![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#901 |
Minister-President
|
![]() Toch nog een beetje animo op sommige plaatsen.
https://www.nu.nl/284184/video/britt...-lockdown.html https://www.nu.nl/284192/video/feyen...rotterdam.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#902 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je de positieven tegen de zieken kunt afzetten heb je wel andere cijfers. Vb als Brussel 5% positieven heeft maar het ziekenhuis maar 1% dan bekom je wel een gans andere R waarde. Dat ontbreekt overal wel. Natuurlijk men test veel meer, de cijfers gaan omhoog en aan deze cijfers geeft men de R waarde. Terwijl de echte waarde de ziekenhuis waarde moet zijn. Tenslotte als men 4000 testen per dag doet en 400 zijn positief heb je 10%. Als je 40000 testen per dag doet en 400 zijn positief heb je 1% Maar ook omgekeerd. Dat is het kip of het ei verhaal.
![]() |
![]() |
#903 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vaccin aangekomen.
https://m.youtube.com/watch?feature=...&v=mQ1WnBaCAHU Wat nog niet kan. En toch zijn ze er. Op schiphol geland.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 6 november 2020 om 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#904 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt toch bevestigd dat de vaccins nu massaal aankomen.
https://www.facebook.com/groups/2707...17509/?app=fbl Alsook iets op youtube ivm rare dingen hierover. https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv% 3Dr2OFGzFHXdc&h=AT2BBjTfOems4Mf5ZrPULiMsvG2zJtdzUS Ph92xPimtc4rOmF7gHFYO2eTzeDyRgnkj_x2hgzJPj4tBrgfwF 9 ![]() (en dat allemaal terwijl ze nog niet klaar waren blijkbaar. Of wel.? )????
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 7 november 2020 om 14:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#905 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Klinische testen zijn geen ontwikkelingstesten. Er veranderd in principe niks meer aan je product (in ieder geval niet als de testen goed gaan). Je voert die testen uit om te bewijzen dat je een veilig en werkzaam product hebt. Onder normale omstandigheden is het vaak zakelijk geen goed idee om dan al productie te draaien, want als je product toch nog wordt afgekeurd vanwege slechte testresultaten heb je voor niks de productielijn opgezet en laten draaien. Maar als je snel wil kunnen leveren en klanten hebt die bereid zijn om je te betalen om de productie alvast op te zetten, zoals nu het geval is, dan kan het best. Europese landen hebben van meerdere vaccins al vele dosissen bestelt, dan kunnen er een of meer toch onveilig of niet werkzaam blijken, maar dan heb je van de overige genoeg om te beginnen met vaccineren. Je bericht is overigens niet waar, Schiphol is zich nog aan het voorbereiden op wanneer de vaccins gaan komen, en je Youtube link komt uit op een foto van een vliegtuig met ongedefinieerde rode kruis goederen met een voice over van een slap lulverhaal over iemands radio die kapot it. Dus dat heb ik maar weer uitgezet. Maar het had wel gekunnen. Er zijn al dosissen vaccin geproduceerd. Ze zijn alleen nog niet goedgekeurd. Het Russische vaccin wordt tenslotte ook al geproduceerd. En China had ook al minstens een vaccin voor zover ik weet. Dat is niet sneller of langzamer ontwikkeld dan de meeste Westerse vaccins, het is alleen niet of nauwelijks klinisch getest, dus niemand weet of het veilig en/of werkzaam is. Maar die testen bepalen niet of het fysiek mogelijk is om een middel te produceren of niet.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 7 november 2020 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#906 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#907 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 november 2020 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#908 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#909 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
?? Er mogen geen partys gegeven worden.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 november 2020 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#910 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#911 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zag het intussen.
