![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#901 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En hoeveel kinderen van federale ministers zitten er nog op die school buiten Sacha? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#902 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#903 |
Europees Commissaris
|
![]() Doe dan de moeite om de 3 threads over dit onderwerp te lezen en je komt alles te weten, ook het antwoord op alle vragen die je hier maar blijft stellen! En je kan natuurlijk via Google ook altijd de desbetreffende (kranten)artikelen opzoeken, of wat er nog van overblijft na de censuur......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#904 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#905 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het omgekeerde ook.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#906 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#907 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je even een link geven ?
![]() |
![]() |
![]() |
#908 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Miauw! : 11 mei 2014 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#909 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien hoopt CDH dat er nog steeds een aantal kiezers zijn die nog niét weten dat het om Milquet gaat. Ik wou bijna zeggen: "zoals jij", maar ik neem aan dat ik er mag van uitgaan dat jouw onwetendheid slechts voorgewend is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#910 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#911 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#912 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#913 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
""""5- Les relations garçons-filles. La mixité s’exprimera de la même façon qu’au collège : le respect mutuel, le contrôle de l’affectivité et la réserve dans l’expression des sentiments. """ http://www.college-st-michel.info/mo...ew.php?id=4964
![]() |
![]() |
#914 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ze kunnen natuurlijk altijd zeggen dat ze alle zes veel respect hadden voor elkaar, en dat er geen sprake was van affectie of gevoelens! En dat laatste is waarschijnlijk nog juist ook! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#915 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zulke soort uitleg dient dan ook alleen maar om de sekseverschillen te cultiveren en te exploiteren zoals alleen Venusianen dat kunnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#916 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#917 |
Vreemdeling
|
![]() Het zal U waarschijnlijk “WORST wezen” dat een “man met een WORST aan zijn lijf” zichzelf verkleed als een “BAARD-vrouw” en dat “hij/zij“ de Eurosong in DENE-marken wint onder naam Conchita WURST, maar mij doet het vooral denken aan één v/d vele “VUIL JANETTEN” uit het Carnaval van AALST …
Conchita was niet de “eerste trans-gender” die de “Euro-song” won, want het gebeurde ook al met DANA International uit Israël, waar de “Moeder-Maagd Maria” haar zoon Jezus had ge-BAARD… |
![]() |
![]() |
![]() |
#918 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kan ik die vraag beantwoorden als niemand wil verduidelijken waarover het juist gaat ?
![]() |
![]() |
![]() |
#919 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#920 |
Secretaris-Generaal VN