![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9221 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ben ik u vergeten?
#9222 |
Banneling
|
![]() Het censuur heeft zich hersteld. Nu nog Free Gamla en Free Tandem!
![]() |
![]() |
![]() |
#9223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9224 |
Banneling
|
![]() Weet niet? Het klinkt mooier. De deken klinkt ook niet, het deken is mooier.
Maar correct zou zijn "de deken". Zoelank we mekander mor begrijpe |
![]() |
![]() |
#9225 | |
|
![]() Citaat:
Voila, den Hoomer steeds tot uw dienst bij het oplossen van spraakverwarringen.
![]() |
#9226 |
Banneling
|
![]() Neen, het deken voor onder te slapen is een DE deken.
|
![]() |
![]() |
#9227 |
Banneling
|
![]() DE boek
|
![]() |
![]() |
#9228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit (en wat gekleurd) 2de·ken (de/het; v(m) en o; meervoud: dekens) 1kleed om onder te slapen - See more at: http://www.vandale.nl/opzoeken?patte...n#.VsBOotDFI2w
2 de·ken (de/het; v(m) en o; meervoud: dekens) 1kleed om onder te slapen - See more at: http://www.vandale.nl/opzoeken?patte...n#.VsBOotDFI2w .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#9229 |
Banneling
|
![]() de/het
De stad, 't stad |
![]() |
![]() |
#9230 |
|
![]() Krates: Banneling
![]() |
![]() |
![]() |
#9231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enig idee waarom hij een ban kreeg ?
|
![]() |
![]() |
#9232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wellicht heeft iemand op het rode driehoekje gedrukt.
zie http://forum.politics.be/showpost.ph...43&postcount=9
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#9233 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Revisionisme heeft inherent niets met de holocaust te maken (negationisme wel). https://nl.wikipedia.org/wiki/Historisch_revisionisme Citaat:
Bijvoorbeeld de behandeling van de Indianen in de USA is in de jaren '40 en '50 'gerevisioneerd'. Ipv dat de Indianen 'de slechten' waren bleek dat zij in feite onderdrukt en bedrogen werden door de blanken. Dat is een positieve versie van revisionisme. |
|||
![]() |
![]() |
#9234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar iemand weet dat dus wel. Graag, zb edit: waarschijnlijk zullen daar boeken met 'negationisme' tussenstaan, geen idee. Ik merk wel graag op dat het verdomd hypocriet is van Europese landen om de boots van de Amerikaan te likken terwijl zij wel van 'freedom of speech' kunnen genieten. Europa is fucked meanwhile though, imho. Ik vraag me terecht af hoe ver dit gaat. Kan men eventueel een ban oplopen als men bvb. naar Alex Jones, Glenn Beck, Rense, Brother Nathaniel, Gilad Atzmon, soortgelijk of zelfs een David Duke een link plaatst? Ik dacht het niet. Nu kwam @Gamla mij ook met regelmaat als een norse racist over, maar steeds on topic zonder getrol... Wie geen enkele graad van racisme en familiegevoel overhoudt is een leugenaar of een looser. Zo simpel is dat. De site waarnaar @Gamla linkte is me volledig onbekend. Laatst gewijzigd door zonbron : 14 februari 2016 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
#9236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er geen idee van waarom krates een ban kreeg, en geef principieel NOOIT kritiek op moderatie. Maar ik hoop wel dat hij snel terug clementie krijgt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks mis mee. Akkoord. Laat het wel duidelijk zijn dat de mod van het een en ander 'af wilt'. En men is er duidelijk mee bezig. Clementie zo mogelijk, orde op zaken sowieso. We kennen allen het spel. Laatst gewijzigd door zonbron : 14 februari 2016 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
#9239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige die weet waarom gamla een ban kreeg is de moderator, en blijkbaar heeft die achteraf een nieuwe beslissing genomen want hij staat terug in de ledenlijst, welliswaar met melding 'banneling' wat volgens mij wil zeggen dat hij enkel een tijdelijke ban kreeg. Geen permban. Ik denk dat wij soms al wel eens uit het oog verliezen dat wat WIJ als individu toelaatbaar achten, en relateren aan de vigerende wetgeving niet altijd 100% synchroon loopt met de afweging die een moderator van een forum moet maken. Met name moet hij/zij zorgen dat de inhoud van het forum binnen de limieten van de wet blijft. Of anders uitgedrukt : de mod moet ervoor zorgen dat de hele website niet in het blikveld van het gerecht komt omwille van wat wilde uitspraken van mij of jou. Als ik of een ander vandaag effe overdrijven lijkt dat een detail te zijn, maar als daar zaken tussen staan die de wet overtreden kan men een website gewoon eruit halen en zijn er gerechtelijke gevolgen. Toch iets om eens bij stil te staan. |
|
![]() |
![]() |
#9240 |
Banneling
|
![]() Je weet vandaag niks meer precies...
|
![]() |