![]() |
#912 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duitse regering bevestigt statelijke Corona-fraude: PCR-tests kunnen geen infectie opsporen
november 9, 20203513 3 Het Federaal Ministerie van Volksgezondheid in Berlijn heeft nu officieel een zogenaamde samenzweringstheorie bevestigd. Volgens de zeer officiële verklaring van de autoriteit kan een Corona-infectie niet worden opgespoord met een PCR-test. Het is nauwelijks te geloven, maar de Corona-fraude van de staat is eindelijk aan het licht gekomen. Het Ministerie van Volksgezondheid heeft bevestigd dat de PCR-tests eigenlijk niet in staat zijn om een infectie in de zin van de wet op infectiebescherming op te sporen. Dat blijkt uit het antwoord op een vraag van een niet tot een bestaande parlementaire fractie behorend parlementslid, Marcel Luthe. De autoriteit verklaarde dat het zich in het kader van de wet om een “reproductieve agentia (virus, bacterie, schimmel, parasiet) of een ander biologisch overdraagbare agentia dat een infectie of een overdraagbare ziekte bij de mens kan veroorzaken” moet handelen om als een “ziekteverwekker” te worden beschouwd. Op de vraag van het parlementslid of “een zogeheten PCR-test in staat is om een onderscheid te maken tussen een ‘reproductieve’ en een ‘niet-reproductieve’ virus”, antwoordde de regeringsadministratie met een “nee”. PCR-tests zijn puur bedrog Hiermee geeft de autoriteit officieel aan dat er in Duitsland op grote schaal wordt gefraudeerd. Ondanks deze kennis gebruikt de Duitse regering de resultaten van de PCR-tests om de vrijheden van de burgers te beperken en andere willekeurige maatregelen te nemen om zogenaamd tegen infectie te beschermen. Dit is pure dictatuur en schendt met voorbedachten rade de rechtsstaat, schrijft auteur Günther Strauß op Anonymousnews.
![]() |
#913 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() FB artikel niet gelezen daar ik die rommel niet gebruik.
Op het net 'botste' ik wel op het volgende artikel: Professor die HIV ontdekte en Nobelprijs won zegt dat coronavirus uit laboratorium komt en HIV elementen bevat. Velen zullen uiteraard hun twijfels hebben bij het lezen van het artikel dus laat ik wat anders aanhalen. Zat ik even tussen de boeken te rommelen en ineens viel mijn oog op het boek: "De biologische tijdbom (G. Rattray Taylor)" Even door het boek bladeren leerde dan weer dat er een tekst was die het volgende behandelde: "Het maken van een virus" Met enige graagte schrijf ik daar een stukje van als mijn vingers het toelaten tenminste. Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 november 2020 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#914 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#915 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er haalde iemand het al eerder aan dus?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#916 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#917 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LEVEN
zoeken Menu mobiel HuisVS Nieuws 'Er is iets extreem nep aan de hand': Musk zegt dat hij positief en negatief is voor Covid-19 na het afleggen van 4 tests op 1 dag 13 november 2020 08:31 'Er is iets extreem nep aan de hand': Musk zegt dat hij positief en negatief is voor Covid-19 na het afleggen van 4 tests op 1 dag © Tobias Schwarz / Pool via REUTERS 36766 Volg RT op RT Futuristische ondernemer Elon Musk heeft twijfels geuit over de nauwkeurigheid van coronavirus-tests, nadat hij beweerde dat hij op dezelfde dag zowel de diagnose als de ziekte had gekregen. De oprichter van SpaceX en Tesla schreef op Twitter dat hij gedurende een periode van 24 uur vier tests voor het virus had ondergaan, wat tot tegenstrijdige resultaten leidde. “Twee tests kwamen negatief terug, twee kwamen positief terug. Dezelfde machine, dezelfde test, dezelfde verpleegster. Snelle antigeentest van BD, " zei Musk. De tweet leidde tot een verhit debat op sociale media, waarbij sommigen de miljardair-zakenman ervan beschuldigden "onverantwoordelijk" te zijn door te suggereren dat Covid-19-tests onbetrouwbaar zijn. Musk besteedde echter geen aandacht aan de kritiek en uitte verdere scepsis over het testproces in vervolgberichten. Een