![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#901 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ter zake: hoe meen jij islam te bestrijden? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#902 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Spreek maar eens met vrouwen die recentelijk de "zurige wraak van Allah" hebben mogen proeven. Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 juni 2013 om 03:25. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#903 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#904 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit ontkennen is zinloos, wij kunnen allemaal lezen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#905 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#906 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga dan slapen als U moe bent. Doch, ik had eigenlijk minder verwacht van U.
Die geeuw spreekt boekdelen, dank U voor de bevestiging.
![]() |
#907 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel vond je het nodig om weer vol emotie haat te zaaien en jezelf tegen te spreken. Laatst gewijzigd door Salah : 23 juni 2013 om 03:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#908 |
Minister
|
![]() Op #761# is het intellectuele Chernoby gedrag van Kallikles gestart. Op mijn reacte op #743#. Via en zin uitlichtend mij betichten van racisme. Wat dan verder escaleerde in verwijzing naar WOII en de excessen om uiteindelijk hier Islam fobie vast te stellen.
Terwijl ik: schreef Laat AUB justitie zijn werk doen! Onze waarden en normen hun werk doen. En het steeds weer manipuleren van media beperken. Het is sterk dat de Marokkaanse consul hier alleen gehoor krijgt bij de protesterende. En moet oproepen om ons gerecht zen werk te laten doen. Omdat deze rel al tot in Marokko voor onrust zorgde. Terwijl ik verwees naar de voor geschieden van de familie van het kind die de zaak aan het rollen bracht . Nog nergens schuld aangetoonde werd door justitie ten aanzien van de juf. Zal die juf dan ook een schadevergoeding krijgen indien zou blijken dat zei ten onrechte geblameerd werd. Of is haar loopbaan op 21 jarige leeftijd verwoest? Kallikles, de genen die ten strijde trokken in nazi’s uniform werden wel degelijk gestraft door de rechtbanken nadien. Gevangenis en Soms ter dood gebracht. En zeer veel veroordeeld met verlies van burgerrechten voor de rest van hun leven. Voor de rest van hun leven, Géén dop, géén ziekenkas, geen pensioen, geen OCMW. Nochtans waren velen van hen van op de preekstoel overhaalt om tegen de ongelovige communisten te gaan vechten. Wat echter door de “kerksen” in de doofpot gestoken werd. Terwijl de Syrië krijgers die in burgerkledij als vakantie uitstap. Tussen vrouw en kinderen oorlog voeren in een vreemd land begrepen en verzorgt moeten worden. Hun uitkeringen dop of OCMW hier gewoon verder liepen, enz.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#909 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#910 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#911 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus proberen de mensen van goeie wil het door onderwijs en voorbeelden. Helaas, de echte gelovigen zijn er ongevoelig aan en verstaan blijkbaar alleen de taal van geweld. Net zoals het binnen een troep hyenas gaat.
![]() |
![]() |
#912 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Salah : 23 juni 2013 om 04:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#913 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar aangezien jij stellig van mening bent dat de islam er niks mee te maken heeft, kun je ongetwijfeld ook even mijn vraag beantwoorden?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 23 juni 2013 om 06:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#914 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#915 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#916 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#917 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga je nu ook al die kiezers ook demoniseren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#918 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoofdstuk 2, vers 191:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#919 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er andere ervaring mee. |
|
![]() |
![]() |