![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9181 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
(tis 2x dezelfde) (als je op de foto's klikt vergroten de ze hé ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 13 september 2006 om 09:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9182 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar 270*200 is nog steeds klein zelle ![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9183 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Dus...is dat niet in contradictie met de symboliek van de RKK?Het heidense fallussymbool op het plein voor het Vaticaan?
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 13 september 2006 om 09:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9184 |
Banneling
|
![]() Exodus: je pb zit vol!!
Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#9185 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
ok je kan mij niet wijsmaken dat het logo er door komt zonder goedkeuring van de top??? btw ik heb het NIET over eenmansbedrijfjes etc. Maar ok dan wil ik graag weten wat je vind van onderstaande link: http://www.hourofthetime.com/corporatesymbology.htm Citaat:
Citaat:
, doet die zijn werk goed. Nee! Denkt hij van wel! Ja! Dus of je je werk goed doet weet iik niet en kan in onmogelijk vanaf hier checken! And so on and so forth Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 13 september 2006 om 10:18. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9186 | |
Banneling
|
![]() Ik moet weer eens overgeven en ik hoop anderen met mij.
Citaat:
And so on and so forth Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9187 | |
|
![]() Citaat:
![]() Om te beginnen ben ik bij een aantal beeldmerken rechtstreeks betrokken geweest. Ik weet hoe ze ontstaan. Afgezien van een aantal onjuistheden vind ik het wel een interessante link. Begrijp me goed, ik zeg niet dat er geen symboliek zit in het vrijmetselaarssymbool. Waarschijnlijk zelfs wat je eraan toedicht. Maar elk beeldmerk barst van de symboliek. En mythologie wordt heel vaak gebruikt als uitgangspunt. Eigenlijk is het bijna zo dat hoe meer betekenissen je achter een beeld kunt zoeken, hoe beter het is. Tegelijkertijd moet het krachtig zijn. Over een paar van die getoonde beeldmerken kan ik kort zijn: Shell is geen brandende zon maar een schelp als verwijzing naar fossiele brandstoffen. Het is een beeldmerk van Raymond Loewy, die zelf al uitgebreid uitleg heeft gegeven over het ontstaan van het logo. (Dat is dezelfde die meer Lucky Strike wist te verkopen door de verpakking frisser te maken, het groen eraf te halen en tegen mensen te zeggen dat die kleur nodig was voor het amerikaanse leger in WO2. Als je Lucky kocht was je dus een patriot!) Slimme marketingmethoden maar geen NWO. Dat CBS een oog als beeldmerk heeft moet je niets achter zoeken. Hun core business gaat over 'zien'. Verder wordt heel veel gepraat over 'stralen'. Ten eerste heeft een zon een vrolijke betekenis, het is dus niet zo gek dit te gebruiken. Ten tweede worden vaak donkere beelden gebruikt tegen een donkere achtergrond. Om die beelden toch te laten afsteken wordt vaak een lichte 'doezel' gebruikt. Puur praktisch dus, met als bijkomend voordeel de idee dat een logo licht geeft, schijnt, belangrijk is. Voor de rest klopt veel van de uitleg over de gebruikte mythologie. En natúurlijk is dat symbolisch bedoeld. Het wordt vaak gebruikt om het (beoogde) karakter van het bedrijf weer te geven. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 13 september 2006 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9188 |
Banneling
|
![]() Today this liar-puppet will use the grief of September 11th to support the agenda of global control when he knows who was really behind the attacks of 9/11 and why ...
![]() The sickest 'man' in America - except for those who control him ![]() And son on and so forth Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#9189 |
|
![]() Nog even ter aanvulling m.b.t. je citaat: Het is juist dat we worden omringd door symbolen, zonder dat (veel) mensen zich bewust zijn van de betekenis.
Elk beeld heeft zijn betekenis maar ook zijn associaties. Elke kleur ook. Elk lettertype ook. Het is echter wel grotendeels cultureel bepaald. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9190 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
voor het luciferianisme! Waarom zou ik dat er niet achter zoeken? Daar ik weet dat de top uit Satanisten bestaan, is het toch wel heel waarschijnlijk zo dunkt me. Citaat:
en dat ze daarom de logo''s gebruiken.o.m. zoals gezegd onm te communiceren. En die zon staat er in omdat veel van de genoemde bedrijven aangestuurdt wordt door leden van de zonnecult. (een illuminati geheim genootschap) Citaat:
Ik kies voor het laatste, zeker als je het samen neemt met andere aanwijzingen dat het satanisten zijn Maar bedankt dat je er effe met je oog naar gekeken hebt. Nuff said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 13 september 2006 om 10:45. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zo staat bv het vrijheidsbeeld in de USA voor vrijheid In 'werkelijkheid' of vanuit een andere cultuur (illuminati) staat ie voor Queen Semerimis.en dat maakt het beeld meteen minder fris btw het beeld is geschonken door franse vrijmetselaars aan de vrijmetselaars in de USA De toorts die ze ddraagt staat voor 'illumination' kennnis die wij, het vee het klootjes volk niet hebben. Deze toorts zie je heel veel in logo''s terug. Toeval?? denk het toch eg niet! And so on and so forth Pin d'Ar And so on and so forth |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9192 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Driehoeken en cirkels alvast niet. Geen zon of ster. Ogen, appels, toortsen, pegasussen of schelpen zijn ook al uit den boze. Lettercombinaties uit Mendeljev zijn tabel mogen ook niet in uw naam, en natuurlijk geen spiralen,... Als ik nog eens een logo moet aanpassen maak ik er hetvolgende van: een piramide met een oog in, een zon erboven en een ster links en rechts, en onderaan het woord Aurora 666 met de middelste 2 letters in een ander kleurtje. Dan hebt ge zowal Au (goud) als Ra (een oud godje) duidelijk zichtbaar. Dan kunnen jullie je nog eens amuseren met een analyse maken. ![]() Voor elk symbooltje wordt toch een uitleg verzonnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9193 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de duidelijkste vind ik persoonlijk de toorts, de driehoek de zon het oog en de slang die in zijn eigen staart bijt Nu overdrijf je het wel enigszins And so on and so forth Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9196 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9197 |
Parlementslid
|
![]() Wat heeft de lengte hiermee te maken. En het is mogelijk dat er in Washington een egyptische obelisk staat maar wat heeft dat te maken met het St Pietersplein in Rome.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9198 |
|
![]() Yep, de politie in België en Nederland heeft ook een toorts als logo.
![]() |
![]() |
#9199 |
|
![]() Of deze, een van de meest in your face logo's:
![]()
![]() |
![]() |
#9200 |
Banneling
|