![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9341 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9342 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
(DNA and the secrets of the spiral) maar ok op internet heb ik me de pleure gezocht maar niks gevonden Ik ga nog kijken naar een video van S.Tenen. Citaat:
Citaat:
volgens de Vedische( ![]() Citaat:
![]() Er bestaat nog twijfel over het volgende: - De Slinger van Foucault - Er is nog wel discussie over het feit of dit boek van Eco een goed boek is. ![]() mischien wel een goed boek, ik hem hem nog niet gelezen, maar hij past binnen het door ons genoemde vrijmetselaar-paradigma. Maar je conclusie slaan duidelijk als een t....... je schuift onze argumenten gewoon terzijde!!!! weet je wat la maar! Zo is er niet te discussieren ![]() And so on and so forth Pin d Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 15 september 2006 om 11:02. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9343 |
|
![]() Ze finacieren beide kampen. Rechts links het maakt niet uit. Controle dat is het.
![]() |
![]() |
#9344 |
|
![]() Pindar,
Ik zeg niet dat deze zaken niet waar zouden kunnen zijn. Ik zeg slechts dat ze tot nog toe onbewezen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9345 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9346 | |
Banneling
|
![]() Zoals eerder gezegd:
Citaat:
And so on and so forth Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9347 | |
|
![]() Citaat:
Numerologie, Cymatics, Corporate logo's zin onbewezen. Het is nu wel bewezen dat Silverstein heeft verloren aan 9/11. Het is ook bewezen dat de obelisken niet dezelfde lengte hebben en dat de lengte ook niets met 666 te maken heeft. (Ik zie dat je ondertussen weer je post hebt veranderd. Misschien heb je een bron voor 555+111?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9348 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat er om dat de iluminati er in geloven! Ik 'geloof' ook niet in satanisme, maar de illuminati wel en dat beinvloed ook ons leven! Cymatics onbewezen?? Bedoel je Cymatics als een geheel???????? Zo ja dan heb je het echt niet begrepen! Corporate Logos hebben we duidelijk aangetoond! Maar dan gelden onze argumenten opeens niet meer nu??? Citaat:
Ik zal eens kijken voor 555+111, ik heb hem Zelf uit een video. maar ik ga niet rennen voor je want ik vind je niet echt zuiver discussieren Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 15 september 2006 om 11:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9350 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Man, ik maak die krengen zélf. Voor grote internationals. Met zonnetjes, met ogen, met driehoeken en cirkels, met straling en zonder straling, met mythologische symboliek en zonder. Het kan best dat het alziend oog in een piramide speciale betekenis heeft voor vrijmetselaars. Het gebruik in corporate logo's staat daar los van. Ja, dat de oorsponkelijke bouwers er speciale betekenis aan hechten lijkt me niet meer dan logisch. Dat degenen die oorlogsbuitverzamelen hetzelfde doen wordt nergens aangetoond. Citaat:
Volgens mij discussier ik correct en op basis van feiten. Maar je hoeft inderdaad niet voor mij te rennen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9351 | |
|
![]() Citaat:
Ook wordt er ten aanzien van Windsor Castle gezegd dat het 660 kamers heeft. Nu klopt dat natuurlijk niet dus wordt er gesuggereerd dat het 6 kamers 'mist'. Zo kan je alles bewijzen Pindar. Als het getal niet klopt zorgen we er gewoon voor dat het klopt ook al moeten we er wat 'bijverzinnen'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9352 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vind dus dat het er niet los van staat. Een vraag heb ik al gesteld en geen antwoord op gekregen:Als je het voor de grote internationale internationals maak, verzin je ze dan zelf of krijg je een opdracht van wat je moet maken en vind er geen keuring van het logo plaats door de top? Citaat:
Citaat:
Nuff said Pin d'Ar |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9353 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er wordt niet zomaar iets bij verzonnen. Als je weet dat de vrijmetselaars (>33) satanisten zijn, dan wordt er niet willekeurig iets bij verzonnen.dan had het ook een heel ander nummer kunnen zijn! Vraag wordt dan dus, zijn vrijmetselaars (>33) satanisten? Ik zeg ja, maar ik kan je dat hier niet uitleggen, maar dan raad ik 2 boeken aan waarbij je het uit hun eigen werken kan deduceren. Een goed leidraad hierbij is "THe New World Order" van Ralp Epperson ![]() Lees deze te samem met ![]() En U kunt helemaal zelf ontdekken dat vrijmetselaars(>33) satanisten zijn Het 'werk' zal U echter zelf moeten doen Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9354 | ||
|
![]() Citaat:
Het is wel degelijk 555 feet hoog (dat is 6660 inches): Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9355 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens volgens Pindanoot moet er bij die 555 feet nog eens 111 ondergronds bijgeteld worden. Dat is dan 7992 inch. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9356 |
|
![]() Er is trouwens nog veel meer symbolisme in Washingnton zoals het pentagram is het stratenplan waarvan het onderste punt in het witte huis toekomt:
![]() ![]() Maar er is zelfs nog meer. Kijk hoe de verschillende monumenten en het pentagram geschikt staan met het hoofdkwartier van de 33ste graad van de vrijmetselarij! En hoe het passer en kompas erin verwerkt is. ![]()
![]() |
![]() |
#9357 | |
|
![]() Het groeiend bewustzijn over 9/11 en de NWO in cijfers!
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 15 september 2006 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9358 |
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9359 | ||
|
![]() Citaat:
Het ZIJN andere nummers. Er wordt naar het gewenste resultaat toegerekend. Met vage argumenten. 'Ja, het is 110 maar het zou me niets verbazen als het 111 blijkt te zijn'. Of: "Het getal is 660. Missen we er 6?" Of 6 stars, with 6 rods, with 6 stars= 666. Nee! Het zijn 12 sterren en 6 'rods'. Maar het zijn er niets eens 6. Het is een dubbel aantal. Dus 12 sterren en 12 'rods'. (Euro) Hieronder de citaten: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9360 |
Parlementslid
|
![]() @ Hertog van Gelre,
Mag ik je een vrijblijvende suggestie doen. Stop met dicussieren met Pindar, het is hopeloos. Ooit heb ik eens geprobeerd een serieus debat met hem te voeren. Pindar beklaagde zich erover dat een Amerikaans auteur (zijn naam ben ik vergeten) geboycot werd. Zijn boeken werden door geen enkele uitgever meer gedrukt omdat hij op een zwarte lijst stond. Toen merkte ik op dat a) De schrijver al meer dan 50 jaar dood was b) Zijn onderwerpen en theorien nogal verouderd waren en door niemand nog ernstig werden genomen c) De uitgevers geen filantropen waren maar hoopten met hun boeken winst te maken. Man, man wat kreeg ik over me geen. Ik had precies zijn ganse familie uitgemoord, inclusief zijn shape shiftende goudvis Icke genaamd. Hij is voor geen enkele rede vatbaar. Er zit verdorie meer redelijkheid in de endeldarm van een gecastreerde en mentaal gehandicapte amoebe. |
![]() |
![]() |