depressief worden.

Zopas het laatste nieuwsfilmpje gezien. Waarom men zo nodig 'Allah Akbar' dient te krijsen is mij evenwel een raadsel. Wat heeft d�*t ermee te maken?
Het is mij nog stééds een raadsel. Ik bedoel, nog niemand anders heeft gereageerd, dus ik blijf op mijn honger zitten.

Maar aangezien jij stellig van mening bent dat de islam er niks mee te maken heeft, kun je ongetwijfeld ook even mijn vraag beantwoorden?

Laatst gewijzigd door Esperanza : 23 juni 2013 om 06:11.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2013, 07:13   #914
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dat zal het onderzoek moeten uitwijzen en als er bewijs is van valse beschuldiging dan moet daar ook tegen opgetreden worden. Er zijn ondertussen klachten ingediend. Die personen die klacht indienen moeten natuurlijk weten wat ze doen: als de klacht gegrond is, dan verdienen zij al onze ondersteuning; als die kracht niet gegrond is, dan hebben zij een onschuldige persoon zware schade berokkend en dan moeten zij daar de gevolgen van dragen.
Zelfs zonder onderzoek is ze de pineut. Ze staat op non-actief.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2013, 07:20   #915
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
(geeuw)

En toen werd plotseling WO II erbij gesleurd.

Misschien even bij de fouten houden:

- een jonge kleuterleidster werd, zonder het minste bewijs, door een dubieuze moeder en haar aanhang beschuldigd van pedofilie, met als gevolg dat het schooltje op zijn kop staat en dat de kleuterleidster, die dit voor de rest van haar leven zal moeten meedragen, voorlopig niet kan werken.

Al de rest is, net als de islam, zever.
Exactly!

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2013, 08:00   #916
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus Bekijk bericht
Tenzij de juf een shemale is.

Dat die terreurdoek eens zorgt voor wat hygiëne thuis.
Komt u iets te kort ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2013, 08:03   #917
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Totale onzin. De moskee van Parijs heeft juist vele Joden gered. Dat is overigens een constante in de islamitische geschiedenis: toen de Joden in Spanje op de brandstapel vlogen, werden ze met open armen ontvangen in de Maghreb-landen.

Er waren natuurlijk wel moslims die met de nazi's meestreden in Joegoslavië, maar tegelijkertijd waren er ook moslims die met de Partizanen van Tito meestreden, net zoals je in Vlaanderen mensen had die met de Duitsers meestreden en mensen die in het verzet zaten.

De mensen die met de Duitsers meestreden, vormden later het Vlaams Blok, de ideologische navolgerspartij van het VNV. Er is overigens niets Vlaams aan het VB, het gaat om een partij die juist een schande is voor al wie fier is op Vlaanderen en de Nederlanden.
Ik ben nu geen VB aanhanger maar je kunt nu ook niet blijven teruggaan in de tijd van enkele oprichters, VB, NVA en Spirit (nu onderdeel van SPa) hebben dezelfde oorsprong, ook CD'nV waren vroeger sterke aanhangers van een onafhankelijk Vlaanderen en de pastoors in de kerken riepen in WO2 op om te strijden met de Duitsers tegen de Russen.

Ga je nu ook al die kiezers ook demoniseren?
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2013, 08:04   #918
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik las enkel oproepen tot tolerantie, respect, liefde en vrijgevigheid. Het zou kunnen dat jij er weinig van begrepen hebt.
ik heb je nochtans al een handvol andere verzen gegeven. Misschien even een poging doen om te LEZEN?
Hoofdstuk 2, vers 191:
En doodt hen, waar je hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de heilige Moskee, voordat zij je daarin bevechten. Maar indien zij je bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de ongelovigen.

Hoofdstuk 4, vers 89:
Zij wensen dat gij verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van God werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.

Hoofdstuk 4, vers 91:
Gij zult anderen vinden die veilig bij u willen zijn en bij hun eigen volk; telkens wanneer zij tot vijandigheid worden opgeroepen, doen zij blindelings mee. Als zij zich derhalve niet op een afstand van u houden, noch u vrede aanbieden, noch hun handen terughouden, grijpt hen dan aan en doodt hen waar gij hen ook vindt. Tegen dezen hebben Wij u duidelijk gezag gegeven.

Hoofdstuk 5, vers 33:
De vergelding dergenen die oorlog tegen God en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

Hoofdstuk 9, vers 5:
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar je hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, God is Vergevensgezind, Genadevol.

Hoofdstuk 9, vers 123:
O, jij die gelooft, bestrijdt de ongelovigen die in uw nabijheid zijn en laat hen hardheid in u vinden en weet, dat God met de godvruchtigen is.

Hoofdstuk 4, vers 95:
Diegenen der gelovigen die niets doen, met uitzondering der onbekwamen, zijn niet gelijk aan degenen die met hun rijkdommen en hun persoon terwille van God strijden. God heeft degenen, die met hun rijkdommen en hun persoon strijden doen uitmunten boven de rustenden en aan ieder heeft God het goede beloofd. God zal de strijders boven de stilzittenden doen uitblinken door een grote beloning

Hoofdstuk 9, vers 20:
Zij, die geloven en van hun woonplaatsen verhuizen en met hun bezit en met hun persoon voor de zaak van God strijden, hebben in de ogen van God de hoogste rang. Dezen zullen zegevieren.

Hoofdstuk 9, vers 29:
Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in God noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat God en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zign.

Hoofdstuk 4, vers 74:
Laten derhalve zij, die hun tegenwoordig leven voor het leven in het Hiernamaals willen offeren, voor de zaak van God strijden. En wie voor de zaak van God strijdt, hetzij hij gedood wordt of overwint, weldra zullen Wij hem een grote beloning geven.

Hoofdstuk 4, vers 84:
Strijd daarom voor de zaak van God - slechts gij wordt verantwoordelijk gesteld - en spoor de gelovigen aan. Het kan zijn, dat God de macht der ongelovigen zal beteugelen en God is sterker in macht en streng in het opleggen van straf.

Hoofdstuk 4, vers 95:
Diegenen der gelovigen die niets doen, met uitzondering der onbekwamen, zijn niet gelijk aan degenen die met hun rijkdommen en hun persoon terwille van God strijden. God heeft degenen, die met hun rijkdommen en hun persoon strijden doen uitmunten boven de rustenden en aan ieder heeft God het goede beloofd. God zal de strijders boven de stilzittenden doen uitblinken door een grote beloning,

Hoofdstuk 4, vers 101:
Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u.

Hoofdstuk 25, vers 52:
Dus volg de ongelovigen niet, en voer met (de Koran) een grote strijd tegen hen.

Hoofdstuk 61, De strijdplaats (as-Saff)
Vers 4:
Voorzeker, God heeft diegenen lief die terwille van Hem strijden in geordende gelederen, alsof zij een hechte muur vormen.

Hoodstuk 8, vers 22:
Voorzeker, erger dan de beesten zijn in de ogen van God de doven en de stommen die niet willen begrijpen.

Hoofdstuk 8, vers 55:
Voorzeker, in de ogen van God zijn zij, die (de waarheid) verwerpen erger dan beesten want zij willen niet geloven.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2013, 08:05   #919
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Uit Nederlands onderzoek is gebleken dat de omgangstaal van Nederlandstalige kinderen weldegelijk wordt beïnvloed als er sprake is een anderstalige, gebrekkig Nederlandssprekende meerderheid op school. Bijgevolg is het nooit goed voor het aanleren van accentloos en kreukvrij AN als kinderen in een school zitten waar de meerderheid een andere taal spreekt dan het Nederlands.
Dat beweert u.
Ik heb er andere ervaring mee.
Oud 23 juni 2013, 08:05   #920
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
De Vlamingen hebben een harde strijd gevochten om onderwijs te hebben in eigen taal. Geen enkele reden dus om onze eigen kinderen nu naar het Franstalig onderwijs te sturen. Daarnaast scoort het Franstalig onderwijs ook slecht. Bijkomende reden dat zeker dus niet te doen.
Als u uw kinderen wil achteruitstellen op de arbeidsmarkt van de toekomst kan ik u zeggen dat u rijp voor het gekkenhuis bent.

Laatst gewijzigd door Henri1 : 23 juni 2013 om 08:06.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be