![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#921 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het ergste van al vind ik nog dat er hier achterlijken zijn die met de bezetter meeheulen.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 28 maart 2014 om 23:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#922 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#923 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#924 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#925 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 9 Vlamingen op 10 willen MINDER marokkanen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#926 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De West-Vlaamse "industrie"? Dat is geen industrie. Betraven rooien, stront scheppen en varkens afrijden is geen "industrie", dat is boertigheid. En jij komt hier vertellen dat de boeren vreemdelingen nodig hebben om die taken op zich te nemen? Hebben de boertjes geen tijd meer misschien? Ik neem aan dat ze allemaal willen meedoen aan Boer zkt Vrouw, in de hoop dat Dina Tersago voor die onnozelaars een vriendin kan vinden. Wij gaan hier heus geen opendeurdag meer houden omdat de West-Fluimen te lui zijn om hun eigen werk te doen. Laat ons de veel voorkomende inteelt in West-Vlaanderen niet vergeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#927 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila, alles moet kapot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#928 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlaming gaat zoals steeds de kaken van zijn gat opentrekken om de Waalse hebzucht tot zich te nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#929 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is grappig, want ze blijven unisono voor partijen stemmen die MEER marokkanen willen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#930 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#931 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#932 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#933 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.youtube.com/watch?feature...&v=CnQpsCm_svg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#934 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart is uiteindelijk een dociele Vlaam. Die gaat net als vorige keer netjes Frans spreken tegen de Don. En weer zal de Don minzaam glimlachen en de neoliberale Vlaam als zachte stront aan de kant schuiven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#935 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou zoals zovelen kunnen zeggen " het zal mijnen tijd wel duren ", want binnen enkele tientallen jaren ben ik er toch van tussen , maar IK denk aan degenen die na mij komen ! Als dat zo verdergaat zullen die een minderheid vormen tussen hordes immigranten, en uiteindelijk gewoon uitsterven...Géén etnische Europeanen meer... IK vind dat toekomstbeeld triestig. Jij veegt er je kloten aan , so be it, maar heb tenminste nog het fatsoen om me mijn medeleven en ongerustheid voor onze nazaten niet te verwijten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#936 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En beweren dat men in België niet inzit met financiëel minder begoede mensen is een vette leugen. Sociale bijstand en sociale woningen werden er ruimschoots voorzien voor die mensen. Maar wat blijkt vandaag ? Dat �*lles ingepalmd is door vreemdelingen ! En dat heel dat systeem binnen afzienbare tijd gewoon gaat bezwijken onder de vreemdelingen last. Mensen die daar hun ogen voor toedoen zijn niet meer dan lafaards en hypocrieten, die dikwijls al middelen hebben gevonden om uit de aanwezigheid van de talrijke vreemdelingen geld te slaan. Zij behoren tot hetzelfde schurkenras als degenen die met de nazi's collaboreerden, en er rijk van geworden zijn. Niets nieuw onder de zon...Men zou van minder " gefrustreerd " geraken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#937 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |