![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#921 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik herhaal: de gematigde moslims zoals wij die hier al jaren kennen vormen concreet gezien helemaal geen gevaar voor de democratie. Wat er ook in de koran staat, wordt blijkbaar niet gevolgd en duidelijk anders geïnterpreteerd dan wat extreemrechts ons wil doen geloven. De moslims van België zijn mijns inziens duidelijk minder bedreigend voor onze huidige demokratische normen en waarden dan bv de fundamentalistische extreemnationalisten, die zich onder de vleugels van het VB hebben geschaard, en die er enkel op uit zijn om de vrijheden en verworvenheden van alle burgers in dit land (dus niet enkel die van vreemde origine) aan banden te leggen. Ik ben ervan overtuigd dat de snelle gestage opkomst van het VB op dit ogenblik de grootste bedreiging vormt voor de democratie van dit land.
![]() |
#922 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zult u misschien wel beweren dat er discrininatie is op het gebied van arbeidskansen, wat in sommige gevallen misschien wel is,maar op het gebied van studeren krijgen ze evenveel kansen als ons en toch ligt het spijbelgedrag bij hen hoger wat natuurlijk een invloed heeft voor later op de arbeidsmarkt. Dus eigenlijk beginnen de problemen al op jonge leeftijd en dan zwijg ik nog over die scholen waar de leerkrachten worden geterroriseerd door overwegend allochtonen. |
|
![]() |
![]() |
#923 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoorden we vroeger dat er mensen hier in het Westen werden vermoord enkel en alleen al omdat ze hun mening zeiden? |
|
![]() |
![]() |
#924 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Beste Rene, Een encycliek van de paus is een te volgen richtlijn in de "heilige" kerk. Trouwens het voorbeeld van de encycliek RERUM NOVARUM van LeoXIII is duidelijker. Ze wordt door de katholieke arbeidersbeweging nog ieder jaar gevierd, maar de tekst wordt nooit meer gepubliceerd. (bij mij te bekomen als bloemlezing ![]() Leo de XIII ligt trouwens aan de basis van het fascisme (bijv. de REX-beweging, eigenlijk CHRISTUS REX)(uitgaven destijds in Leuven) Maar er is meer: de katholieken die nog katholiek zijn kunnen in geen geval democratisch zijn, en niet volgens het oude testament, maar volgens het nieuwe (om de afweermiddelen af te weren). Lees eens de brieven van Paulus, de op zijn hoofd gevallen stichter van het christendom in zijn brieven aan Timótheus wat hij zegt over de vrouwen, dan weet je meteen waarom deze "stomme w..." maar na de oorlog stemrecht kregen. Dus ik stel voor op de identiteitskaart van de katholieken een J (pardon, een K) te zetten, dan zal VB waarschijnlijk een tweederde-meerderheid halen. ![]() groetjes en tot lezens, Gerard Golsteyn.
![]() |
#925 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het probleeem begint reeds op school. Dit geldt overigens eveneens voor Belgen, alhoewel in veel mindere mate: niets doen op school, blijven zitten, en gemakelijker studierichting, boel maken, drugs, geen diploma, geen werk, haat tegen de maatschappij, mislukking. criminaliteit. Ze komen terecht bij ofwel bij extreem rechts of wel extreem links ofwel islam fundamentalistisch en terrorisme. Leerplicht tot 18 jaar was misschien goed bedoeld, maar velen leggen liever de boel plat zoals nu in Brusselse scholen. Dit heeft niets met de islam als geloof te maken. Dit heeft ook niets te maken met discriminatie. Dit heeft te maken van een bepaalde ingesteldheid van deze jongeren en de families waaruit ze voortspruiten. De vraag is in welke mate men deze jongeren niet in het leger zou steken, met een kadaverdiscipline. Ze kunnen er nog een stiel leren en hun karakter ontwikkelen. |
|
![]() |
![]() |
#926 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat heeft dus niks te maken met extremisme maar gewoon met goede poltiek voeren. Ze zijn minder bedreigend op dit moment maar je moet op lange termijn denken, je weet wat dergelijke onderzoeken al hebben aangetoond, hoe de bevolkingssisutatie er zou uitzien in 2055. Op dit moment vormt de multikul een grotere bedreiging dan de moslims, daarmee ben ik het met u eens dat de moslims inderdaad minder bedreigend zijn ![]() Laatst gewijzigd door separatist : 29 maart 2005 om 02:24. |
|
![]() |
![]() |
#927 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Molembeek Schaarbeek Anderlecht (sociale wijk) Pak voor de fun een Joodse vriend mee en wandel dan eens door Schaarbeek eens zien of je met dat zelvde veilige gevoel kunt leven dag in dag uit. Bedoeling is denk ik dat je overal in Belgie kunt staan en gaan zonder slaag te krijgen. Als dat niet kan moet het probleem zo snel mogelijk verwijdert worden. De Mol WAS goed bezig. |
|
![]() |
![]() |
#928 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#929 |
Vreemdeling
|
![]() Veilig is het hier niet in Vlaanderen. Daarom moet men non-tolerantie invoeren. Harde aanpak van de criminaliteit.
Tip: eens kijken naar www.vlaamsbelangeerst.tk |
![]() |
![]() |
#930 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#931 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Welke dorpen hebben de skinheads in handen? Let wel ik spreek niet over straten he. Ik spreek over hele dorpen waar ge gegarandeert problemen hebt. LOL in Brussel (beurs) heb ik nog maar 1 kletskop gezien die combats droeg. Hij was een landloper en had een zinneke (Brusselaars weten wat dit is) bij zicht. Dus ga uw skinhead zever verkopen in Duitsland of Engeland. Trauwens punkers zijn voor u ook skinheads zeker? Oeps, hier komt de veralgemeening weer. Laatst gewijzigd door Azal : 29 maart 2005 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
#932 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#933 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reden: ontevreden over de uitslag. Echt waar!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#934 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe intolerant ook ! Waarom zouden die vermeende skinheads geen even grote verrijking voor Pietje betekenen als de mollah-populatie in Molahbeek nu voor hem betekent. Een beetje racist Pietje? |
|
![]() |
![]() |
#935 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#936 | |
|
![]() Citaat:
Laat mij opmerken dat ik denk dat jij geen skinhead bent.
![]() |
#937 | |||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Ik vind dat hetgeen hij in zijn burgermanifesten heeft geschreven zowat het enige lichtpunt in zijn arme carriëre is geweest. Citaat:
Gisteren nog hebben uw gematigde moslims in Molenbeek twee politieambtenaren willen vermoorden enkel en alleen maar omdat ze volgens de sharia niet willen luisteren naar niet moslims. Of de enkele moslim-politiemensen die door duidelijke positieve discriminatie door de schiftingen zijn geraakt zitten er nu reeds twee in de bak wegens moord, heling en drugdealing. De reportage van Molenbeek gezien in het Niewsblad? De interviews gelezen van de imams ivm integratie? Al gezien hoeveel moslims zich voor werk aanbieden bij de VDAB? Nu heb ik het nog slechts over het nieuws van de afgelopen vijf dagen hé Triangel. Democratie zeg je? Belachelijke zever! Jij wilt sos worden en spreekt over democratie? Ik weet echt niet waar de sossen eigenlijk het sterkst in zijn: financiële fraude (omkoping, verduistering, heling,enz) of democratieverkrachting. Citaat:
Simpel toch? Maar dat durven de sossen uiteraard niet hé. Of toch...zo'n paar gedrilde fooraapjes die maar drie zinnetjes kunnen/mogen opdreunen na vooringestudeerde vragen van de VRT. Citaat:
Goe bezig Triangeltje. Citaat:
Dat het Vlaams Belang nog als enige partij radikaal en resoluut voor de democratie gaat tegen de antidemocratische stroom van links in wordt voor steeds meer mensen duidelijk. Maar als ik jouw zinnetje hierboven eens goed analyseer heb jij eigenlijk wel een punt. Ik verklaar mij nader: hoe sterker het VB wordt hoe meer de sossen hun toevlucht zullen nemen tot de dictatoriale en ondemocratische middelen om hun macht te kunnen consolideren. Gewetenloos zijn ze dat straatje ingesukkeld en volgens mij kunnen ze nog slechts enkel voor de vlucht vooruit kiezen. In die zin is de opgang van het VB dus inderdaad een risico voor de meeste elementaire democratische normen.
![]() |
#938 | |||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#939 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de marokkanen eerst boycotten, en dan blijkt dat de boycot geslaagd is, dan moet je achteraf geen nieuwe verkiezingen willen... als ze geen marokkanen/turken/bekeerlingskes willen, maar "belgen", wat hebben ze dan tegen die belgische turkse verkozenen? Als oefening voor de volgende gemeenteraadsverkiezingen kan dit in feite tellen! Wie weet "boycotten" ze die eerst ook: kunnen ze nadien ook herverkiezingen eisen. Te zot om dood te doen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#940 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Big_daddy : 30 maart 2005 om 14:48. |
|
![]() |