Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 maart 2009, 08:33   #9201
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde

Buzz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
En Afghanistan geen prioriteit? Ze stonden klaar vóór 9/11 om binnen te vallen.
Ze waren voor 9/11 net aan het onderhandelen met de Taliban over oliepijpleidingen! En ze stonden niet klaar, zelfs na 9/11 hadden ze geen significante conventionele macht klaar om binnen te vallen (om geografische redenen), en moesten Special Forces en de Noordelijke Alliantie al het werk doen tot de troepen konden binnengebracht worden. De adviseurs in de Ex-Sovietstaten stelden nauwelijks een militair capabele invasiemacht voor. Meeste troepen zijn dan ook via Pakistan gekomen, waar er geen troepenmacht was voor 9/11 want toen steunde die nog de Taliban. En waar is die pijpleiding nu, ~7 jaar later? Nergens!

Als je nu naar het Amerikaans leger kijkt, is de visie van PNAC er niet gekomen, de projecten die ze wouden afschaffen (JSF, LCS, Ford-klasse vliegdekschip) zijn allemaal nog aan de gang, de F-22 daarintegen, is gedaalt tot maar 182 stuks! Dit en nog meer ontwikkelingen zijn niet gekomen. Een voorbeeld is de Russische cyber-aanval op Estland, dat aspect van de oorlogsvoering is pas dan serieus genomen door het westen, niet door 9/11. De neocons hebben veel verloren aan hun incopetentie de laatste 8 jaar, inclusief het presidentschap.
Buzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2009, 22:56   #9202
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Over de Pentagon video's :

Stel even dat er op alle niet-vrijgegeven beelden niets relevants te zien is, moest men dan een stuk of 60 filmpjes waar niets op te zien is op de FBI website plaatsen ?? zoiets ?

Moet je eens voorstellen wat dat voor een reacties teweeg had gebracht .
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2009, 23:05   #9203
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht

Stel even dat er op alle niet-vrijgegeven beelden niets relevants te zien is, moest men dan een stuk of 60 filmpjes waar niets op te zien is op de FBI website plaatsen ?? zoiets ?

Door dit te doen zouden ze in ieder geval veel (zoniet alle) inside verdachtmakingen kelderen, maar ze doen dat niet ...

You know why?

Denk aan JFK
Denk aan de Reichstag
Denk aan USS Liberty
Denk aan Pearl Harbour
Denk Oklahoma
Denk aan ...

Allemaal van het zelfde laken een broek
Oud 16 maart 2009, 23:10   #9204
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Oud 16 maart 2009, 23:25   #9205
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde

Buzz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Door dit te doen zouden ze in ieder geval veel (zoniet alle) inside verdachtmakingen kelderen, maar ze doen dat niet ...
Jep dat zou wel mooi meegenomen zijn, maar aan de andere kant neemt de FBI de samenzweringstheoriën misschien gewoon niet serieus genoeg daarvoor. Kmoet toegeven, ik ben allesinds ook benieuwd naar die video's.

Citaat:
Denk aan JFK
Denk aan de Reichstag
Denk aan USS Liberty
Denk aan Pearl Harbour
Denk Oklahoma
Denk aan ...

Allemaal onder dezelfde noemer steken; terroristische aanslagen, militaire aanvallen en assasinaties, dit zijn dingen die zo gewoon ook gebeuren hoor!, u bent duidelijk over-paranoïde als u automatisch denkt dat deze ALLEMAAL complotten zijn, zo maakt het niet meer uit wat er gebeurd he, tis altijd een complot uitgevoerd door de grote kwaadaardige geheime regering . Goe kijken, als morgen Obama word vermoord was het zeker omdat hij niet meer naar de grote bazen luisterde, ofwel allemaal show om de NWO op gang te krijgen. Dingen zoals fundemantalisme of rassenhaat zullen nooit overwogen worden. Alex Jones will have a field day!
Oud 16 maart 2009, 23:32   #9206
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buzz Bekijk bericht
Allemaal onder dezelfde noemer steken; terroristische aanslagen, militaire aanvallen en assasinaties, dit zijn dingen die zo gewoon ook gebeuren hoor!, u bent duidelijk over-paranoïde als u automatisch denkt dat deze ALLEMAAL complotten zijn, zo maakt het niet meer uit wat er gebeurd he, tis altijd een complot uitgevoerd door de grote kwaadaardige geheime regering . Goe kijken, als morgen Obama word vermoord was het zeker omdat hij niet meer naar de grote bazen luisterde, ofwel allemaal show om de NWO op gang te krijgen. Dingen zoals fundemantalisme of rassenhaat zullen nooit overwogen worden. Alex Jones will have a field day!
Beste Buzz,

In plaast van die gebeurtenissen af te doen als conspiray nonsens zou je ze beter eens grondig onderzoeken.

Lees wat meer een boek, u verrijkt alleen uzelf

Begin bij JFK bijvoorbeeld, of bent u nog één van de weinigen die er van overtuigd is dat Lee Harvey Oswald de boosdoener is?
Oud 16 maart 2009, 23:49   #9207
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht

"Stel" en "Moest" zijn dood. Heeft niets relevants en is ook niet van toepassing wat betreft het Pentagon.

Stel dat ze die 60 filmpjes zouden vrijgeven en er is wel iets relevants op te zien!?

Moet je eens voorstellen wat dat voor een reacties teweeg zou brengen.

Als vrij nieuw op deze topic (jij dan bedoel ik), Atmosphere, zou ik je willen vragen of je een aantal van de geposte documentaires op dit topic hebt bekeken van A tot Z.

Er zijn er een paar bij die een mens kiekevel geven! En toch, elke keer als ik zo'n film post, blijft het oorverdovend stil bij de mensen die de officiële versie aanvaarden (met hand en tand verdedigen zelfs, met oogflappen en al).

Sommigen komen af met "respect voor de overledenen en hun nabestaanden".

Wel, het zijn vooral een groot deel van de nabestaanden die tot de laatste snik ijveren voor een nieuw onderzoek naar de gebeurtenissen op 9/11/2001.
Enkel en alleen al om eindelijk hun rouwproces te kunnen inzetten.
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2009, 00:08   #9208
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

You know why?

Denk aan JFK
Denk aan de Reichstag
Denk aan USS Liberty
Denk aan Pearl Harbour
Denk Oklahoma
Denk aan ...

En neem het voormalig geheim document "operation northwoods" in gedachten om te weten tot hoever ze bereid zijn om te gaan....En vooral ,het hoofdstuk englin airways is hier bijzonder interessant....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2009, 00:47   #9209
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde

Buzz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste Buzz,

In plaast van die gebeurtenissen af te doen als conspiray nonsens zou je ze beter eens grondig onderzoeken.

Begin bij JFK bijvoorbeeld, of bent u nog één van de weinigen die er van overtuigd is dat Lee Harvey Oswald de boosdoener is?
Heb overlaatst nog een boek gelezen over hoe het Vaticaan achter de moord van JFK (en anderen) zat, en de man was dan nog de eerste katholieke president! Maar bon, ze was even geloofwaardig en op evenveel feit gebaseerd als die die zeggen dat de CIA erachter zat. Dat bittere CIA agenten misschien JFK wel wouden opruimen na Cuba klinkt niet onmogelijk, bon zelfs een groter complot sluit ik niet uit, de exacte gebeurtenissen van die dag (in tegenstelling tot 9/11) blijven ook voor mij een mysterie.

U daarintegen, ziet blijkbaar bijna iedere historische gebeurtenis als een complot. Beetje zelfde als iemand die gewoon maar altijd de overheid voor z'n woord neemt, de beslissing stond al vast voor het feit.
Oud 17 maart 2009, 06:02   #9210
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
de exacte gebeurtenissen van die dag (in tegenstelling tot 9/11) blijven ook voor mij een mysterie.
Dus is het per definitie een complot. En aangezien ik uw reply al zie aankomen zal ik er ineens aan toevoegen... niet omdat het een mysterie is, maar omdat het zeer duidelijk was wie er probeerde te suggereren dat het géén mysterie was.

"Back and to the left".
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2009, 08:05   #9211
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde

Buzz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Dus is het per definitie een complot. En aangezien ik uw reply al zie aankomen zal ik er ineens aan toevoegen... niet omdat het een mysterie is, maar omdat het zeer duidelijk was wie er probeerde te suggereren dat het géén mysterie was.
Dus de overheid wou na het drama rap de schuldige hebben? Klinkt niet belachlijk (lol, 9/11 Comissie!). Bon, het vluchten van Oswald was dan ook heel verdacht. Het is voor mij een mysterie omdat ik er niet veel onderzoek naar gedaan heb, wat ook de reden is dat ik een complottheorie niet direct uitsluit. Kennedy had genoeg vijanden, in zijn eigen regering maar ook bij de gewone burgerbevolking.
Oud 17 maart 2009, 09:46   #9212
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
En neem het voormalig geheim document "operation northwoods" in gedachten om te weten tot hoever ze bereid zijn om te gaan....En vooral ,het hoofdstuk englin airways is hier bijzonder interessant....
Juist
Oud 17 maart 2009, 09:47   #9213
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb overlaatst nog een boek gelezen over hoe het Vaticaan achter de moord van JFK (en anderen) zat, en de man was dan nog de eerste katholieke president! Maar bon, ze was even geloofwaardig en op evenveel feit gebaseerd als die die zeggen dat de CIA erachter zat. Dat bittere CIA agenten misschien JFK wel wouden opruimen na Cuba klinkt niet onmogelijk, bon zelfs een groter complot sluit ik niet uit, de exacte gebeurtenissen van die dag (in tegenstelling tot 9/11) blijven ook voor mij een mysterie.

U daarintegen, ziet blijkbaar bijna iedere historische gebeurtenis als een complot. Beetje zelfde als iemand die gewoon maar altijd de overheid voor z'n woord neemt, de beslissing stond al vast voor het feit.
Bent u nog één van de weinigen die er van overtuigd is dat Lee Harvey Oswald de boosdoener is?
Oud 17 maart 2009, 10:55   #9214
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde

Buzz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bent u nog één van de weinigen die er van overtuigd is dat Lee Harvey Oswald de boosdoener is?
Ik zeg net dat ik het niet weet, laat staan dat ik overtuigd ben van iets! De onjuistheden en de mogelijke schutterslocaties (het hek bvb), misschien was Osweld het niet, ofwel niet de enige? Bon, ik weet het niet en durf ook geen conclusies te trekken uit de beperkte kennis die ik nu heb.
Oud 17 maart 2009, 11:15   #9215
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zeg net dat ik het niet weet, laat staan dat ik overtuigd ben van iets! De onjuistheden en de mogelijke schutterslocaties (het hek bvb), misschien was Osweld het niet, ofwel niet de enige? Bon, ik weet het niet en durf ook geen conclusies te trekken uit de beperkte kennis die ik nu heb.
Informeer u dan eerst grondig(-er) alvorens er uitspraken over te doen

Een statement die voor vele van deze gebeurtenissen van toepassing is.

Ik ga het hier ook nogmaals stellen:
Ik ben persoonlijk begonnen in 2002 met onderzoek naar 9-11 om een aantal van mijn vrienden die kwamen aandraven met de inside story te overtuigen van hun ongelijk. De eerste paar maanden vond ik heel veel zaken die me gelijk gaven in mijn stelling, maar hoe dieper ik groef, hoe meer officiële rapporten in doornam, hoe meer ik van mijn eigen ongelijk overtuigd werd waarna ik uiteindelijk mijn vrienden heb moeten gelijk geven en hen daarenboven nog van veel meer informatie kon voorzien over de ware gebeurtenissen.

Pas op, het neemt heel (HEEL) veel (VEEL) tijd in beslag, ik heb meer dan een meter hoog geprinte A4-tjes liggen in mijn bergruimte.
Oud 17 maart 2009, 12:04   #9216
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde

Buzz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Informeer u dan eerst grondig(-er) alvorens er uitspraken over te doen
Ik ben begonnen met kritiek dat u blijkbaar alle significante historische gebeurtenissen als complotten beschouwd, u bent dan op JFK specifiek beginnen hameren, niet ik.

Citaat:
Ik ga het hier ook nogmaals stellen:
Ik ben persoonlijk begonnen in 2002 met onderzoek naar 9-11 om een aantal van mijn vrienden die kwamen aandraven met de inside story te overtuigen van hun ongelijk. De eerste paar maanden vond ik heel veel zaken die me gelijk gaven in mijn stelling, maar hoe dieper ik groef, hoe meer officiële rapporten in doornam, hoe meer ik van mijn eigen ongelijk overtuigd werd waarna ik uiteindelijk mijn vrienden heb moeten gelijk geven en hen daarenboven nog van veel meer informatie kon voorzien over de ware gebeurtenissen.

Pas op, het neemt heel (HEEL) veel (VEEL) tijd in beslag, ik heb meer dan een meter hoog geprinte A4-tjes liggen in mijn bergruimte.
Ik heb ook zeer (té) lang bezig geweest met 9/11, en ik zie nergens concreet bewijs van een complot. Hoogstens, en zelfs dan nog, zie ik potentieel voor de theorie dat Bush het simpelweg laten gebeuren heefd, maar dat is iets dat dan enkel bij de hoogste top van de regering bekend zou zijn, en dus heel moeilijk te bewijzen valt.
Oud 17 maart 2009, 16:42   #9217
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
lees dit eens...

http://www.jfkmurdersolved.com/pdf/jfk.pdf
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2009, 17:07   #9218
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

You know why?

Denk aan JFK
Denk aan de Reichstag
Denk aan USS Liberty
Denk aan Pearl Harbour
Denk Oklahoma
Denk aan ...

Dat zijn zoals altijd enkel beweringen waar je niet het kleinste bewijs voor kan aanbrengen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2009, 17:10   #9219
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Beste Buzz,

Wat googelen is ook NIET onderzoeken!
Stop nu toch eens met te zeggen dat je onderzoek doet. Je leest verdomme gewoon wat sites en wat anderen dus zeggen, dat is NIET onderzoek doen!!!!
Oud 17 maart 2009, 17:13   #9220
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
"Stel" en "Moest" zijn dood. Heeft niets relevants en is ook niet van toepassing wat betreft het Pentagon.

Stel dat ze die 60 filmpjes zouden vrijgeven en er is wel iets relevants op te zien!?

Moet je eens voorstellen wat dat voor een reacties teweeg zou brengen.

Als vrij nieuw op deze topic (jij dan bedoel ik), Atmosphere, zou ik je willen vragen of je een aantal van de geposte documentaires op dit topic hebt bekeken van A tot Z.

Er zijn er een paar bij die een mens kiekevel geven! En toch, elke keer als ik zo'n film post, blijft het oorverdovend stil bij de mensen die de officiële versie aanvaarden (met hand en tand verdedigen zelfs, met oogflappen en al).

Sommigen komen af met "respect voor de overledenen en hun nabestaanden".

Wel, het zijn vooral een groot deel van de nabestaanden die tot de laatste snik ijveren voor een nieuw onderzoek naar de gebeurtenissen op 9/11/2001.
Enkel en alleen al om eindelijk hun rouwproces te kunnen inzetten.
Moest er 1 enkel bewijs zijn voor een inside job dan zouden mensen niet geloven in de officiele versie, maar dat er is er gewoonweg niet. Mensen geloven gewoon de flauwe kul niet over een inside job. En zolang er geen bewijzen worden gegeven en leugens worden verkondigd door de believers, hoe meer en meer mensen er zullen zijn die de believers als leugenaars zullen aanspreken, want dat zijn jullie gewoon.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be