![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ene helft was koboj, de andere indiejoon. We rosten op mekaar tot er gekwetsten vielen. Dan gingen we vanselfs naar huis, ook als de lichten nog niet aan waren. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als we wisten wat we weten dat we moeten weten , weten we wat we wisten dat we niet moesten weten ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9403 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar , maar .... ik weet (van) niks
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
damn , die gingen fantastisch goed ![]() Die plastieken rommel van de winkel , 1 keer & k(r)ak ![]() Die zelfgemaakte , fuck , .... dat waren .... !!!! Een paar op de garagedeur gemikt , pijlen bleven in de deur ![]() fuck fuck fuck fuck , damn , gaten in de deur ![]() zelfs thuis een keer door een raam geschoten , fuck ![]() En 1 keer een autoband , psssshhhht ![]() Pa was toen feitelijk niet zo goedgezind ![]() ![]() ![]() ![]() Zelfs een keer bij ons op't dak gekropen , en slingers gooien ![]() Had een emmer met zandklotters , ik bond aan een koordje ![]() Ik raakte altijd de bomen in onze hof ![]() Speerwerpen van op't dak , da' ging voortreffelijk ![]() Ik mikte telkens op de gracht in onze hof ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 25 januari 2015 om 04:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9406 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sebiet ga ik een bus chloroform leegsnuiven ====>
![]() ![]() En als da' nie' helpt , dan maar 2 bussen leegsnuiven ![]() Bij deze , tot volgende zitting: Ajuus & de Speculaaskroketknuppels ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In mijn straat waren toen nog geen lantaarns, maar 't was maar een klein straatje.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 25 januari 2015 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb ik weer niet opgemerkt. Goed dat Klojo er is om de boel in de gaten te houden. Jammer dat hij niet wil werken, anders promoveerde ik hem tot controleur eerste klas
![]()
![]() |
#9409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al heb ik geen gedacht wat hij met hexadecimaal bedoelt. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ICT, Helpdesks ... hahahahahaha ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Welke Windows versie? 10?
![]() |
![]() |
#9411 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9412 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9415 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9416 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen dames en heren op het forum
![]()
![]() |
#9417 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Historisch rammelde er wel meer aan ons rollenspel, want als 'wapens' hadden we boomtakken om mee te slaan en te hakken....
![]() |
![]() |
![]() |
#9419 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ooit een touwladder in mekaar geflanst voorzien van een "zwierkoord" met steen om over een tak te mikken. Halverwege op ~5 meter brak de touwladder. Ademen was 5 minuten problematisch van de smak. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9420 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() tip:
Vanuit zo'n toren moest een pagadder de koopman zo vroeg mogelijk melden dat er een handelsschip aangekomen was. Laatst gewijzigd door Pontifex : 30 januari 2021 om 12:52. |
![]() |
![]() |