![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#921 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#922 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In verschillende graden (en versheid) wat "beheers" betreft:
Java VB en VBA Delphi Visual FoxPro C++ PHP Javascript Transact-SQL Citaat:
VBA Visual FoxPro PHP Javascript Zelden. Ja.
![]() |
![]() |
#923 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#924 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#925 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederlands, Frans, Engels en Hebreeuws op school.
Duits thuis, Italians dankzij een tak van de familie (mijn Italiaans is overigens maar zozo). Jiddisch door het door oudere mensen horen gebruiken (lijkt ook sterk op Duits). Citaat:
Citaat:
Het gezin waarin een kind opgroeit zal wel bepalend zijn voor de omgang met boeken en kennis in het algemeen. In die zin ben ik in een goed nest opgegroeid. Voor de rest is het Internet een goed middel om nieuwe kennis te vergaren (met alle bekende caveats). Gelukkig voor jou is Pluche nog niet terug, want die had de laatste twee vragen verwijderd.
![]() |
![]() |
#926 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk kan ik dat, suske. Of was het zoeteke?
![]() |
#927 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, wie komt daar nu op?
![]() |
#928 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat is uw droomjob (of misschien beter, één van uw droomjobs)? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#929 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Overal zit ze... overal ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 29 augustus 2009 om 14:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#930 |
Minister-President
|
![]() Ja, ik vermoedde van wel.
Volgens mij heeft ie het allang opgegeven.
![]() |
#931 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#932 |
Minister-President
|
![]() Welk nonfictieboek moet iedereen gelezen hebben?
Welke gedachte mag men nooit vegeten? Welke gedachte mag jij nooit vergeten? Ben de rest vergeten ![]()
![]() |
#933 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eens wat procentvraagjes stellen se
![]() Hoeveel % van alle forummers (m/v): -kan mee met uw niveau? -zou je geband willen zien? -staat er op de negeerlijst? -lach je meestal uit? -moeten kinderloos blijven? -is niet zo erg als dat die zich voordoet? -is vele erger dan op het forum? -heeft meer dan 1 telefoon in huis? -moet dringend een dokter bezoeken? -poetst zijn/haar tanden niet elke dag? -leest boeken die interessant zijn? -rookt? -zou je op verliefd worden? -betaald zijn/haar rekeningen op tijd? -zijn dubbelnicks? -houdt een agenda bij? -maakt minder dan 1 schrijffout per dag? -moet niks van u weten? en als leuk -doch simpel- bezigheidje als ge u verveelt: wat is het gemiddelde van de procenten die je opgegeven hebt? ![]()
![]() |
![]() |
#934 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#935 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, ik doe nooit mee aan informatica-godsdienstoorlogen: mij zal je niet horen in Windows-Linux discussies ed. De grote jongens en meisjes in ons bedrijf werken graag met Excel, en verwachten allerlei gegevens in een welbepaald formaat. Ook doen ze soms invoer in Excel bestanden die ik dan naar de echte database moet overbrengen. Voor mij blijkt VBA een handige tool om deze taken uit te voeren, snel en efficiënt. Waar het fout loopt is dat sommigen heuse applicaties in VBA proberen te ontwikkelen. D�*�*r is het niet voor gemaakt. Citaat:
![]() ![]() Iets realistischer, een architecte die wolkenkrabbers ontwerpt. Maar ik ben eigenlijk best tevreden met mijn echte job, hoor.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 30 augustus 2009 om 08:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#936 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#937 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn er vele.
Drie boeken die ik vorig jaar heb gelezen: De anatomie van het fascisme van Robert O. Paxton Verplichte lectuur voor velen (zowel pro's als contra's). The Elegant Universe van Brian Greene De beste inleiding tot de problemen van de fundamentele fysica die ik ooit gelezen heb. Zijn enthousiasme voor de snarentheorie moet men erbij nemen. The Plausibility of Life: Resolving Darwin's Dilemma van Marc W. Kirschner en John C. Gerhart Prima inleiding voor de leek tot de moderne kennis over embryologie en evolutietheorie. Ook hier moet je het enthousiasme voor de specifieke hypothesen van de auteurs erbij nemen. Welke vraag wil ik nog stellen in de FVDW-thread?Dit is hier maar een forum! ![]() Zie je?
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 30 augustus 2009 om 08:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#938 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de wetenschappelijke accuraatheid er op wijzen dat op het ogenblik dat ik hiermee begon het forum 15.394 leden telde.
Hoeveel % van alle forummers (m/v): -kan mee met uw niveau? 70% -zou je geband willen zien? 0% [als het permanente verbanning betreft] -staat er op de negeerlijst? 0,0325% -lach je meestal uit? 30% -moeten kinderloos blijven? 30% -is niet zo erg als dat die zich voordoet? 65% -is vele erger dan op het forum? 5% -heeft meer dan 1 telefoon in huis? 70% -moet dringend een dokter bezoeken? 30% -poetst zijn/haar tanden niet elke dag? 30% -leest boeken die interessant zijn? 40% -rookt? 35% -zou je op verliefd worden? 0,0065% -betaald zijn/haar rekeningen op tijd? 60% -zijn dubbelnicks? 30% -houdt een agenda bij? 20% -maakt minder dan 1 schrijffout per dag? 2% [van hen die iets posten] -moet niks van u weten? 75% Hoe kan ik me nu vervelen bij het beantwoorden van zo'n spannende vragenlijst?
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 30 augustus 2009 om 08:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#939 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() vanaf welke leeftijd mag je kleine alleen door de stad fietsen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |