Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 juli 2011, 16:20   #921
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Gisteren vertelde je me nog dat je geen groepen beoordeelde maar individuen.
http://forum.politics.be/showthread....40#post5537640
Hoe vaak ga je dat nog herhalen? Wat is uw probleem eigenlijk?

Enneuh , ik heb niet gezegd dat ik geen groepen beoordeelde. Leg dus geen woorden in de mond die ik niet gezegd heb.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 4 juli 2011 om 16:25.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 16:21   #922
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Je bent jezelf echt een beetje aan het verliezen. Je hebt nu al de overstap moeten maken van argumenten naar onnozele hypothetische vragen. Wat is het volgende? Een cartoon?
Overstap?

Moeten?



Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 16:25   #923
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Inderdaad, hoe vaak ga je dat nog herhalen? Wat is uw probleem eigenlijk?

Paulus.
Dat je vandaag toch groepen beoordeelt, terwijl je gisteren beweerde individuen te beoordelen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 16:29   #924
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat je vandaag toch groepen beoordeelt, terwijl je gisteren beweerde individuen te beoordelen.
Ik heb niet gezegd dat ik geen groepen beoordeelde. Leg dus geen woorden in de mond die ik niet gezegd heb.

Bovendien in deze zaak doe ik dat niet. Ik beoordeel de situatie rekening houdende met een onenigheid onder deskundigen en beslis dan pas om zo geen risico's te nemen met het welzijn van kinderen.

Ik vroeg daarvoor begrip ipv een resem van ongefundeerde verwijten. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=907

Jij doet net alsof ik groepen van mensen veroordeel.

Wat is uw probleem eigenlijk?

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 4 juli 2011 om 16:41.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 16:41   #925
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik heb niet gezegd dat ik geen groepen beoordeelde. Leg dus geen woorden in de mond die ik niet gezegd heb.

Bovendien in deze zaak doe ik dat niet. Ik beoordeel de situatie rekening houdende met een onenigheid onder deskundigen en beslis dan pas om zo geen risico's te nemen met het welzijn van kinderen.

Ik vroeg daarvoor begrip ipv een resem van ongefundeerde verwijten. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=907

Jij doet net alsof ik groepen van mensen veroordeel.

Paulus.
Wanneer je, zoals jij doet, een beoordeling van een groep in rekening brengt om individuen te beoordelen; beoordeel je automatisch niet meer een individu; maar een groep.

Wat is het nu? Beoordeel je groepen of individuen?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 16:46   #926
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Wanneer je, zoals jij doet, een beoordeling van een groep in rekening brengt om individuen te beoordelen; beoordeel je automatisch niet meer een individu; maar een groep.
Ik breng geen beoordeling van een groep in rekening om individuen te beoordelen.

Ik beoordeel de situatie rekening houdende met wat deskundigen zeggen en beslis dan pas om zo geen risico's te nemen met het welzijn van kinderen.


Citaat:
Wat is het nu? Beoordeel je groepen of individuen?
Een situatie, na deskundig advies gevraagd te hebben.

En ga je nu ophouden met uw ongefundeerde verwijten en beschuldigingen?

Ik ga toch niet weer speciaal voor jou paaagina's lang hetzelfde moeten herhalen hoop ik? Wat is uw probleem eigenlijk?

Als u dan toch graag commentaar geeft zou u beter uw pijlen richten op hen die deskundig advies, hoe verwarrend ook, zonder meer naast zich neerleggen. Het gaat, in mijn vraag, per slot van rekening nog altijd over het welzijn van kinderen ipv een zoeken hoe we Paulus kunnen treffen. Is het niet?

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 4 juli 2011 om 16:56.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 17:36   #927
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik breng geen beoordeling van een groep in rekening om individuen te beoordelen.

Ik beoordeel de situatie rekening houdende met wat deskundigen zeggen en beslis dan pas om zo geen risico's te nemen met het welzijn van kinderen.
En die deskundigen beoordelen een groep.



Citaat:
Een situatie, na deskundig advies gevraagd te hebben.

En ga je nu ophouden met uw ongefundeerde verwijten en beschuldigingen?
Niet ongefundeerd.
Citaat:
Ik ga toch niet weer speciaal voor jou paaagina's lang hetzelfde moeten herhalen hoop ik? Wat is uw probleem eigenlijk?

Als u dan toch graag commentaar geeft zou u beter uw pijlen richten op hen die deskundig advies, hoe verwarrend ook, zonder meer naast zich neerleggen. Het gaat, in mijn vraag, per slot van rekening nog altijd over het welzijn van kinderen ipv een zoeken hoe we Paulus kunnen treffen. Is het niet?

Paulus.
Ik beoordeel geen groepen, maar individuen.
Moet je ook een proberen.

Laatst gewijzigd door artisjok : 4 juli 2011 om 17:36.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 17:48   #928
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Dat is een andere zaak. Een GSM hebben heeft ook zo zijn voordelen, zoals je weet. Hier moet je niet kiezen maar afwegen.

Paulus.
Welke voordelen wegen op tegen een potentiële tumor?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 17:49   #929
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Nee, Paulus, zolang jij met belachelijke argumenten komt aandraven, dan zal ik de belachelijkheid van die argumenten vet in de verf zetten.
Steve toch... Je zou ondertussen toch al moeten weten dat dat niets uithaalt... Hij zit nu eenmaal vast in zijn cirkelredenering en dat zal door niets of niemand doorbroken worden. Tegen zulke diepgewortelde homofobie is geen kruid gewassen, vrees ik...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 17:53   #930
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Dat is jullie goed recht natuurlijk.

Maar ik denk daar anders over. Ik neem liever geen risico's met het welzijn van kinderen. Ik hoop op enig begrip daarvoor ipv een resem van ongefundeerde verwijten.

Paulus.
En welk risico lopen kinderen dan wanneer ze worden opgevoed door twee mensen van hetzelfde geslacht?
Geen enkel, want argumenten die niet evengoed voor hetero's gelden las ik van u niet.

Laatst gewijzigd door alice : 4 juli 2011 om 17:54.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 18:02   #931
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik breng geen beoordeling van een groep in rekening om individuen te beoordelen.

Ik beoordeel de situatie rekening houdende met wat deskundigen zeggen en beslis dan pas om zo geen risico's te nemen met het welzijn van kinderen.




Een situatie, na deskundig advies gevraagd te hebben.

En ga je nu ophouden met uw ongefundeerde verwijten en beschuldigingen?

Ik ga toch niet weer speciaal voor jou paaagina's lang hetzelfde moeten herhalen hoop ik? Wat is uw probleem eigenlijk?

Als u dan toch graag commentaar geeft zou u beter uw pijlen richten op hen die deskundig advies, hoe verwarrend ook, zonder meer naast zich neerleggen. Het gaat, in mijn vraag, per slot van rekening nog altijd over het welzijn van kinderen ipv een zoeken hoe we Paulus kunnen treffen. Is het niet?

Paulus.
Ik kan het niet meer aanzien hier...
Paulus...heb je de discussiewijze van die trieste legume nog niet door?
Merkt u niet dat vanaf het ogenblik dat hij begint vragen te stellen over zinsnedes en niet ter zake doende details, hij u van het onderwerp wil afbrengen omdat hij met de broek op de enkels en argumentloos in de hoek staat?

Dus even samenvatten:
Argumenten pro:
- homo's hebben ook het recht om papa en mama te spelen. Wie dat durft in twijfel trekken is:
Citaat:
vooroordelen - bekrompen geesten - seksitsich...
homohaat - homofobie - vulgaire praat - Vlaams Blokker- homo - debiel - beledigend -achterlijk - walgelijk - kindermisbruik...
- homo's kunnen even goede ouders zijn dan hetero's...daar zijn zelfs studies van...of toch niet...of toch wel...maar het zijn linkse pamfletten...neen echte studies...maar er zijn ook studies die het vtegendeel bewijzen...euhm...tja...
- beter in een homogezin dan sterven van de honger

Argumeneten contra:
- waarom het kind op wettelijke basis een vader of een moeder afpakken
- er zijn genoeg hetero adoptieouders
- als alle hetero-ouders op zijn dan kan, in laatste instantie, het recht op vader én moeder (onder de allerstrikste voorwaarden in tijd en ruimte) worden herbekeken...


Ikzelf bekijk de wet enkel en alleen als een beveiliging van het stemoze adoptiekind. Daarom komen de verzuchtingen van de homo's bij mij op de twee plaats.
Ik ben totaal niet onder de indruk van het gescheld en gekrijs van de pro-lobby en heb geen afdoend antwoord op de vraag waar iemand het recht vandaan haalt om het stemloze adoptiekind een vader of een moeder af te pakken.

En neen: de "studies" en "verdragen" en "progressiviteit" en politieke druk van wie dan ook maakt op mij geen enkele indruk omdat die allemaal uitgaan van de wens/goestingskes van de lobby's en niet van het te verdedigen recht van het adoptiekind.

Tussen de goestingskes van de lobby en het kind staat de wet.
De pro's willen een wet voor de homo's...de contra's willen een wet voor het adoptiekind.
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 18:06   #932
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Tussen de goestingskes van de lobby en het kind staat de wet.
De pro's willen een wet voor de homo's...de contra's willen een wet voor het adoptiekind.
De pro's hebben hun goestingske gekregen en gij niet. Daar staat ge nu weer schoon te blinken met uw homofobe prietpraat.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 18:08   #933
Apocalyps
Minister
 
Apocalyps's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2005
Berichten: 3.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
De pro's hebben hun goestingske gekregen en gij niet. Daar staat ge nu weer schoon te blinken met uw homofobe prietpraat.
*proest*
__________________
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin.
Apocalyps is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 18:11   #934
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
“De conclusie is dat de wetenschap laat zien dat kinderen die door twee ouders van hetzelfde geslacht worden opgevoed het gemiddeld net zo goed doen als kinderen die door een vader en moeder worden opgevoed,” vertelt Biblarz. “Dat is duidelijk inconsistent met de wijdverspreide aanname dat kinderen door een vader en moeder moeten worden opgevoed om goed terecht te komen.”
“Het gezinstype dat het beste voor kinderen is, is een type waarin verantwoordelijkheid, toewijding en stabiliteit is,” voegt Stacey toe. “Twee ouders zijn gemiddeld gezien beter dan één, maar één hele goede ouder is beter dan twee niet zulke goede ouders. Het geslacht van de ouders doet er niet toe.”
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 21:24   #935
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
En die deskundigen beoordelen een groep.
Dat is al heel wat beter.

Citaat:
Niet ongefundeerd.
Toch wel.

Citaat:
Ik beoordeel geen groepen, maar individuen.
Moet je ook een proberen.
'k zou nie weten waarom ik niet zou mogen voortgaan op wat deskundigen zeggen.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 4 juli 2011 om 21:32.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 21:24   #936
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
En welk risico lopen kinderen dan wanneer ze worden opgevoed door twee mensen van hetzelfde geslacht?
Geen enkel, want argumenten die niet evengoed voor hetero's gelden las ik van u niet.
Beantwoordt eerst eens mijn vraag aub. Ze was trouwens aan u gericht.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=882

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 21:31   #937
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Ik kan het niet meer aanzien hier...
Paulus...heb je de discussiewijze van die trieste legume nog niet door?
Merkt u niet dat vanaf het ogenblik dat hij begint vragen te stellen over zinsnedes en niet ter zake doende details, hij u van het onderwerp wil afbrengen omdat hij met de broek op de enkels en argumentloos in de hoek staat?

Dus even samenvatten:
Argumenten pro:
- homo's hebben ook het recht om papa en mama te spelen. Wie dat durft in twijfel trekken is:

- homo's kunnen even goede ouders zijn dan hetero's...daar zijn zelfs studies van...of toch niet...of toch wel...maar het zijn linkse pamfletten...neen echte studies...maar er zijn ook studies die het vtegendeel bewijzen...euhm...tja...
- beter in een homogezin dan sterven van de honger

Argumeneten contra:
- waarom het kind op wettelijke basis een vader of een moeder afpakken
- er zijn genoeg hetero adoptieouders
- als alle hetero-ouders op zijn dan kan, in laatste instantie, het recht op vader én moeder (onder de allerstrikste voorwaarden in tijd en ruimte) worden herbekeken...


Ikzelf bekijk de wet enkel en alleen als een beveiliging van het stemoze adoptiekind. Daarom komen de verzuchtingen van de homo's bij mij op de twee plaats.
Ik ben totaal niet onder de indruk van het gescheld en gekrijs van de pro-lobby en heb geen afdoend antwoord op de vraag waar iemand het recht vandaan haalt om het stemloze adoptiekind een vader of een moeder af te pakken.

En neen: de "studies" en "verdragen" en "progressiviteit" en politieke druk van wie dan ook maakt op mij geen enkele indruk omdat die allemaal uitgaan van de wens/goestingskes van de lobby's en niet van het te verdedigen recht van het adoptiekind.

Tussen de goestingskes van de lobby en het kind staat de wet.
De pro's willen een wet voor de homo's...de contra's willen een wet voor het adoptiekind.
Rake samenvatting.

Spijkers met grote koppen.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 21:40   #938
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Ik kan het niet meer aanzien hier...
Paulus...heb je de discussiewijze van die trieste legume nog niet door?
Merkt u niet dat vanaf het ogenblik dat hij begint vragen te stellen over zinsnedes en niet ter zake doende details, hij u van het onderwerp wil afbrengen omdat hij met de broek op de enkels en argumentloos in de hoek staat?

Dus even samenvatten:
Argumenten pro:
- homo's hebben ook het recht om papa en mama te spelen. Wie dat durft in twijfel trekken is:

- homo's kunnen even goede ouders zijn dan hetero's...daar zijn zelfs studies van...of toch niet...of toch wel...maar het zijn linkse pamfletten...neen echte studies...maar er zijn ook studies die het vtegendeel bewijzen...euhm...tja...
- beter in een homogezin dan sterven van de honger

Argumeneten contra:
- waarom het kind op wettelijke basis een vader of een moeder afpakken
- er zijn genoeg hetero adoptieouders
- als alle hetero-ouders op zijn dan kan, in laatste instantie, het recht op vader én moeder (onder de allerstrikste voorwaarden in tijd en ruimte) worden herbekeken...


Ikzelf bekijk de wet enkel en alleen als een beveiliging van het stemoze adoptiekind. Daarom komen de verzuchtingen van de homo's bij mij op de twee plaats.
Ik ben totaal niet onder de indruk van het gescheld en gekrijs van de pro-lobby en heb geen afdoend antwoord op de vraag waar iemand het recht vandaan haalt om het stemloze adoptiekind een vader of een moeder af te pakken.

En neen: de "studies" en "verdragen" en "progressiviteit" en politieke druk van wie dan ook maakt op mij geen enkele indruk omdat die allemaal uitgaan van de wens/goestingskes van de lobby's en niet van het te verdedigen recht van het adoptiekind.

Tussen de goestingskes van de lobby en het kind staat de wet.
De pro's willen een wet voor de homo's...de contra's willen een wet voor het adoptiekind.
Nu vertelt u echt onzin, wat ik wil is dat u homo's als gelijkwaardig ziet tegenover hetero"s, dus ook wanneer het adoptie betreft uw vooroordelen achter u laat en dus open staat voor het idee dat het recht van kinderen niet wordt geschonden wanneer er wordt opgevoed door twee personen van hetzelfde geslacht.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 21:41   #939
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Rake samenvatting.

Spijkers met grote koppen.

Paulus.
Mag u vinden, anderen lezen dit als een samenvatting van vooroordelen met discriminatie tot gevolg, daar zou ik nu toch niet trots op zijn, maar u bent dat blijkbaar wel..
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 21:45   #940
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nu vertelt u echt onzin, wat ik wil is dat u homo's als gelijkwaardig ziet tegenover hetero"s, dus ook wanneer het adoptie betreft uw vooroordelen achter u laat en dus open staat voor het idee dat het recht van kinderen niet wordt geschonden wanneer er wordt opgevoed door twee personen van hetzelfde geslacht.
Homofielen zijn gelijkwaardige mensen en ik sta open voor alle ideeën.

U ook?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be