Twitter-gebruiker speculeerde dat Musk's schijnbare vals-positieve illustreert waarom landen "pieken" van de ziekte zien, waarop de CEO van Tesla reageerde: "Als het mij overkomt, gebeurt het ook met anderen." De miljardair was het ook eens met een opmerking waarin werd opgemerkt dat "inkomsten uit tests waarschijnlijk niet nep en erg consistent zijn". Musk zei dat hij polymerasekettingreactie (PCR) -tests deed in afzonderlijke laboratoria en dat de resultaten binnen ongeveer een dag klaar zouden zijn. Hij legde uit dat hij symptomen had van een "typische verkoudheid", maar verder geen gezondheidsproblemen vertoonde die zogenaamd verband hielden met Covid-19. De 49-jarige was een uitgesproken criticus van de reactie van de regering op de verspreiding van het virus. Eerder hekelde hij het lockdown-beleid dat in landen over de hele wereld werd aangenomen, met het argument dat alleen mensen met een verhoogd risico in quarantaine moeten gaan "totdat de storm voorbij is." Hij zei ook dat noch hij, noch zijn familie waarschijnlijk toekomstige coronavirusvaccins zullen nemen zodra ze beschikbaar zijn, en zei dat de reactie op de pandemie "zijn geloof in de mensheid heeft verminderd". OOK OP RT.COM 'Iedereen sterft': Musk zegt dat noch hij, noch zijn familie het Covid-19-vaccin zullen nemen, beschuldigt Bill Gates als 'knokkelkop'
![]() |
#918 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat hij vervolgens zegt is gewoon onzin, hij beweert dat vals positieve sneltesten gebruikt worden om het aantal gevonden cases omhoog te brengen. Maar ten eerste zijn die twee positieve testen van hem dus waarschijnlijk niet vals positief, het is waarschijnlijker dat die twee negatieve testen vals negatief. Bovendien wordt er een PCR test gedaan ter bevestiging, dus Musk beland überhaupt pas in de cijfers als die PCR test terugkomt. Wat hij zegt is dus aantoonbaar onjuist en een beetje dom voor iemand die door zoveel mensen als een visionair genie wordt gezien. Het is ook niet de eerste keer dat hij het beter zegt te weten dan de experts. In maart voorspelde hij bijvoorbeeld nog dat er tegen eind april bijna geen gevallen meer zouden zijn. In werkelijk werd April juist een piekmaand in de VS. Ik kan me hier best wel aan storen. Het is misschien niet zijn schuld dat andere mensen belang hechten aan zijn woorden, maar mensen gaan dit wel als een rechtvaardiging zien. "Zie je wel, je kan best slim zijn en toch denken dat het coronavirus is uitgevonden om Bill Gates rijk te maken, ofzo." We gaan dus nog jaren vastzitten aan lockdown achtige maatregelen omdat mensen gaan weigeren zich te laten vaccineren. Die gaan vervolgens erg weinig helpen omdat juist de vaccinweigeraars zich niks aantrekken van de maatregelen. En dan volgt een moreel dilemma: kunnen we de maatregelen opheffen en de mensen die daar zelf voor kiezen gewoon ziek laten worden? Of kan dat niet? Er zijn tenslotte ook mensen waarbij het vaccin niet aanslaat, en een handjevol mensen met een te zwakke gezondheid om zelfs maar de reactie op een vaccin te riskeren. En er zijn politici die vinden dat de overheid een zorgplicht heeft, ook voor burgers die zelf bewust de keuze maken om ziek te worden, en er zijn zorgmedewerkers die toch iedere antivaxer zullen moeten verplegen. Enfin, ik heb er nu al geen zin meer in, kunnen we alsjeblieft stoppen met wereldwijde complotten te verzinnen terwijl we met een duidelijk echt probleem zitten waar een duidelijk echte oplossing voor bestaat?
![]() |
![]() |
![]() |
#919 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ps: wist iemand hier dat de FDA volledig (100%) gefinancierd is door de pharma?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 14 november 2020 om 16:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#920 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wel respect voor wat de man 40 jaar geleden presteerde maar de man is duidelijk niet meer bij. Toch heeft hij misschien niet helemaal ongelijk. Aangaande dat Wuhan lab heb ik ook altijd mijn twijfels gehad. Heb altijd gevonden er iets niet klopte aan dat virus. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 november 2020 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |