![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Oh: Bij de currysoep & erwtensoep eet ik altijd de korstjes droog op ![]() Ik doe dat zelfs met elke minute soup die ik eet ![]() ![]() Damn , they call me weird ![]() ![]() ![]() Strange , isn't it ![]() ![]() Bwa , mijn creativiteit: https://www.youtube.com/user/thedish...monster/videos Binnenkort zet ik er nog wat nummerkes op ![]() Allee , ik ben partitos , tot de volgende zitting ![]() Oh , ik was op tijd wakker vandaag , 8h30 , normaalgezien is't altijd 9h00 ![]() En elke dag , 24/24 , voel ik ook rug & beenpijn , soms val ik er van in slaap , een uurke liggen is dan wel nodig ![]() Als je mij ziet , zou je het niet zeggen !! ![]() Maar ach , ik leef , en ben er blij mee ![]() ![]() Pluk de dag & geniet er van ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 januari 2015 om 00:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep cookie, 'pluk de dag' indeed
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rond 2 uur , hamerkeklop , of chloroform
![]() Ondertussen nog effe verder smurfen op het net ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9284 |
Europees Commissaris
|
![]() Vissen naar complimentjes. Bah, Marie, je moest je schamen.
![]() |
#9285 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9286 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wij moeten daarvoor niet onder de bureau kruipen, maar er op.... Die worden immers met al zo'n slaaptechnische foefjes geleverd.....
![]()
![]() |
#9287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En bij een bevredigend antwoord, wat heb ik gevangen? ![]()
![]() |
![]() |
#9288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gepensioneerd zijn? Voor niks goed! Voor niks heb ik nog tijd!
Ik dacht een rustig weekend en een kalme week tegemoet te gaan ... Eén telefoontje zette gisteren mijn hele dag al op zijn kop. Een ander telefoontje en een e-mailtje deze morgen lieten me weten dat ik volgende week ten minste 2 halve dagen moet opofferen. 't Is begot altijd iets! ![]() Ik heb het hier nog ooit gezegd : laat mij met rust, ik ben gepensioneerd! Maar ja, zonder al dat gedoe, zat ik me misschien dood te vervelen ... Alhoewel, nu ik hier mijn nood zit te klagen valt mijn frank dat ik mijn was nog moet afdoen en nog geen tijd heb gehad om mijn post van gisteren na te zien ... Bah, ik blijf toch nog efkes op het forum rondsnollen ![]()
![]() |
#9290 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Bittere tranen wenen!
![]() |
![]() |
![]() |
#9291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bedankt voor uw oplossing en verduidelijking ![]()
![]() |
![]() |
#9292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En? Heeft er hier iemand een baret kunnen pikken van ne para?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kijk er niet altijd naar, maar dit muntje schitterde zo hard, amai, dat kwam precies recht van de muntenslagerij. Bij nader inzien was er een beeldje dat ik niet kende, dus 'k ben het moeten gaan opzoeken op internet. De tekst is te klein om te lezen zonder vergrootglas. Ik had eigenlijk gehoopt dat het een splinternieuwe van Litauwen zou zijn, maar nee, 't was nen 'Ollander uit 2014. Die poetsen hun munten dus wel mooi op om zo te schitteren.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Pontifex : 30 januari 2021 om 12:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'kzen maffeuuuuh , ajuus
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() saluut
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje respect hé! Dat zijn verdedigers van het vaderland!
![]() |
#9297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen aan de verdedigers van het vaderland
![]()
![]() |
#9298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel man hebben we nu eigenlijk al in het POK'se leger?
![]() ![]()
![]() |
#9300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |