Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 juni 2011, 15:48   #921
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
LINK !!!
BEWIJS!!!!
QUOTE!!!!
Laat je niet opjagen Eigenzinnig.
Een normale discussie kan je toch nooit winnen want telkens sjok in het nauw komt begint ze terug dezelfde vragen te stellen die ze dagen geleden al stelde en kan je weer opnieuw beginnen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 15:53   #922
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
http://forum.politics.be/showthread....87#post5521587
Vraag aan de moderatie om de draad terug te zetten; of tenminste de openingspost, of dat ze controleren of mijn citaat correct is.
Daar had ik al antwoord op gegeven..

Dit zou kunnen helpen :

http://www.neurologiecontact.be/alzheimer.htm

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 22 juni 2011 om 15:59.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 15:54   #923
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar had ik antwoord opgegeven..

Dit zou kunnen helpen :

daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 16:01   #924
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Laat je niet opjagen Eigenzinnig.
Een normale discussie kan je toch nooit winnen want telkens sjok in het nauw komt begint ze terug dezelfde vragen te stellen die ze dagen geleden al stelde en kan je weer opnieuw beginnen.

Citaat:
Symptomen van de ziekte van Alzheimer De symptomen van de ziekte ontstaan progressief, sluipend, ze worden vaak nauwelijks opgemerkt. De eerste symptomen zijn vaak geheugenstoornissen op korte termijn: meermalen dezelfde vraag stellen, niet onthouden wat de partner verteld heeft en in een verdere fase essentiële dingen uit het recente verleden, zoals bepaalde emotionele familiegebeurtenissen, niet meer kunnen herinneren, enz. Dit heeft te maken met een gestoorde inprenting. Het is te begrijpen dat het geheugen op lange termijn ongestoord blijft,(forumdatabase?) vermits hiervoor geen nieuwe inprenting noodzakelijk is.
en nog zo jong..

Toch vreemd dat een onschuldig man zoals Wisord geen dubbelnick heeft aangemaakt om zijn onschuld uit te schreeuwen of geen dozijn mails heeft gestuurd naar dit forum om duidelijk te maken dat hij niets met die Jurgen te maken heeft..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 22 juni 2011 om 16:16.
Oud 22 juni 2011, 16:26   #925
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar had ik al antwoord op gegeven..

Dit zou kunnen helpen :

Je vroeg toch
Citaat:
LINK !!!
BEWIJS!!!!
QUOTE!!!!
Ik geef ze je.
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....87#post5521587
Vraag aan de moderatie om de draad terug te zetten; of tenminste de openingspost, of dat ze controleren of mijn citaat correct is.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 16:29   #926
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
De openingspost werd met de rest van de draad geknipt.
Ik kan dus niet linken.

Wat stond er nog in die OP behalve wat ik citeerde en de lijst met voorbeelden?
U citeerde dus niks. U plaatste een zin tussen haakjes waarvan je DACHT dat die er ooit gestaan had.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 16:36   #927
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Racisme op politics.be

--------------------------------------------------------------------------------
Geachte moderatie graag had ik wat uitleg gekregen..., is het toegelaten om op te roepen tot geweld en daarnaast zuiver racistische zever te posten?

Een stukje van de berg voorbeelden.

DEEL 1:

Voorbeelden van racisme op politics.be.

-Het sytematisch en eenzijdig herhalen van nieuwsfeiten dit met de bedoeling een bevolkingsgroep in het slechte daglicht te plaatsen.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7663

-Duidelijk genoeg. Racisme (haat en oproep tot geweld)

http://forum.politics.be/showpost.ph...19&postcount=2

Citaat:
Gewoon pendeldienst inlassen naar Noord Afrika. Droppen boven Sahara of zo. Als dat even rap wordt doorgetamtamd als die 500 euro per dag, dan is het hier in no time rustig.

Hij heeft dan wel een ban maar zijn gore uitspraken staan daar nog steeds?

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=552

Citaat:
Hun eigen domme, grove, pedante, boertige, geweldadige, agressieve en bewust onaangepaste gedrag gaat weldra als een boemerang op de smoelwerken van de muzelmaniakken terugkomen. Als ik leider van een landje in Muzelmaniakistan zou zijn, dan zou ik nu al extra boten en vliegtuigen gaan bestellen om mijn onderdanen en geloofsgenoten t.z.t. zelf te evacuëren, voordat het voor mij gedaan wordt. Want het moge inmiddels meer dan duidelijk zijn dat die onverzoenlijke compromisloze muzelarij hier ten lande en elders in Europa maar tot één ding zal leiden, en dat is geweldadig bloedvergieten.

Racisme en persoonlijke aanval tov een allochtone dame

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1315.

Citaat:
Het Belgisch of ruimer: het Westers Volk, mag in geen enkel geval verantwoordelijk gesteld worden voor de onvooruitzichtelijkheid van jullie ouders. Hadden (uw Ouders) er beter aan gedaan het afgesproken plan te eerbiedigen en daadwerkelijk aan bereidwillige inburgering te doen in plaats van jullie massaal (het woord is eigenlijk te zwak) het leven in te roepen met de bedoeling ons te komen 'Koekoeken' en het leven zuur maken.

Tja, zeg het wel = het is werkelijk een probleem!!!

Oproep tot geweld..., pure haat.

http://forum.politics.be/showthread....24#post5329224.

Citaat:
Zou sjok 'n appelflauwte krijgen als ik vertel dat op de grens tussen Marokko en Spanje, aan beide zijden vd grens, gewapende politie staat, die met scherp schieten op 'illegalen/vluchtelingen e.d.m.' die de grens willen oversteken/bestormen (naar Spanje uiteraard), degenen die zich in of onder vrachtwagens verstoppen, er onderuit gesleurd worden, hardhandig aangepakt worden, want de Marokkaanse politie klopt er niet naast, noch de Spaanse, en sito recto 't land (Marokko) uitgeschopt worden! De Marokkanen die zulke fratsen flikken mogen afkoelen in de cel en da's géén 3 sterrengeval daarginds!

Wederom allemaal rassiesten, qoui?

Ohja, nog wat vergeten; bootjes met vluchtelingen worden ook wel eens graag lek of aan flarden geschoten ... zulke dingen komen uiteraard nooit tot zelden in de media...nergens voor nodig, enkel de harde aanpak helpt...en zelfs dat is niet goed genoeg!

Vanaf post 18 .... het bekennen om mensen te willen deporteren omwille van hun geloof. Verder in de draad wordt dit helemaal duidelijk. .

http://forum.politics.be/showthread.php?t=149968

Oproep tot geweld (hans van temsche dacht er ook zo over)

http://forum.politics.be/showthread....43#post5381443

Citaat:
Iets ruw maar wel puur (et dur) uitgedrukt; ik vrees dat het te laat is voor dit
soort onnozele salon quizkes!!! We zitten hier nu al bijna een 1/2 eeuw opgescheept met een 'leger' aan 'Khadafiekes' , 'Ben Ali's' en allerlei 'Moslimgaaigepeupel' - Wat zij kunnen kunnen wij ook. Alvorens den boel bij hun (ginder achter) te gaan opkuisen zouden we moeten beginnen
met voor onze eigen deuren te gaan 'Kalashnikoffen'.

Het ophemelen van Nazi tuig en doelbewust stigmatiseren van moslims

http://forum.politics.be/showthread....49#post5421749

Citaat:
De Duitsers/nazi's hebben zich zonder twijfel ernstig misdragen, maar vergeleken met hoe het er aan toe gaat, en door de geschiedenis heen er aan toe ging, telkens als de islam weer nieuw gebied had veroverd, hebben de Duitsers zich destijds nog keurig gedragen.

Zuiver racisme en haat

http://forum.politics.be/showthread....45#post5441545

Citaat:
Maar... de moedige mensen die indertijd de troepen van den Dolf mee hielpen tegenhouden (het verzet) worden nog net niet verketterd. Als ik nu zie hoe de muilkorfwetten werden ingesteld zodat we de huidige invasie amper nog met woorden mogen bekritizeren, hoe het CGKR mensen aanklaagt die gewoon protesteren tegen het bouwen van een zoveelste neo-nazi haathut (sorry) moskee... dan zou ik toch gewoon het zinkend schip verlaten en elders andere oorden op gaan zoeken.

Laat ze Europa uitzuigen (zal sneller gedaan zijn als we weggaan). Laat ze de kathedralen afbreken en de geschiedenis herschrijven zoals ze overal gedaan hebben waar ze hun uitzuigerspoten hebben neergeplant. En binnen tweehonderd jaar, hebben we hier nooit geen Vlaamse Primitieven gekend.... dat waren allemaal islamieten die niet wisten dat ze geen afbeeldingen mochten maken dus hebben ze dat allemaal "rechtgezet".

D�*t is de toekomst: leeg, woestenij, overstromingen (al ooit een moslim een dijk weten onderhouden?) en alle cultuur verdwenen. en dan kan de sprinkhanenplaag weer verdertrekken.

Racisme

http://forum.politics.be/showthread....27#post5444427

Citaat:
Ik vraag me dat al lang af, hebben ze geen tijd genoeg gehad om 't zèlf eindelijk eens te leren? Net als die plaasmoorden in Zuid Afrika, blanke boeren worden massaal vermoord om hun land, hun bezittingen, eens ze die bezittingen hebben, wèten ze niet eens hoe de boel allemaal werkt en liggen ze tegen die tractor aan alsof de welvaart van die blanke boer zomaar uit de lucht is komen vallen.

Ook zijn er humanitaire organisaties genoeg geweest in Afrika, putten slaan, 't land bemesten en bewerken, doe 't hen telkens voor en ja oké, ze doen 't je na, draai je rug en ze weten niet meer hoe 't werkt.
Daar hangen ze terug tegen hun hut aan en spelen liever met machetekes dan 'n schop of hark in de hand te nemen.

Racisme

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7739

Citaat:
ja moslims kweken als konijnen (maar dat mogen we weer niet zeggen zeker?) Nochtans deden ze dat hier vroeger ook, toen de kerk nog de plak zwaaide, maar die mag dat niet meer van de linksche politiek correctelingen. Enkel muzelmensen mogen nog kweken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper

Ga je nu de moderatie proberen schrik te doen krijgen?

Of is dit een bedreiging aan hun adres?

Dat maakt gij ervan.
Ik hoop het echt dat ze juridisch in orde zijn.

Ik heb zo iemand gekend die een forum uitbaatte en die persoonlijk aangepakt is geweest als 'verantwoordelijke uitgever'.
Die had geen rechtsbijstand en het heeft hem duizenden euro's gekost + het teloor gaan van zijn site.

Ik respecteer de beheerders van dit forum en besef dat ze het niet makkelijk hebben. Ik zou hen niet graag dezelfde weg zien opgaan enkel omwille van een paar rabiate racisten.

*edit*
Mocht het die kant opgaan weet dan dat het door de racisten is.
Laatst gewijzigd door Alboreto : Vandaag om 15:58.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig
Dat is een verbloemde bedreiging aan de forumbeheerders...met een archieflauw racisten excuus...

De pot verwijt de ketel..de zo door henzelf geroemde verdraagzame tolerantie geldt niet voor andersdenkenden blijkbaar

Blijkbaar zie jij overal bedreigingen..., Alboreto maakte een terechte opmerking, geen bedreiging dus.
Wisord
Oud 22 juni 2011, 16:41   #928
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
En weet Maarten dan welke en hoeveel personen er achter een account zitten te tokkelen???
Beter dan gij in ieder geval.

Citaat:
Een maand of wat geleden vielen er bans waarna vermoed werd dat er een overvloed van dubbelnick's en personen achter een paar accounts zaten... Niet genoeg om te twijfelen aan de persoon achter deze nick...
FIFY
Oud 22 juni 2011, 16:44   #929
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
U citeerde dus niks. U plaatste een zin tussen haakjes waarvan je DACHT dat die er ooit gestaan had.
Ik citeerde letterlijk van wat er ooit gestaan had.
Eigenzinnig bevestigd dit nu in post 927.

Dit werd in post 900 omschreven als en ik citeer letterlijk :
"eist actie,"

Laatst gewijzigd door artisjok : 22 juni 2011 om 16:46.
Oud 22 juni 2011, 16:46   #930
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Allee , en nu ontopic ...

Maarten heeft hier in het verleden eens een draad gezet met ongeveer hetzelfde probleem.
Ik vind die oude sleur niet zo direkt terug en weet ook niet in welk subforum het toen stond... 'k Dacht zelfs dat het een sticky had...

Het was toen ook iets met de vraag wat er kan gebeuren met een eventuele klacht.
Iemand een idee? Er was toen wel een hele hoop technische blabla bij en 't is toch al enkele jaren geleden ...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 16:46   #931
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik citeerde letterlijk van wat er ooit gestaan had.
Eigenzinnig bevestigd dit nu in post 927.

Dit werd in post 900 omschreven als en ik citeer letterlijk :
"eist actie,"
bewijs aub. Hoe kan je letterlijk citeren als de post is verwijderd?
Oud 22 juni 2011, 16:47   #932
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allee , en nu ontopic ...

Maarten heeft hier in het verleden eens een draad gezet met ongeveer hetzelfde probleem.
Ik vind die oude sleur niet zo direkt terug en weet ook niet in welk subforum het toen stond... 'k Dacht zelfs dat het een sticky had...

Het was toen ook iets met de vraag wat er kan gebeuren met een eventuele klacht.
Iemand een idee? Er was toen wel een hele hoop technische blabla bij en 't is toch al enkele jaren geleden ...
Ja , DUH , effe zoeken in geplaatste draden van hem ...
http://forum.politics.be/showthread.php?t=111947

130 pagina's ... Iemand zin om is te zien of er iets nuttigs instaat?

Laatst gewijzigd door manta : 22 juni 2011 om 16:48.
Oud 22 juni 2011, 16:50   #933
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Beter dan gij in ieder geval.
Langs geen kanten ... Of dacht ge dat die over de schouders van degene die aan't typen is maakijkt ...

Citaat:
FIFY
Een pil teveel gepakt dat ge de kluts kwijt bent of zo???
Oud 22 juni 2011, 16:50   #934
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Vergelijk met het citaat in post 927 van eigenzinnig
Vraag aan de moderatie dat ze die draad of tenminste de openingspost terugplaatsen.
Oud 22 juni 2011, 16:51   #935
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Vergelijk met het citaat in post 927 van eigenzinnig
Vraag aan de moderatie dat ze die draad of tenminste de openingspost terugplaatsen.
ik hoef niks te vragen: ik ben niet degene die hier vanalles uit mijn duim zuigt en dat als "citaat" neerpleurt, terwijl de rest van de post niet "geciteerd" wordt.
Oud 22 juni 2011, 16:53   #936
Marxmannetje
Banneling

Standaard

http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=16

http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=23

Als dit niet anti-Semitisch is.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 16:57   #937
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze hebben daar bij het cgkr een copy van het hele forum mijn gedacht.
Volgens mij werkt die hele clan er.
Beweringen dat er bij haar 16 nationaliteiten werken bv, waar ergens werken zoveel nationaliteiten?
Zelfde ip voor nen hoop uit de linkse clan.
Ze weten alles van elkaar.
Suquar beweerd dat ze cgkr heel goed kent.
Komt er ene in moeilijkheden zijn ze er plots allemaal enz. enz.
Ik krijg echt het vermoeden dat ze van daaruit gewoon dit forum naar de boem willen helpen.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 16:59   #938
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
Wat is daar anitsemetisch aan?
Oblique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 17:02   #939
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oblique Bekijk bericht
Wat is daar anitsemetisch aan?
Dat het discriminerend is tegenover de Joden.

"Joden en democratie gaan niet samen."

En als dit dus niet anti-Semitisch is, dan mag ik mijn woordenschat eens dringend bijpassen.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 17:06   #940
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
Dat het discriminerend is tegenover de Joden.

"Joden en democratie gaan niet samen."

En als dit dus niet anti-Semitisch is, dan mag ik mijn woordenschat eens dringend bijpassen.
Niet moeilijk dat de term antisemiet een lachertje geworden is.
Oblique is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be