![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9201 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als je nu naar het Amerikaans leger kijkt, is de visie van PNAC er niet gekomen, de projecten die ze wouden afschaffen (JSF, LCS, Ford-klasse vliegdekschip) zijn allemaal nog aan de gang, de F-22 daarintegen, is gedaalt tot maar 182 stuks! Dit en nog meer ontwikkelingen zijn niet gekomen. Een voorbeeld is de Russische cyber-aanval op Estland, dat aspect van de oorlogsvoering is pas dan serieus genomen door het westen, niet door 9/11. De neocons hebben veel verloren aan hun incopetentie de laatste 8 jaar, inclusief het presidentschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over de Pentagon video's :
Stel even dat er op alle niet-vrijgegeven beelden niets relevants te zien is, moest men dan een stuk of 60 filmpjes waar niets op te zien is op de FBI website plaatsen ?? zoiets ? Moet je eens voorstellen wat dat voor een reacties teweeg had gebracht . |
![]() |
![]() |
![]() |
#9203 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Door dit te doen zouden ze in ieder geval veel (zoniet alle) inside verdachtmakingen kelderen, maar ze doen dat niet ... You know why? Denk aan JFK Denk aan de Reichstag Denk aan USS Liberty Denk aan Pearl Harbour Denk Oklahoma Denk aan ... Allemaal van het zelfde laken een broek
![]() |
![]() |
#9205 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9206 | |
|
![]() Citaat:
In plaast van die gebeurtenissen af te doen als conspiray nonsens zou je ze beter eens grondig onderzoeken. Lees wat meer een boek, u verrijkt alleen uzelf Begin bij JFK bijvoorbeeld, of bent u nog één van de weinigen die er van overtuigd is dat Lee Harvey Oswald de boosdoener is?
![]() |
![]() |
#9207 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Stel dat ze die 60 filmpjes zouden vrijgeven en er is wel iets relevants op te zien!? Moet je eens voorstellen wat dat voor een reacties teweeg zou brengen. Als vrij nieuw op deze topic (jij dan bedoel ik), Atmosphere, zou ik je willen vragen of je een aantal van de geposte documentaires op dit topic hebt bekeken van A tot Z. Er zijn er een paar bij die een mens kiekevel geven! En toch, elke keer als ik zo'n film post, blijft het oorverdovend stil bij de mensen die de officiële versie aanvaarden (met hand en tand verdedigen zelfs, met oogflappen en al). Sommigen komen af met "respect voor de overledenen en hun nabestaanden". Wel, het zijn vooral een groot deel van de nabestaanden die tot de laatste snik ijveren voor een nieuw onderzoek naar de gebeurtenissen op 9/11/2001. Enkel en alleen al om eindelijk hun rouwproces te kunnen inzetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9209 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
U daarintegen, ziet blijkbaar bijna iedere historische gebeurtenis als een complot. Beetje zelfde als iemand die gewoon maar altijd de overheid voor z'n woord neemt, de beslissing stond al vast voor het feit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9210 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
"Back and to the left". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9211 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dus de overheid wou na het drama rap de schuldige hebben? Klinkt niet belachlijk (lol, 9/11 Comissie!). Bon, het vluchten van Oswald was dan ook heel verdacht. Het is voor mij een mysterie omdat ik er niet veel onderzoek naar gedaan heb, wat ook de reden is dat ik een complottheorie niet direct uitsluit. Kennedy had genoeg vijanden, in zijn eigen regering maar ook bij de gewone burgerbevolking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9212 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9213 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9214 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik zeg net dat ik het niet weet, laat staan dat ik overtuigd ben van iets! De onjuistheden en de mogelijke schutterslocaties (het hek bvb), misschien was Osweld het niet, ofwel niet de enige? Bon, ik weet het niet en durf ook geen conclusies te trekken uit de beperkte kennis die ik nu heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9215 | |
|
![]() Citaat:
![]() Een statement die voor vele van deze gebeurtenissen van toepassing is. Ik ga het hier ook nogmaals stellen: Ik ben persoonlijk begonnen in 2002 met onderzoek naar 9-11 om een aantal van mijn vrienden die kwamen aandraven met de inside story te overtuigen van hun ongelijk. De eerste paar maanden vond ik heel veel zaken die me gelijk gaven in mijn stelling, maar hoe dieper ik groef, hoe meer officiële rapporten in doornam, hoe meer ik van mijn eigen ongelijk overtuigd werd waarna ik uiteindelijk mijn vrienden heb moeten gelijk geven en hen daarenboven nog van veel meer informatie kon voorzien over de ware gebeurtenissen. Pas op, het neemt heel (HEEL) veel (VEEL) tijd in beslag, ik heb meer dan een meter hoog geprinte A4-tjes liggen in mijn bergruimte.
![]() |
![]() |
#9216 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.jfkmurdersolved.com/pdf/jfk.pdf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9218 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9219 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop nu toch eens met te zeggen dat je onderzoek doet. Je leest verdomme gewoon wat sites en wat anderen dus zeggen, dat is NIET onderzoek doen!!!! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9220 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |