![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#921 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#922 |
|
Minister
|
Heb ik een gevoelige snaar geraakt daar!
En dat gewoon omdat ik zeg dat je niet moet denken, maar zeker moet zijn, voor je iets verkondigt. Volgens mij heb jij het ongetwijfeld moeilijk door dat je teveel denkt! |
|
|
|
|
|
#923 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#924 | |||||
|
Banneling
|
Oehoew! Scary!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
#925 | ||||
|
Minister
|
[quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#926 |
|
Banneling
|
En wat zouden die vuile truken nou zijn?
Waarom zou in godsnaam, zo'n pennelikkertje van de RVA gaan vuile truken uithalen?? Hij doet alleen zijn job, voorgeschreven door de politiekers. Misschien is het eerder de bevolking, waar hij mee te maken heeft, die van een rare soort zijn. Ik kan het me wel voorstellen. |
|
|
|
|
|
#927 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#928 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#929 | |
|
Minister
|
Citaat:
RVA: waarom ben je vorige keer niet opgedaagd? Kwiependo: ik geraakte niet uit mijne nest mijnheer! RVA: Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 12 augustus 2008 om 11:30. |
|
|
|
|
|
|
#930 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Desgewenst kan ik enkele voorbeelden geven. Laatst gewijzigd door Walter X : 12 augustus 2008 om 12:54. |
|
|
|
|
|
|
#931 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#932 | |
|
Minister
|
Citaat:
Go ahead zou ik zeggen Walter, maar veel begrip moet je niet verwachten hoor, zoals Sfinx reed schreef. Het is toch allemaal de schuld van de werklozen, zoals sommigen hier beweren. Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 12 augustus 2008 om 16:38. |
|
|
|
|
|
|
#933 |
|
Banneling
|
Indien een RVA/VDAB beambte zijn boekje te buiten gaat...klacht indienen.
Die klachtendienst is er en wordt door de directeurs ernstig genomen. En denken sommige hier, dat er tussen de bevolking geen kwiependo's zitten? Procentueel veel meer dan in de groep "RVA". En moet je zo'n kwiependo dan maar zijn zinnetje geven? |
|
|
|
|
|
#934 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik weet één ding, als ik morgen werkloos zou zijn en bij een RVA beambte moet komen vanwege mijn werkloosheidstoestand en die beamte zou zijn smerige trukendoos bovenhalen, om mijn werkloosheidsrecht te ontnemen zonder reden, dan zal dat mijn beste dag niet zijn, maar die van hem toch ook niet vrees ik. Dan zal ik mijn trukendoos ook wel eens bovenhalen op zeer discrete wijze! Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 12 augustus 2008 om 18:39. |
|
|
|
|
|
|
#935 |
|
Banneling
|
Voor iedere Kwiependo bij de RVA, zijn er 50000 Kwiependo's bij de bevolking.
En als u werkloos wordt gaan die van de RVA heus niet zitten bibberen. Die gaan gewoon hun werk doen, en U behandelen volgens de wettelijke bepalingen. Tegenwoordig krijgen ze wel trainingen. "Omgaan met verbaal en fysiek geweld." Want dat is de laatste jaren sterk toegenomen. De groep Kwiependo's is dus stijgende. |
|
|
|
|
|
#936 | |||||
|
Minister
|
[quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Moeten ze daar speciaal opleidingen voor gaan volgen! Misschien kunnen ze eens langs thuis komen, dan zal ik ze wat lessen geven. Citaat:
Samen staan we sterk is het motto! Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 13 augustus 2008 om 10:23. |
|||||
|
|
|
|
|
#937 |
|
Banneling
|
Raaskaller schreef :
Misschien kunnen ze eens langs thuis komen, dan zal ik ze wat lessen geven. Dat is dan goed nieuws dat de groep kwiependo's stijgende zijn! Samen staan we sterk is het motto! -------------------------------- Onze maatschappij is inderdaad agressiever aan het worden. Daar ligt een geweldige vent zoals u, niet van wakker, natuurlijk. Tot 1 van uw naasten het slachtoffer wordt? Laatst gewijzigd door Don Quichote : 13 augustus 2008 om 11:16. |
|
|
|
|
|
#938 | |||
|
Minister
|
[quote=Don Quichote;3625593]Raaskaller schreef :
Misschien kunnen ze eens langs thuis komen, dan zal ik ze wat lessen geven. Dat is dan goed nieuws dat de groep kwiependo's stijgende zijn! Samen staan we sterk is het motto! -------------------------------- Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dan krijg je weer oorzaak en gevolg hé! |
|||
|
|
|
|
|
#939 | |
|
Banneling